Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2007 21:51 - пак сериозно. за нещо несериозно
Автор: trevistozelena Категория: Други   
Прочетен: 20402 Коментари: 70 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 16:15


            Сетих се за какво точно ми се прииска да пиша. Глождеше ме тези дни някакво усещане, че имам нещо да казвам. Нещо, което не е точно жълто, но пък е за жълтото – касае го, така да се каже.

                  Подсетиха ме един-два от коментарите към постинга, който пуснах миналата седмица (онзи, в който ви преразказвам ентусиазирано и на един дъх жълтия вестник – сериозно ме забавлява, честна дума...тоест, извинетеJ ). Няколко човека успях да разсмея, обаче няколко пък понамръщих. А, нали разбирате, целта ми беше само да разсмивам, затова ми мина през ума да обясня подробно къде е иронията, в случай, че се е укрила изненадващо успешно....хм. Ама няма! Спомних си друго, по-важно нещо. Спомних си един стар текст (точно на 4 години е станал), който ме беше изненадал и особено замислил навремето. Нали разбирате, текстът е обяснение-dйjа vu (нещо, което винаги си усещал у хората, а сега се е намерил някой да ти го разясни).

            Много дълго търсих текстчето – от “Егоист” е и премолитвих солидна купчина броеве, докато го изровя. Представлява малка част от статия на Великия Ивайло Цветков, тогава известен като Нойзи (да, пак той...Той), наречена “Тенденциозна статия” и състояща се от 6 наблюдения върху т.нар. “БГ младежка социо-поп-култура през 2003”. Това, което ме вълнува, се мъдри под номер 4 – “Гузните удоволствия”. Бих могла да преразкажа съдържанието, а мога и да го препиша...(кое...кое...кое?...Ами и двете!).

            Ето първо лесната работа – самият текст:

 

ГУЗНИТЕ  УДОВОЛСТВИЯ


           
Обичаш ли Слави? Ама честно? Знаех си. Гузното удоволствие е известно още като “
guilty pleasure” и е нещо, което вършиш най-редовно – просто досега не му знаеше термина. Удоволствието по принцип не може да е гузно, ще кажеш ти – всеки от нас има избор и в попкултурата няма по-демократичен закон на вкуса от онзи, който повелява, че има значение само онова, което на мен ми харесва. Аз ще се съглася: само не ми е ясно защо става така, че множество млади хора официално намират за срамен начина, по който иначе умират да се забавляват? По моему това е синдромът “да не ме помислят за прост” – който далеч не е само български, но у нас като че ли притежава особена острота.

            Четири бързи примера, за да илюстрирам:

            -познаваш и други хора, които с възрожденска жажда за знания поглъщат шоуто на Слави, но не биха си признали, дори и след голям бой в ареста;

            -познаваш хора, които в един часа видимо умират за нещо западно и електро, но след три и половина са по масите на БИАД – и не биха си признали;

            -познаваш хора, които се раздират от среднощна мастурбация пред холандския канал Х, но не биха си признали, че го гледат редовно;

            -познаваш хора, които не на шега сравняват сушито в Библиотеката със сушито къде ли не и посръбват мегасложен коктейл от три части и реприза – само час след като са приютили пет ракии и шест кебапчета от сочните. Но не, не биха си признали.

            И така нататък – за “Сигнално жълто” пък въобще не ми се говори... (...).

                     (Ивайло Цветков – “Тенденциозна статия”, “Егоист”75, април 2003)

 

            Та... guilty pleasures… Кой ще си признае първи – питам аз. Аха-а... Ти там! Не разбираш за какво става въпрос...така ли? Знам те аз теб. Знам те, защото любимият ми Цветков току-що ми припомни какъв си. Знам, например, че докато въртиш каналите, понякога спираш замалко и се подхилкваш на изумително тъпия текст в последния размазващ селското съзнание хит на Преслава (Азис, Кондьо и... който там те е разсмивал последно). Знам също и за това, че по-миналата събота съвсем случайно си попаднал на “Море от любов” и си изгледал втората сърцераздирателна история от-до. И за това, че пикаеш под душа знам, но то е малко по-различно... Важното е, че те подозирам и в това, че сам си си купил оня жълт вестник, дето някой случайно бил забравил на пейката в парка. А krasi2g го знам, че чете “Изповед Ком”и нечовешки му се възхищавам за това, че чистосърдечно си призна, много преди да посоча с пръстче и да попитам “блог-културната младеж на 2007”:

                  А ТИ ЧЕТЕШ ЛИ “ИЗПОВЕД КОМ”? (ама честно!)

