Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2014 20:23 - Зодиакалните вибрации и Играта
Автор: padreantonii Категория: Други   
Прочетен: 3408 Коментари: 0 Гласове:
51


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Всеки знае 12-те знака на Зодиака и своя личен знак.

Докато сме в Играта ние ще преживеем и 12-те знака на зодиака в уникални комбинации чрез стотиците и стотици инкарнации, които имаме. Вибрацията на всеки знак има свое усещане и предназначение. Уникалната комбинация на планетите и знаците, в които се намирате по време на раждането си, създават индивидуалната инкарнация, която „сте” по това време. Това никога не се случва два пъти за периода на инкарнационния път на вашия Висш Аз. Планетните тела генерират своя собствена честота, както и Земята. Това е ЕДНО от предназначенията на реалиите на Природния Дух, които работят с пътищата на Висшия Аз. Дванадесетте вибрации се излъчват през физическите тела на планетарния/слънчев Висш Аз на Природния Дух.

Извън трета плътност вибрациите не съществуват отделно, а по-скоро като цяло. Няма висши Аз, които да са Водолей или Стрелец. Вибрациите се проявяват като цяло, а не като отделните 12 знака. След приключването на Играта във всеки от 12-те знака, вашият Висш Аз ще бъде в състояние да използва зодиакалните вибрации като майстор. Това е нещо, което не може да се направи преди преживяванията от Играта. Съществува определена необходимост от майсторство, но ще трябва да почакате, докато вашият Висш Аз ви извести за това.

Вал Валериан




Гласувай:
51



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: padreantonii
Категория: История
Прочетен: 1267879
Постинги: 187
Коментари: 625
Гласове: 5757
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930