Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2007 21:56 - оле, моля ви,мадам, оле, много мъ йе срам
Автор: trevistozelena Категория: Други   
Прочетен: 6217 Коментари: 34 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 16:37


      Струва ми се, че ме е срам. Ама много ме е срам, защото една хлапачка ме изкара от релси.
       Поддържам този блог от вече 10 месеца, получавала съм не много, но достатъчно критики (между другото, всяка една си е тук; трила съм коментари 2 (два) пъти, не заради критичното им съдържание, а заради разкриване на прекалено интимна информация в тях), около прекрасните блогове тук, съм посетила по случайност и десетки изумително тъпи и абсурдни места. Но никога не съм се вбесявала толкова, колкото от ето този келеш:
       http://valeto98.blog.bg/
       http://klimentohridski.blog.bg/
      Та... Валето има проблем - 11-годишното му мозъче е безжалостно промито от:
       а)магията на поп-фолка (тире) чалгата (тире) Райна;
       б)шайка луднали за...как беше клишето..."достойно заплащане" даскали.
       Валето пише постинги от по 5 изречения всеки. В тези 5 изречения Валечка допуска средно между 6-10 правописни грешки. В тези 5 изречения и 6-10 грешки Валя изразява личната си (както и на злочестият 3б клас) съпричастност към щенията на учителите в тяхното училище, в частност - на г-жа Тачева.
       Представям си г-жа Тачева като преподавател по български език. Може и да греша, разбира се....интуиция. Ученичката на въпросната много обичана г-жа е неграмотна, защото същата любима г-жа скача нейде по площади и седянки за...как беше..."достойно заплащане". И пак тя е преподала безумно точно един-единствен урок на тема: "Защо ние сме готини даскали, а някакви лоши чичковци са ни преебали с по 300лв заплата".
       Аз нямам нищо против г-жа Тачева да получи 600 лв заплата, бих й пожелала да получи дори 1200лв, но само ако ученичката й съумее да скалъпи поне един постинг без правописни грешки. Дотогава смятам да си представям г-жа Тачева като вмирисана разплута лелка (по възможност с мустаци), чието ДОСТОЙНО ЗАПЛАЩАНЕ следва да бъде точно 100 (словом:сто) лв. Или по-малко....
        Валечка бих приела за добро дете-невинна жертва на мърлява учителка със склонност към промиване на мозъци, ако не триеше бясно коментарите, в които няколко блогъри услужливо преброяваме граматическите й грешки. Само че Валечка трие и вярва в правотата на любимата г-жа Тачева. Следователно, смея да заявя, че ако тази пикла ми беше пред очите, с удоволствие бих я НАШАМАРИЛА и (простете) наритала по целия двор на култовото ОУ "Кл. Охридски" в Плевен

P.S: Искрено се надявам да бъда правилно разбрана от многото свестни учители, които компетентно изпълняват задълженията си и които имат право на своя протест. Самата аз съм имала не един и двама прекрасни преподаватели и в никакъв случай не адресирам този текст към учителското съсловие в цялост
       



Тагове:   мустаци,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miscellaneous -
11.10.2007 22:18
това е ~ 10 годишно хлапе?!
съдейки по себе си едва ли то може да има нещо подобно на осъзната реалност, та камо ли мнение за нея. блог?! за какво му е?! ами, за да прави хлапашки работи - да чете неща, които не разбира, да си трие коментари, да общува с хора, които дори не може да си представи......
за учителите...... ами дори отличните учители, дето са ме направили човек някакъв, в момента приличат на лелката, която ти си описала (не по визия, а по-скоро за манталитета, който визираш)... жалко е! причини много.....
има една теза, че след края на връзката трябва да мине половината на нейното времетраене, за да можеш да се освободиш от влиянието и усещането на човека когото си допускал до себе си...... тоест явно за всичко си трябва време, дори за една държава...... и аз съм болен оптимист........
бъди над нещата :)
цитирай
2. luminous - Милата trevistozelena :-)
11.10.2007 22:19
Успокой се, моля те!
Разбирах те много добре. Видях и блога на въпросното дете. Но аз самата се чудя да се смея ли, да плача ли ....
Първо си помислих - я да не се смея, че ако това е моето дете. После се сетих - колко много зависи от възпитанието на родителите и как бих реагирала аз ако угадя някоя учителка, че промива мозъка на детето ми (например) ...