            Добре де, не ти се карам. Знам, че е малко неудобно да признаваш гузните удоволствия... Пък и не рядко наистина ще те помислят за простак (поне със сигурност, ако прекалиш със самопризнанията). Но имам добра новина. Добрата новина е едно умозрение, което току-що измислих и мисля, че е общовалидно:

           Едно от най-забавните неща наоколо е...простотията”

            Неизбежно е. Мръсните вицове са най-смешните, нали така? Слави е селянин, но рядко виждам нещо по-забавно от отчаяните му опити да се пребори с патологичната си липса на самоирония, всеки път, когато по сценарий следва да се надсмее на себе си. То е все едно Къци Вапцаров (от епохата, в която беше жив) да не те е заливал от смях с драматичните си опити да разкаже смешен виц – не, не самият виц, той винаги беше неспасяем, говоря за Къци-Който-Иска-Ама-Много-Иска-Да-Изглежда-Забавен. И е. Защото не може. И, като цяло, това беше една мащабна простотия, но ужасно, ужасно смешнаJ

            Жълтите вестници нищо не са пред Слави и Къци, взето заедно, но и тях ги споменавам. Жълт искрящ апотеоз на “ебати простотията”...само че интересен. Нали не ти пука дали всъщност има нещо вярно в него? Добре е да не ти пука. Защото важното е да те забавлява.

            Е, та кой ще признае първи Големия си Грях? Ама искам нещо наистина срамно! После ще правя класация.

 

            P.S. Никого не искам да обидя, наистина. Надявах се просто да ви провокирам

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miscellaneous - electro
10.07.2007 23:17
имало едно време един младеж, който с червените си точки по косата обикаляше партита в софия. но онези абсолютно готините партита от времето на голямата романтика. абсолютен underground в клубове кой от кой по-мизерен; звукът си беше лош, нямаше ефекти, нито светлини. но той не започна да се друса нито после се превърна в някой модерен фешън ходещ в ялта за да се насмърка и да покаже новата си ризка. нито пък стана бесния чалгар със зализан готински перчем. той отрасна с електронната култура и тя даде път на неговия живот. тя го вдъхновява, тя му дава ритъм, тя го кара да пие любимия си прост коктейл всеки път в любимия си бар с любимите си хора; суши не яде. облича се както си поиска, работи това, което той си иска; ходи там където той си иска и се усмихва. единственото, което му харесваше в телевизора беше ани салич, но не и слави. той прави секс и мастурбира; гледа порно, само че от интернет, защото има тънко чувство за естетика, което си остава незадоволено от телевизионните програми. избира дълго порното, което ще да гледа, защото за него няма смисъл в чистото е*ане, за секса трябва стил. сексът трябва да ти носи пълен кеф и от вътре и от вън, дори само когато гледаш, а после мастурбираш.
с други думи той е едно дете на електронната култура, което се превръща в един човек, който е такъв какъвто иска - един такъв от модерн тип, урбанистичен, обичащ природа и да ходи на море, да кара байк в гората и с мерак да кара борд. той разбира от матрици и обекти и други технически неща. да, той е готин и без ракия с кебапче под ритъма на чалга.... с просташката усмивка в биад.
keep on smiling! :)
цитирай
2. trevistozelena - miscellaneous
10.07.2007 23:35
мамка му, писна ми да не ме разбират! сериозно, мислиш ли, че рекламирам тройка кебапчета? или вероятно съм рекламно лице на Пещерска Гроздова? или участвам в програмата на БИАД, когато, разбира се, не съм заета със снимките на нов късометражен порно хит "Големи устни2" (тоест, два чифта устни) ? вследствие на което се чукам ебати колко посредствено - съвсем като на филм?
:) (разбира се!)
цитирай
3. miscellaneous - trevistozelena,
10.07.2007 23:44
"...Та... guilty pleasures… Кой ще си признае първи – питам аз. Аха-а... Ти там! Не разбираш за какво става въпрос...така ли? Знам те аз теб. Знам те, защото любимият ми Цветков току-що ми припомни какъв си. Знам, например, че докато въртиш каналите, понякога спираш замалко и се подхилкваш на изумително тъпия текст в последния размазващ селското съзнание хит на Преслава...." ;

