Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2007 00:21 - просто хубав секс
Автор: trevistozelena Категория: Други   
Прочетен: 3437 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 14:31


   Когато му отворя вратата, той ме поглежда с онзи поглед - смесица от очаквана изненада и нетърпение. Усмихва се и това изведнъж смекчава леко намръщените черти на лицето, в което обожавам да се взирам. С усмивката му изчезва и усещането, нападнало ме минутка преди да чуя как слиза от асансьора - че точно днес ще ми се случи да посрещна един непознат. И винаги ме залива облекчението, че той още си е онзи, същият, когото почти самоубийствено пожелах преди повече от година. Не знам дали когато все още с връхните си дрехи прегръща голотата ми казва някакъв поздрав... никога не съм се опитвала да го чуя точно в този момент. Възможно е понякога да поздравява, възможно е да казвам нещичко и аз. Когато съм притисната към него чувам адски много звуци, дори лекичко се съсредоточавам, за да послушам движенията на кожата, под кожата, вените, препускането на кръвта...
    Обичам унеса, който носи със себе си. Нещата стават нереални, контурите наоколо се смекчават, без да е нужна тъмнина. До лудост желая да бъда леко стъпваща, заради неговите лениви движения на котарак. Знае, че сънувам дъха му в шията си, сгушва се там, погален от косата ми и ме диша. Свири с върха на пръстите си по гръбнака ми, докато не замъркам. Шепна в ушите, устните, врата му "по-силно, по-силно", когато ме притиска към себе си и на следващия ден разглеждам с гордост синините от прегръдките му. Търся вкусовете му - на мента, тютюн и трева, миризмите на неговия парфюм и на хладна или затоплена кожа.
    Обожавам гърба му. Никога не съм докосвала така копринено гладък мъжки гръб. Нашарен със стотици бенки - толкова много, че се шегувам с него дали ако успея да ги свържа с върха на пръстите си ще се получи картинка....като в онези детски книжки с игри:) Със сигурност на гърба му е нарисувана котешка усмивка, само трябва да я прерисувам с език. Или някак да се провра под кожата като доживотна татуировка. Винаги съм чувствала, че призванието ми е да бъда татуировка, скрита на топло в него. Но не съм му го казвала. Няма и да го кажа, защото май звучи леко зловещо. А и ще ми липсва хлъзгането по него, задъханата дрямка върху корема му, когато пулсовете дълго не успяват да се успокоят и трепкат по телата ни. После той пак затъва в неговата си сънливост...минутки на тотално обездвижено време, нещо като стогодишен сън с отворени галещи очи.
   Всъщност....просто добър секс, нали така



Тагове:   sex,   кожа,   бенка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andreytcho - :))
23.01.2007 11:42
това редовен клиент ли е ?
цитирай
2. trevistozelena - :)
23.01.2007 15:14
е, добре..разкри ме...:-Р
цитирай
3. анонимен - pak az svarshih predi da docheta kraq
26.05.2008 01:59
.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3008254
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930