Абе "спокойство" му е майката :-))))))
Прегръдки!
цитирай
3. miscellaneous - за чалгата не ми се говори......
11.10.2007 22:21
.
цитирай
4. trevistozelena - miscellaneous, luminous
11.10.2007 22:38
абе няма пък да се успокоя. мразя дечица, дето слушат райна и трият коментари. ям ги на закуска. и въобще няма да ме разубедите:) нищо, че ме кефите и двамата. яд яд яд ме е на хлапето и това е...ррррррррррррррр....бррррррррррръм бррррррръм
цитирай
5. trevistozelena - но пък
11.10.2007 22:39
но пък...ако трябва да съм честна....стана ми смешно на мене си като се препрочетох:)))
цитирай
6. miscellaneous - "double gun, double fun"
11.10.2007 22:42
"I am seriously Serious!"
/Serious Sam/
;)
цитирай
7. luminous - trevistozelena,
11.10.2007 22:44
вярвам, че в 22:38 не си се задоволила само с ръмжане, а си изкрещяла с пълно гърло ... :-))))
Аз как искам да крещя понякога, ама пусто му приличие :-)))
цитирай
8. trevistozelena - luminous
11.10.2007 22:48
айде двете и няма толкова да ни е срам. за целта: намираш най-точния часовник наоколо, заставаш пред него, изчакваш да стане ни повече, ни по-малко от 22.55 и КРЕЩИМ заедно:) miscellaneous ще се ослушва да долови звуците:)
цитирай
9. miscellaneous - miscellaneous
11.10.2007 22:50
вече тиктака :-D
цитирай
10. miscellaneous - имате
11.10.2007 22:53
минута и половина, скъпи дами! моля пригответе се :)
цитирай
11. miscellaneous - чух ли ви
11.10.2007 22:55
?! :-D
цитирай
12. trevistozelena - miscellaneous
11.10.2007 22:59
да си слушал по-внимателно! няма да ти кажем:)))))))
цитирай
13. miscellaneous - женска му работа :-D
11.10.2007 23:01
a аз толкова да обичам крещящи жени...... ;)
цитирай
14. telescope - оооох
11.10.2007 23:21
и такива има в моя град, ех, божеее...
съвсееем леко съм възмутена... ти хубаво си представи учителката... а как си представяш самото дете...
цитирай
15. luminous - miscellaneous, как така - чу ли ни?
11.10.2007 23:34
Аз разцепих мрака!
Да не говорим, че още ми пищят ушите от мощния вик на trevistozelena ;-)
цитирай
16. trevistozelena - luminous
12.10.2007 00:26
ръкостис:) колежке:)
цитирай
17. trevistozelena - telescope
12.10.2007 00:27
детето ли? плачевно
цитирай
18. luminous - и сега,
12.10.2007 00:32
хайде - с прекракнали гърла към леглата!
Спокойна нощ и тихи сънища :-)
цитирай
19. trevistozelena - luminous
12.10.2007 00:40
лекичка и красиви сънища (шшшшт...тихо, никакви викове насън! мисли за съседите...етика му е майката)
:))))
цитирай
20. nav - Much ado for nothing ;)
12.10.2007 02:24
Брех, уж тревистозелена (цвета на спокойствието), а как бенгалски се пали. Сигурно е от сезона, тревата сменя гащи.

Относно кое е първо - кокошката или яйцето (калпавите даскали или ниските заплати), ще цитирам 'Белите не могат да скачат', където се сблъскваме със следния афоризъм - 'гъзът е свързан с веждите'.

За по-добра аргументация ще приведа като довод и метафизично-анатомичното откритие на Людмил Станев защо краката миришат. Ами защото започват от гъза.

Ако последваме силогистичната логика на Аристотел, можем да направим следното заключение за стачката на учителите - веждите също миришат.
Поздрави ))
цитирай
21. sparhawk - пак се вторачваме в пиксела
12.10.2007 09:04
правописа, та правописа. Много по-важно е, че детето има позиция, а тя е против крадливата тройна коалиция и нейния терор над учителите и гражданите.
цитирай
22. eleni - @sparhawk
12.10.2007 11:04
на 10 човек няма позиция, има каквото чува от отколните - родители, учители и прочие народ. На 10 още идея нямаш кой си и какво наистина мислиш. На 10 ти предстои да разбереш тези две неща през следващите 10 години, поне. С това не подценявам 10-годишните, много са готини, особено, ако по-малко повтарят заучените реплики на родителите си.
цитирай
23. sulla - Като се извинявам....
12.10.2007 11:21
.... че не прочетох задълбочено всички коментари, в тях имаше ли такъв, който развива хипотезата, че решението за създаването на тези два блога е взето в часа на класния по инициатива на самия класен, а техническото изпълнение е възложено на зубърката на класа?
цитирай
24. анонимен - Относно твърдото Л
12.10.2007 11:29
искам да попитам вещите в писмовността как трябва д а се напише правилно твърдото Пернишко Л?
Може би ЛЪ. Защото ми се струва, че
... имате проблъем ...
цитирай
25. miscellaneous - явно на тебе #24
12.10.2007 11:32
"жокер ти не требе!" :-D
цитирай
26. trevistozelena - nav
12.10.2007 12:37
и аз не знам що така, честна дума. но е възможно наистина да е от сезона (?!?)
иначе...виж сега, ако един даскал (да го наречем условно г-жа Тачева) е калпав, некадърен или просто тъп, то не вярвам дори заплата от 3000лв да го превърне внезапно в светило на просветата. така че в този случай връзката между гъза и веждите е доста относителна
цитирай
27. trevistozelena - sparhawk
12.10.2007 12:51
айде на бас, че детето не е и чувало за "тройна коалиция". или ако случайно е доловило нейде въпросното словосъчетание, ще може да ти го дефинира правилно след около 5 години, а след около десет години ние пък ще можем да допуснем, че е налице и предпоставка за лична позиция у него. ако, разбира се, дотогава Райна вече е поумряла или понадебеляла и детето е престанало да кичи с нейни снимки блога си. на този етап обаче детето Валечка е изразило единствено и само нещото като позиция на г-жа Тачева. а дали г-жа Тачева наистина има позиция или просто е умряла от глад бих могла само да гадая. въпросът е, че не е етично да прехвърля своите си внушения на група 10-годишни хлапета
цитирай
28. trevistozelena - eleni
12.10.2007 12:53
именно:) поздрави!
цитирай
29. trevistozelena - sulla
12.10.2007 12:57
а,не си прав! Валечка не може да е зубърката на класа... хм...или поне ДАНО Валя не е зубърката, защото ако все пак е тя, не мога да си представя какъв правопис нижат останалите ученици от 3 б...
иначе - да,де, нали и аз това казвам:)
целувки!
цитирай
30. nav - :)
13.10.2007 00:59
в този случай връзката между гъза и веждите е по-дълбока, отколкото мислиш.