просто уточних аз какъв съм ;) няма да кажа, че те разбирам, защото мисля, че попринцип не лъжа (уууу колко тривиално ;) ), а за това, което мисля може би за теб.... може и да ти кажа някой път; но знай поне, че доста е далеч от "или вероятно съм рекламно лице на Пещерска Гроздова? или участвам в програмата на БИАД, когато, разбира се, не съм заета...".
цитирай
4. trevistozelena - ок
11.07.2007 00:14
а със самоиронията как си? :)
цитирай
5. ivoberov - Четох Изповедиком цели два часа ...
11.07.2007 00:41
Четох Изповедиком цели два часа през една нощ. Беше понякога много потресаващо, трогателно, истинско. Неща, които всеки е подозирал, че съществуват, но много рядко е виждал споделени.
Е добре де, четеш, четеш, четеш, вълнуваш се, негодуваш, радваш се, смееш се.
А после се замислих. И мислих цели пет минути.
Върху въпроса.
Добре де и ся кво ?
Со уот.
За какво е всичко това.
Всичко това, което за по-кратко, се нарича Живот.
Отговорът на този въпрос е по-дълъг от въпроса. Като всеки отговор.
Въпросът е дали отговорът е по-важен от въпроса.
Или въпросът е по-важен от отговора. Като всеки въпрос.
Просто защото въпрос без отговор може да има, но отговор без въпрос - не.
Но май леко се отклоних от живота, тоест от въпроса, тоест от каквото там беше.
Винаги съм подозирал, че една простотия може да бъде спряна само от друга простотия.
Много се радвам при сблъсък на две простотии.
Примерно Кеворкян - Карбовски
Или Слави Трифонов - Вулева.
Но ме забалвява истински само Бацов, или както там му викаха на оня хуморист. Така де, ето вече три признания дотук.
Обичам някои чалга песни, но никога не бих си настроил телевизора на такава станция, щото не си заслужава да слушам два часа тъпни, заради пет минути веселие.
Обичам някои любовни иширети, но никога не бих гледал порно повече от минута, защото не си заслужава да гледаш пет минути медицина, заради десет секунди секс.
И смятам, че цялата тази история с Егоист е повече остроумничене, нежели остроумие.
Тоест АМА ВИЖТЕ МЕ, ВИЖТЕ МЕ, ВИЖТЕ МЕ, КОЛКО СЪМ ОСТРОУМЕН, ОТВОРЕН, НАХАКАН, ВЕСЕЛ И ОСВОБОДЕН.
Малко нещо като при Къци Вапцаров - тук си поразяващо точна. Забавен е, защото се пъне да бъде забавен.
Та четох на плажа два-три броя от Егоист.
Забавни са, защото се стремят да бъдат забавни.
Забавляваше ме напъна им да бъдат забавни.
Ох, дано не съм те обидил...
Защото иначе сте много чувствителни, това, наскоро избуялите, макар че се правите на отворковци и отворковки
цитирай
6. miscellaneous - внимавай драги, в риторичния въпрос се крие някаква уловка! ;)
11.07.2007 00:45
благодаря добре! :) (но само когато се налага).
не можах да разбера защо думите ми се изтълкуваха като нападателна защита. тази статия ме грабна още когато я прочетох (преди години) именно с потенциала си да активира самоироничната мисъл в главата на четящия; но това не стана с мен, защото не се вписвах и вписвам в нейния контекст.
изразих своето си мнение, но не иронизирайки себе си, а всички онези, които си търсят оправдания. или с други думи исках да кажа, че човек може да бъде такъв какъвто си поиска, без значение на завещаната му народопсихология толерираща ракиеното време и бардаци кат' биад; без значение на порното, което ни обгръща или на матриците, в които някои ни затварят, пък други искат да разбият.
колкото до чувството за самоирония, то е деликатен и много тънък фактор в доброто пуританско възпитание, който може да придаде силен блясък или напълно да те злепостави - с него трябва да се внимава.... и заради това се старая да внимавам.

