Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2007 16:06 - разказът на принцеса Атех
Автор: trevistozelena Категория: Други   
Прочетен: 5146 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 15:20


      Добре дошъл на теб, който влизаш в залата, просто за да погледаш представлението ми. Аз съм твоята хазарска принцеса.
      Древна съм само толкова, колкото могат да бъдат текстовете, в които съм запазена...
      Нека погледът ти се спусне към мен само в миг, когато съм добре подготвена. Защото никой не е през всичките дни нито еднакво мъдър, нито еднакво красив.

      За мен казват, че съм мъдра. Твърдят също,  че съм красива, но никой не знае точно защо. 
      Очите ми са сребърни, а по клепачите си нощем нося изписани смъртоносни букви. Видиш ли ме в съня ми - умираш. Защото познавам добре, както убийствената сила на буквите, така и страстта на думите. 
  
      А мен трудно ме познават....
      Някои твърдят, че притежавам седем лица - колкото е броят на видовете сол върху трапезата ми. Други казват, че лицата ми са безчет.
      Всяка сутрин с часове рисувам днешния си лик... Със смяната на дните ставам все по-непозната, защото всяко мое лице е невиждано до този момент, ново, откраднато от някоя робиня или измислено от мен.
      Осъмвам друга...непозната...

      Остана ли сама, разсипвам хубостта си като свещена сол. Отвявам я надалеч, а сетне отново се уча на нея пред любимите си огледала.
       Един ден огледалата ми ме убиха - едното - бързо, другото - бавно... Каквото бързото огледало вземе като предплата от бъдещето, това връща второто, бавното, и разплаща всички дългове към времето.
      Една утрин видях в тези огледала неотмитите смъртоносни букви по клепачите си...и моето минало, ведно с моето бъдеще, ме умъртвиха...

      При все това, аз още съществувам като най-умелият ловец на сънища. И винаги ще СЪМ в сън.
      Вечността притъпи усещането ми за хода на времето, то за мен е без значение, така че дори не се замислям какво във времето идва ПРЕДИ и какво ПОСЛЕ. Затова всички възможни нива на човешкото съзнание се съдържат в мен.
       Мога да проникна в съня ти, дори да си хиляда години по-млад, отколкото съм аз.. И мога да обичам и да ме обичат само насън. Така още посещавам любимия си, макар той да е осъден да виси в кафез над бушуващи води....

      Забравила съм думите...словото....дори звука. Но помня една-единствена дума, която е еротична, почти колкото същността ми.



Тагове:   непозната,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. faerie - Любов ?!?
23.03.2007 16:32
Може би, това е думата ;)))
цитирай
2. trevistozelena - faerie
23.03.2007 16:34
ами не е:) думата е КУ - вид плод. това е по "Хазарски речник" - странна книга
цитирай
3. shazam - :)
23.03.2007 16:50
Да замълчим и да помислим.......може пък и да открием........себе си :) Поклон Trevistozelena :)
цитирай
4. trevistozelena - shazam
23.03.2007 16:55
на мен Атех ми идва, освен много еротична, също и малко страшничка :) та чак себе си да открием в нея...силно казано:) мерси, радвам се, че ти е харесало
цитирай
5. shazam - :)
23.03.2007 17:08
Постовете ти са като катализатор за мисълта. И ако се вгледаме дълбоко в същността си, разказът на принцеса Атех, би бил сходен на разказът на всеки един от нас.
цитирай
6. trevistozelena - много голям комплимент
23.03.2007 17:13
благодаря ти
цитирай
7. eleni - мдаааааа
23.03.2007 18:13
какво ли се чудя, аз самата прекарах няколко живота в препрочитане на Хазарския речник...
... сестри сме, да знаеш:)
цитирай
8. trevistozelena - eleni
23.03.2007 18:49
ама ти още ли се учудваш???.... :)
цитирай
9. eleni - ми всъщност вече не
23.03.2007 18:54
ама рекох поне да дам вид за пред хората:Р
цитирай
10. siromahov - Хазарски речник
17.05.2007 11:48
е една от най-великите книги, които съм чел.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3005555
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930