Понеже си симпатяга, ще ти отговоря детайлнo в блога.
цитирай
31. ronia - Ааааа, какъв е тоя антимустакатски ...
13.10.2007 22:16
Ааааа, какъв е тоя антимустакатски тон? И аз имам мустаци, но си ги почиствам грижливо, преди да съм заприличала на зле поддържан травестит.
По темата – мисля, че изпускаш най-важния момент: става въпрос за дете в трети клас. Или иначе казано, завършен втори клас, имайки предвид, че часът в зоната на потребителя е 13 октомври, а учителите им стачкуват. Сега ако хвърлиш и едно оче на програмата на МОН за трети клас ще видиш, че грешките са си напълно в реда на нещата. Даже си е много добре Валчето, бих казала. Но и осми клас да беше, пак не би било честно да се нахвърляш върху г-жа Тачева, защото така, както има кадърни и некадърни учители, има умни и недотам умни деца. Това без да броим факта, че ако се разровиш из блоговете, ще се натъкнеш на много четени и ааресвани, които обаче са всичко друго, освен грамотни. Което не им пречи да са идейни. Която пък (идеята) според мен е далеч по-меродавна като евентуален критерий за инТЕЛЕгентност, отколкото грамотността в най-изчистената й форма. Дайте да не съдим хората по запетайките.
А що се отнася до чалгата...хм, и аз бих искала всички да слушат само Иги Поп, ама не става. За това всеки си има вкус; „добрият” и „лошият” вкус за хрумване на интелектуалците. Пък и в крайна сметка, ако погледнеш извън границите на ГБ-то ще видиш, че толкова опияняващите румба и фламенко, са всъщност чиста проба испанска чалга.
цитирай
32. mitternacht - сладурка,
19.10.2007 00:46
действителността не те е халосала изцяло.
Не се чуди че някакво там (мааалко) дете не може да пише правилно.
Трябва да страдаме, че наборите ми не могат.
Че те също не се интерисуват от политика, и от каквото и да било извън чашата, дискотеката.
Мм... и извън канал "планета".
цитирай
33. анонимен - Съгласен съм miscellaneous. Няма ...
20.10.2007 23:36
Съгласен съм miscellaneous.Няма смисъл да влизаш в безсмислени спорове.
цитирай
34. utremer - включвам се късно, но по-добре...
22.10.2007 11:08
късно,отколкото без мнение. Права си да се гневиш, не защото искаш да се заяждаш, а поради простия факт,че истината не може да е малка или голяма. Също като простотията. Глупавите деца ще са глупави родители. Над 150% процента ще е сигурно, че тяхните деца ще са още по-глупави. И така докато не стигнем до тъжния край на спиралата.А другарката-госпожа Тачева, Бачева или Мачева ще си подскача по площадите, докато нейните ученици и се обясняват неграмотно в любов.

Аз съм твърдо против учителската стачка. Омерзително ми е да гледам, как се излагат хора, чиято работа е в класните стаи.Хора, които не стачкуват в Събота, защото ... имат частни уроци. Които искат пари, а не по-добри условия на труд. И на които, без да са заслужили, отделяме толкова внимание.Тежко на общество, имащо такива сеятели на знание....

Хубава работа- не исках да се паля, ама на. Затуй накрая се сещам за Алековите думи :
"....Обикновено човек си пожелава това, което няма." Лек ден и една усмивка повече от вчера :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3007178
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930