P.S. но май малко се отклони фокуса на темата, за което поемам своята вина.
цитирай
7. trevistozelena - miscellaneous
11.07.2007 00:48
а е по-добре да не внимаваш чак толкова.
по отношение на това: "изразих своето си мнение, но не иронизирайки себе си, а всички онези, които си търсят оправдания" - повярвай ми, трябваше да пробваш да иронизираш именно себе си:)
цитирай
8. miscellaneous - вярвам ти!
11.07.2007 00:53
но решенията ги взимам аз ;) (отново за себе си говоря ;) ).
да и себе си ще иронизирам, но не и в рамка от чалга с порно ;)
цитирай
9. trevistozelena - ivoberov
11.07.2007 00:54
мммне...не се чувствам обидена :)
плюс това получих първите три признати гряха, което не е за подценяване
цитирай
10. ivoberov - Освен това мога да изпея следните ...
11.07.2007 01:00
Освен това мога да изпея следните песни
- Шест кокошки съм заклала.
- Павел ми пие вино ем ракия
- Бий ме мъжо, бий ме ти, ако щеш пребий, тия дънки що ги имам, не си купил ти.
- Пара дими над Софийската баня.
- Отгоре иде Шуменският влак
- Има ли вода дълбока, Радо ле, да ида да се удава
И други такива
цитирай
11. miscellaneous - тогава ето още ;) (грехове)
11.07.2007 01:04
4. обичам кебапчета, даже много ;) но без съпровод на кларинети извили се в "див балкански ритъм";
5. харесвам македонска музика и българска история, без да бъда псевдопатриот или да се кефя на циничния формат, в който някои медии и изпълнители могат да превърнат "македонското девойче" например;
6. харесвам и гледам порно (както вече всъщност споменах ;) ) макар и не от това дет' го дават на кило ;)
........
цитирай
12. trevistozelena - ivoberov
11.07.2007 01:05
изпей ми за.....за Павел и ем виното ем ракията:))))
(за момент се почудих дали после ще мога да продам информацията на някой жълт вестник... мислиш ли, че ще се получи нещо? евентуално заглавие "Иво Беров пее пиянски песни в компанията на руса блогиня")
....нали знаеш, че просто се бъзикам:)
цитирай
13. trevistozelena - miscellaneous
11.07.2007 01:12
да, и аз веднъж бях попаднала на едно много приятно порно. то дори не беше точно порно. просто еротични сценки с изумително красиви жени и ни едно стабилно изчукване. някаква френска продукция, ако не се лъжа. някъде си бях записала и името.
иначе твоите guilty pleasures не се броят при всички тези условности. сори. просто можеше да се постараеш повече. а и аз все пак съм във война
цитирай
14. ivoberov - Вече не се харча по вестниците и съм ...
11.07.2007 01:13
Вече не се харча по вестниците и съм много доволен, че не се харча.
Павел ми пие вино ем ракия
той ми е изпил три хилядо гроша

Кога дойде време Павел да си плати
Павел пари нема

Че му продума млада мехаджийка
Я продай си Павле, вранята си коня

Я продай си, Павле, вранята си коня
че да си платиш вино ем ракия
цитирай
15. trevistozelena - ivoberov
11.07.2007 01:17
след това ти простих дори лекото презрение към Егоист. прайм примоция, бате, прощаваме всичко днес :)
цитирай
16. miscellaneous - да се старая?!
11.07.2007 01:19
за кого?! за какво?! защо?!
ти брой и след това воювай, пък аз ще се усмихвам и ще се живея както знам... както до сега ;)
думите звучат добре, но смисълът се крие не в черното на буквите, а в бялото на листа, което така небрежно някак си прозира между редовете ;)
цитирай
17. trevistozelena - miscellaneous
11.07.2007 01:26
1-2-3... клише. извинявай, но това за черното на буквите и бялото на листа беше клише
цитирай
18. miscellaneous - trevistozelena,
11.07.2007 01:37
моля.
"но клишетата не са това, което бяха" ;)
"ирония му е майката" ;)
самоирония, "седларов", самоирония ;)
за този, който не я използва ежедневно и за този, който даже и не я вижда, за да я използва, четейки изтърканите блогърски клишета, които всъщност самия той определя като такива, защото не може да прозре какво ли може да се крие под една шаблонна фраза ;) можеш да критикуваш едва когато си перфектен :)..... и за това ще те послушам ;)
цитирай
19. trevistozelena - miscellaneous
11.07.2007 01:52
just keep on smiling! :)
а че съм перфектна не разбирам защо въобще трябва да го поставяме под въпрос (!) :-РРРРРРРРРРР
цитирай
20. miscellaneous - music, please! ;)
11.07.2007 02:05
Artist: Meleni Smith Lyrics
Song: Happy Lyrics


Ohhhh yeah
Yeah yeah
Landlord's knocking at my door
Cussing me out
Got laid off my job the night before
I can't feel how
I'm gonna fix tomorrow and
Yes today's still a mess
Can you tell me what's the point then?
It all seems meaningless
Wish that I could step away and breathe
This world's trying to swallow me
Clear away the clouds inside my head

Someone just tell me that it's okay now
What are you worrying about?
Got my dreams, got my life, got my love
Got my friends, got the sunshine above
Why am I making this hard on myself
When there's so many beautiful reasons I have to be happy
[Happy, happy? Happy]
Yeahhh

(People lie) People lie
People hide (People hide)
People cry (People cry)
People fight and they don't know why (Yeah)
If fear is all that we should fear
Then what are we so afraid of?
Cause fear is only in our heads
So why do we let it control us?
Fear makes me forget how sweet the simple things in life really are
Fear makes me believe that I'm alone

Someone please say that it's okay now
What are you worrying about?
Got my dreams, got my life, got my love
Got my friends, got the sunshine above
Why am I making this hard on myself
When there's so many beautiful reasons I have to be happy

Any day I'll go mad thinking that
As long as it gets me the world wants to fight me
Preparing to battle an enemy I'm seeing
During my stressin' I'm blinded to the lessons
That could be of lesson if I'd be confessing
That the enemy who's trying to be
Is hiding inside of me, ohhh

But it's okay now (It's okay)
What am I worrying about?
Got my dreams, got my life, got my love
Got my friends, got the sunshine above
Why am I making this hard on myself
When there's so many beautiful reasons I have to be happy

Give your ? girl
It's okay now
It's your life
It's your world
Give your ? girl
It's your life
It's your world

Got my dreams, got my life, got my love
Got my friends, got the sunshine above
Why am I making this hard on myself
When there's so many beautiful reasons I have to be happy
[Happy, happy? Happy]
цитирай
21. ivoberov - Отгоре иде шуменският влак, който ...
11.07.2007 02:20
Отгоре иде шуменският влак,
който ми носи бира и коняк
Стой върни го, връщай го назад
Край на алкохола просто няма как
цитирай
22. trevistozelena - иво, miscellaneous
11.07.2007 02:29
разсмяхте ме:) който има по-дрезгав глас печели класацията:)
цитирай
23. ivoberov - Като каза дрезгав глас се сетих за един много стар и много хубав блуз /жална песен/, който Луис Амстронг пееше с тъжен и дрезгав глас
11.07.2007 02:36
I went down to St. James Infirmary
To see my baby there,
She was lyin' on a long white table,
So sweet, so cool, so fair.

Went up to see the doctor,
"She's very low," he said;
Went back to see my baby
Good God! She's lying there dead.

I went down to old Joe's barroom,
On the corner by the square
They were serving the drinks as usual,
And the usual crowd was there.
цитирай
24. ivoberov - Ето го и в ютуба. Не е на Амстронг, но ...
11.07.2007 02:56
Ето го и в ютуба. Не е на Амстронг, но пак е добро изпълнение
< http://www.youtube.com/watch?v=De_FAAPbClU>
цитирай
25. krasi2g - О, йе!
11.07.2007 08:46
Пак разни тъъънки провокацийки намирам тук :))) То затова и влизам де. А като бонус намирам и добре заформена седянка, тройка кебапчета без гарнитура и култови песни :D Ми то какво по-забавно от простотията и хорската глупост? А, да - и секса да не пропусна! Срам - несрам, така и не успях да намеря за забавни трансформациите на Лаплас и интегралните уравнения, макар да загубих цял един семестър в Техническия, преди да разбера, че излишно се напъвам. Апропо, някъде четох, че едни много сериозни учени изследвайки картинки по стените на разни пещери, установили, че нашите пещерни праотци са си имали чувство за хумор и то не е било особено тънко - хилили са се до припадък на това кой как се е ударил, спънал, заклещил и прочие... Та чудя си се аз, това че сега пещерята ми е бетонна, голяма разлика ли е или не е? Работя по въпроса, ама май че не е. Все същите пещерняци, ползващи повечко думи. Мнооого сериозна тема.
Пък по темата за гузничкото - хич биля не ми е гузно да гледам Слави, Море от Либофф, хъ-хъ-лъ и разните му други, щото само на "Дискавъри" не се живее, квото и да ми разправят :))) Забавно ли ми е - не мож мъ спря. Поздрав отново за точното око - нацелваш в десятката!
цитирай
26. infetka - =)
11.07.2007 09:57
Моите грехове са, че:
изпитвам някакво вътрешно удоволствие да гледам "сигнално жълто"
гледам порно и ми харесва

иии най-срамният ...гледам Биг Брадър, ще гледам и острова на изкушението

@miscellaneous - аз ли съм единствената, която не забеляза и капчица самоирония при теб, защо я човъркаш толкова?

хей, а ти няма ли да си признаеш нещичко по-скандално, а?
цитирай
27. miscellaneous - @infetka and all the others
11.07.2007 10:27
"Иронията е стилистично-изобразителен похват, троп, използван във всички жанрови разновидности на хумористично-сатиричната литература. Думата произлиза от гръцки: &#949;&#7984;&#961;&#969;&#957;&#949;&#943;&#945;, което означава привидно невежество (техника, използвана често от древногръцкия философ Сократ).

Иронията получава разнообразни нюанси вариращи измежду остроумие, подигравка и издевателство, в зависимост от вложения в нея смисъл. Тя обаче се намира извън обсега на сарказма. За разлика от него, при иронията подложените на критика лични и обществени недъзи биват осмивани, вместо разобличавани.

Широк спектър на изобразителни похвати и стилистически средства ползват ирония. Такива са например гротеската, карикатурата, парадоксът, пародията, травестицията, хиперболата и шаржът.

Вариант на иронията е самоиронията, която е пародиен израз на самокритика с иронична оценка."

моята самокритика никак няма пародиен израз; тя е конструктивна и целесъобразна; и същевременно е доста лична, така че едва ли ще я споделя точно с теб; а чувството си хумор обикновенно изразявам в други форми.
дори се стремя да не иронизирам хора, защото зачитам тяхната чувствителност, а ироническия израз може да я смачка както детенце буболечка.
но не се и двуомя да иронизирам смотани ситуации и моя свят, за който ти едва ли знаеш ;).
защо я човъркам толкова ли?! ами защото ми харесва тя. защото хората са ми интересни и защото обичам да виждам детайлите в тях; така ги опознавам, а по този начин опознавам и себе си :)
цитирай
28. trevistozelena - краси с две г
11.07.2007 13:39
много сериозен коментар, за което аз пък благодаря:)
човещинка е да се хилиш на праисторическо другарче, затиснато от муфлон (или на реклама на Великия Sprite, където валяк сплесква човече). малко хард, но затова пък човешко:) аз пък някъде бях чела, че този, гротескния, присмех си имал съвсем психологично обяснение - гледаш уж гадна болезнена случка и те напушва смях, защото на подсъзнателно ниво ти преминава мисълта "хахаха добре че не се случва на мен". затова ти е супер смешно, ако някой, примерно, се изхързулка на леда - щото не си ти...ЗАДОВОЛСТВО:)))) супер странно е, че "човешкото" всъщност не е особено "хуманно"...хм:)
ама това май беше далеч от темата. нищо де, аз да споделя:)
благодаря за подкрепата, честно казано разчитах на нея:) поздрави!!!!
цитирай
29. trevistozelena - infetka
11.07.2007 13:56
хей, аз ли да споделя нещо скандално или това се отнасяше до miscellaneous? приемам, че щом има "хей", значи е призив към мен:)
о, аз съм тежък случай...смятам да помета класациите (дори и Ивовите песни!) с признанието, че.... че по-миналото лято с майка ми редовно гледахме един сериал по БТВ за цигани. ама съвсем хард сериал - с любов, драматизъм, подлост, добри, лоши и тъпи герои (защото във всеки уважаващ себе си серизл има поне по един официално признат идиот - като Мунчо в "Под игото"). ама увлечението по сериала с циганите съвсем не беше невинно - направо си го следяхме. когато си бях в Габрово двете си сядахме на кафе и гледахме, а когато бях в София, като се чуехме по телефона редовно присъстваше следния разговор:
-Гледа ли циганите сутринта?
-Еее...че как!
-Хихихих
-Хахахах.
та това с "Биг Брадър" и "Островът на изкушението" съвсем не може да ми стъпи и на малкия пръст! който не е гледал истински сериал, не знае въобще какво е "гузно удоволствие" :-Р
нали знаеш, че се шегувам:) да не се обидиш! :) целувки:)
цитирай
30. trevistozelena - miscellaneous
11.07.2007 14:17
надуваш се, скъпи. с тази "конструктивна и целесъобразна самокритика" в мен напира единствено желанието да те иронизирам, щом ти сам не искаш да се:)
тоест, звучи леко смешно. наистина:) или по-скоро незряло. така де - приемаш се твърде насериозно, а това е по-скоро знак за известна необръгналост към живота. изглежда ти впечатляващо (тоест, очакваш да впечатли околните), а всъщност не действа така:)
но, че си умно момче е факт. и на самоирония ще се научиш, може би съвсем скоро. тя е въпрос на зрялост.
дефиницията за ирония от Философски речник ли я взе? ако си чел Платоновите диалози за Сократ (бащицата на ирония, което между другото не е съвсем сигурно, защото според някои ирония има още при Зенон и вероятно и при Хераклит), та ако си чел някой-друг диалог, лесно ще забележиш, че освен да иронизира опонентите си, доста силно иронизира и самия себе си (тоест, самоиронизира). при Сократ обаче цялата философия е игра на думи. което е впечатляващо, разбира се. освен ако всъщност Платон не е добрият ироник (защото все пак той е писал диалозите, а пък Сократ нищичко никога не е написвал). от друга страна, фактът, че Сократ не е написал нищо вероятно показва най-висока степен на самоирония - тоест, не се е приемал насериозно, за да страда от излишна мания за величие "искам,искам,искам да си напиша великите умозрения, та да ме знаят даже разни блогъри от 21 век!". даже още повече - сам се е превръщал в ходеща карикатура - такъв дрес-код е имал върху гърчавата си визия, че не е истина просто:)))
цитирай
31. comfy - :)))
11.07.2007 15:36
Този постинг е една от най-добрите психологически уловки, които съм чел и виждал тук!!

Специални поздравления, Тревичке! ;))))
цитирай
32. trevistozelena - comfy
11.07.2007 15:51
наистина ли така го намираш?:) е,това е голям комплимент...благодаря.
поздрави и на теб:)
цитирай
33. miscellaneous - да права си отново.
11.07.2007 18:49
малък и съм зелен дори - за кратко кестен ;). един умен кестен - и тук си права. иронията наистина е добра идея да я оставя в твоите ръце - няма смисъл да се прави нещо ако не става то добре.
не грешиш и като казваш, че се приемам насериозно, но няма как, вероятно, да ме разбереш защо :). животът за мене е един, а за тебе друг ;) ти го обгръщаш по един начин, но не и аз.... не и като теб ;). а всъщност далиии.... дали си нямаш кристална топка, в която виждаш какво ли ще очаквам аз или как на мене ми излгеждат нещата. и понеже ролята ми на егоцентричния младок така го повелява, аз търся начин да впечатля себе си, преди всичко; а за околните още не мога да нося отговорност. да, да впечатля себе си, четейки разни интересни книжки и да научавам разни апокрифни житейски истини, от едни големи вече хора, освободили перото на своя интелект из необятните "мрежови страници" (ivoberov добре си го е казал и се надявам да не се разсърди, че аз ще го повторя този "термин").
за кратко кестен ;), но не за дълго.....
цитирай
34. trevistozelena - miscellaneous
11.07.2007 19:25
със сигурност не за дълго:)
цитирай
35. miscellaneous - you never know
11.07.2007 21:58
:)
цитирай
36. infetka - =)
12.07.2007 01:01
ха, тревичке(най-накрая намерих някакво по-кратко обръщение към теб), направо ме тресна с тия цигани
и все пак, звучи любопитно
изобщо и нямам намерение да ти се обиждам, двойно количество целувки

miscellaneous благодаряза обяснението беше наистина доста полезно, така ме обогати
а относно твоята "ирония" в първия си коментар, повдигнах я на въпрос само защото не открих такава. Ти си разказваше някаква случка и не знам защо си решил, че в нея иронизираш нещи
както и да е поздрави
цитирай
37. floraevolve - интересно ...
12.07.2007 14:18
мдам...би ми било интересно да разбера какво мисли и "любимият ти Цветков" за този великолепен материал...поздрави!
цитирай
38. trevistozelena - floraevolve
12.07.2007 16:48
ех, ами вероятно съществува някакъв бегъл риск и да не изпадне в див възторг. нямам идея:)
цитирай
39. floraevolve - подозирам "Див възторг"...
13.07.2007 10:28
Риск?!
Подозирам те в принадлежност към общност, в която "членува" Карбовски.
цитирай
40. trevistozelena - floraevolve
13.07.2007 13:21
айдеее...пак подозрения... :) що пък точно заради "дивия възторг"? много хора изпадат в див възторг, освен Карбовски, разбира се.
иначе...ами..."общност, в която членува Карбовски" е твърде широко понятие, та е възможно да се каже, че леееко съм попопипнала някаква такава външна стена на общноста. ама много малко и не бива да те терзае:) не,не, направо почти нищо пресечно нямам с Карбовски, честна блондинска!
цитирай
41. floraevolve - карбовски ли?
19.07.2007 15:53
и той изпада във възторг...макар да изглежда строг...
лошото е, че (май) се обърква(понякога) кой точно е Бог...Или просто неговият Бог е (малко) жесток...А спори, че...моят бил...малко е строг...Но е факт, че пръстите на ръцете му са като на програмист/на пианистите са им малко кокалести/...но не бих искала да си имам от него амулет.
цитирай
42. floraevolve - това не ме терзае зелено великолепие:)
21.07.2007 17:11
по-скоро дали би ли направила "фелацио"(и как) на Цветков? ...интересно е да знаеш колко и на какво някой е готов...или пък например - на кой би искала да станеш роб?
цитирай
43. trevistozelena - floraevolve
21.07.2007 18:12
е, все пак едно фелацио не води до робство, нали така:)
ами бих...щом съм го заявила.
как? хм...със стил?
цитирай
44. floraevolve - Разбира се.
21.07.2007 18:18
Фелациото в никакъв случай не води до робство - то изразява голяма страст и преклонение пред любовта.То е по-естествено от най-естественото.:)
А на Слави Трифонов не би ли му "стилизирала" едно? Иначе казано : "На кой освен на Цветков не би отказала?".
цитирай
45. trevistozelena - floraevolve
21.07.2007 18:22
тц, на Слави определено не бих. не за друго, а просто защото не би оценил стила. нали разбираш, струва си да демонстрираш стил пред хора с добър вкус иначе е чиста проба губене на време
цитирай
46. floraevolve - добрият стил
21.07.2007 18:37
всички го ценят, trevistozelena. така, както и аз, и ти сме оценили Цветков.
цитирай
47. floraevolve - не си отговорила
21.07.2007 18:45
"На кой друг освен на Цветков би направила стилно фелацио?" А ми се "поражда" и още един въпрс: "Склонна ли си на тройка?"
цитирай
48. trevistozelena - floraevolve
21.07.2007 18:51
разбира се, на партньора си:) подозирам, че това не се брои, защото не е "бих", а "правя". но все пак с него ми се получават най-стилни, защото неимоверно (чак продължавам да се изненадвам) си пасваме.
на бившия си. който пък си мисля, че точно ти успя да отгатнеш кой е. а може и неволно да съм останала с такова впечатление. макар, че там пасващата сексуалност е леко под въпрос. и все пак.
иначе...хм...на всеки, с когото почувствам, че би ми било приятно.
не ставам за тройки. просто съм ужасно суетна, за да понеса присъствието на друга жена. а и го намирам за излишно разконцентриращо за мъжа.
цитирай
49. floraevolve - бившия?!
21.07.2007 18:53
Карбовски?:)
цитирай
50. trevistozelena - floraevolve
21.07.2007 18:55
не :) хахааххах за бога, не! :)
мисля, че веднъж случайно спомена името в един коментар, който после изтрих. ако това те подсеща...ако не...не:)
цитирай
51. floraevolve - Цветков?
21.07.2007 18:58
Ивайло - "Нойзи"?
цитирай
52. trevistozelena - floraevolve
21.07.2007 19:00
не,тц. дори не познавам лично Нойзи.
един-единствен твой коментар. изтрит
цитирай
53. floraevolve - там
21.07.2007 19:01
ставаше въпрос само за него. а ти защо го изтри?
цитирай
54. trevistozelena - floraevolve
21.07.2007 19:03
мммм..не само
цитирай
55. floraevolve - не само?
21.07.2007 19:03
за кой друг искаш да кажеш, че е имало нещо?
цитирай
56. trevistozelena - floraevolve
21.07.2007 19:07
е,не, не искам да казвам
цитирай
57. floraevolve - е, как така не искаш?
21.07.2007 19:08
какво трябва да съм писала за този друг човек?
цитирай
58. floraevolve - коментара,
21.07.2007 19:10
който ти изтри беше призив за "фен клуб" на Цветков...Кой друг е бил спомент там според твоите спомени?
цитирай
59. trevistozelena - ами
21.07.2007 19:15
точно този коментар, да. в него също споменаваше едно име и питаше дали наистина бил добър човек. аз ти отговорих, че да, много.
понеже сега ще сетиш, предварително се извинявам, че отново ще изтрия коментар с неговото име. просто не е коректно по този начин да се разкрива в собствения ми блог
цитирай
60. trevistozelena - floraevolve
21.07.2007 19:25
40
през 82 съм родена
айде пак започна да ме препознаваш. никаква сф албена не съм, нито пък калудова
цитирай
61. floraevolve - а тройка
21.07.2007 19:34
защо да е добър - защото те е "пълнил" със спермата си и ти доброволно си я гълтала ли? а сега си склонна да гълташ на Цветков, защото искаш да пишеш в Максим или зашото обичаш да обядваш, закусваш и вечеряш със сперма? с двама мъже искаш ли?
цитирай
62. trevistozelena - тройка
21.07.2007 19:37
с двама мъже...ммм...не бих казала, че ми е някаква сексуална фантазия, но да кажем, че бих
цитирай
63. floraevolve - интересно
21.07.2007 19:45
много интересно(не питам от свое име)...а приятелят ти има ли такива желания? на него ще му бъде ли приятно да те "сподели"...как е със "суетата"?
цитирай
64. trevistozelena - много добре е със суетата:)
21.07.2007 19:48
мисля, че аз нямам желание за него и друг човек. така да се каже - той ми е достатъчен. пък и сексът с него е по-скоро нежен, отколкото експериментален
цитирай
65. floraevolve - обичаш ли
21.07.2007 20:15
да експериментираш?
цитирай
66. trevistozelena - не злоупотребявай
21.07.2007 20:23
все пак.
цитирай
67. floraevolve - да злоупотребявам?
21.07.2007 20:30
с какво? пак си ми изтрила постинги?
цитирай
68. trevistozelena - с пространството
21.07.2007 20:32
с пространството. с името. с името в пространството. не ми е приятно
цитирай
69. floraevolve - защото се усъмних,
21.07.2007 20:33
че този, който те е снабдявал с хранителната си сперма, а на когото ти си правила "стилното фелацио" ти е отмъкнал самоличността и пише от твое име тук ли?от кога не е редактор там? ама той голям храбрец ще се окаже май?!
цитирай
70. floraevolve - сигурна ли си,
22.07.2007 10:43
че не познаваш "лично" Цветков?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3007836
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930