Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2007 02:57 - онази любовната ръкавица - II
Автор: trevistozelena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5572 Коментари: 21 Гласове:
1

Последна промяна: 18.03.2009 15:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
И така...
2. K - K. е първият ми мъж. Т. нар. Дефлоратор. Никога няма да съжалявам за избора - нежно и уютно изживяване с внимателен и загрижен за мен К. Въпреки че години след увлечението по него проумях, че той е...ами..обикновен, добър и малко комплексиран мъж. 
   В него се влюбих "от пръв поглед". Единственият, в когото съм се влюбила само заради визията, но не и откъм мислене. Просто така и не открих нещо грабващо във възприята му към света. Беше колега на майка ми. Видях го за първи път в едно кафене - начало на лятото, слънце, усмихнати хора по масите отвън и К., седнал по -към края, който кимва на майка ми за поздрав и ме оглежда за няколко секунди. После стана лесно. Визити при мама, разменени телефони, смс-и, покана за кафе. За второ. За кефе до затваряне на заведението (хм...най- впечатляващото му качество, като се замисля, е факта, че К. можеше да изпие 7-8 водки, без да започне да залита или да си преплита думите...за разлика отмен, която започва да се хили неконтролируемо след втората Отвертка). Беше и чаровен - с прошарена коса едва на 30, много син поглед и леко крив неустоим нос. Сексът с него обаче така и не стана впечатляващ - аз се учех, а той се терзаеше от опити да бъде по-търпелив (разбирай-бавен), но...хубаво беше, правеше ме щастлива.  Най- голямата болка не беше при дефлорацията, а когато 5-6 месеца след това просто ме смени с по-зряла жена (така и не спря да натяква колко пагубна е голямата възрастова разлика...въпреки че твърде често се случваше аз да бъда по-зрялата).
    3. Е - Е. е моето велико постижение! Е. е известен. Не много, но в журналистическите среди е добре познато име. Особено по времето, когато се запознахме. Аз го потърсих от чисто любопитство, скука и липса на хубава емоция в живота ми. На шега намерих номера в ICQ, а той на шега ми отговори. После писа и публикува писма от мое име...някъде си. После аз наистина написах писмо, което спечели нещо си. И така стигнахме до среща. По-нататък историята може и да прозвучи брутално, но до момента, в който отношенията ни не бяха пренесени в риъла Е. наистина беше чувствителен, нежен и влюбен човек. Много силни думи по ICQ, една взаимно написана приказка (първият ми постинг в този блог): началото написано от мен, после нощна размяна на реплики, които ден след това редактирах и подредих като текста по-долу. 
   В риъла той позабрави нежността. Просто я замести с желание да ме има - "мъничка и чуплива", каквато казваше, че съм, а скоро скоро след това и със страх "да не го хванат", защото съвсем естествено и безропотно приех статута на любовница, която идва да изчука в много случаи за по-малко от час в ранния следобед. През седмица. Скоро след това и по веднъж в месеца (нещо като редовна менструация). Дълго след като спря дори да ме прегръща след секс (поради липса на време!!!) аз продължавах да си натяквам спомена за думите, които редеше във виртуала. В крайна сметка - най-дълго преживявания мъж, към когото все още не мога да се науча да не изпитвам животинска злоба. Все пак - много силни чувства, нерядко и брутални.
   4. Г - Г. ми е първи в много отношения: първият, с когото наистина се любим ( срам ме е от думата,не я харесвам, но това е, което се случва с него), първият, с когото не използваме презерватив (което е много и в интерес на истината е въпрос на смелост от страна на мъжа, защото от всички, към които съм изпитвала нещо съм искала поне един секс без презерватив, но Г. е първият който умее да преценява риска и удоволствието и да избира второто). Освен това е първият, който ме заведе на почивка и с когото на практика имах възможността да разбера какво е да поживееш с мъж:)) За съжаление също обвързан,така че някак не чувствам правото да му кажа на глас, че го обичам...може би по много други начини, но за думите нямам смелост.
   Началото беше пак виртуално. И пак свързано с приказки:) Един ден просто му казах, че го желая. Той е от друг град, но скоро след това дойде в София. Бяхме решили да отидем в хотел, не у дома - странно решение на моята разколебаност ден преди да дойде - че му нямам доверие да го доведа в квартирата си, а имам доверие да отида с него в хотел...смешно:) Резервирах стая. И започнах да се самонавивам колко нечовеки тъпо същество съм да уговарям секс с някакъв непознат, вместо първо просто да се видим на кафе. В последния момент го помолих да се видим първо в един пиано-бар.... В барът...разочарование. Просто се оказа твърде далеч от тогавашната ми представа за мъж,когото бих пожелала - мъжете ми преди него винаги са били високи,едри (аз съм доста дребна,но ме привличат мъже, с които да се чувствам като дете), а Г - един такъв нисичък,болезнено слаб, с набола брада и големи черни очи, които някак те приклещват. Започнах да измислям как да се измъкна от обещания секс, още преди да сме си казали здравей. Само че половин час след това той просто ме обгърна и започна да целува шията ми. Много нежно. Помня погледа му - някакво силно желание, което чака да решат дали го искат. Между другото -не знаех дори как се казва. Попитах го и после отидохме у нас:) Най-вълшебната ми нощ. И всяка друга с него.
   5. тук не знам. Може би някой, на когото ще мога да кажа "обичам те"



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ma ti si bila cjala kurva
25.01.2007 08:56
ma ti si bila cjala kurva
цитирай
2. vanguard - Ей затова, анонимните требва да се разстрелват.. :))
25.01.2007 08:59
И да, и ти си истинска като толкова много хора тук.
Успех
цитирай
3. vmitkov - Дали ще дочакам
25.01.2007 09:11
да изредиш цялата азбука? :-)

Освен ако не я знаеш!... :-(

Ако обаче научиш и осъзнаеш и какво е това обич, освен е..не, може и да станеш щастлива. Ама истински, а не моментно и псевдо!

Щото виждам, че търсиш щастието, а то все ти се усмихва и все бяга пред теб...
цитирай
4. innuendo - Браво бе...
25.01.2007 09:14
...само анонимния оклепа историята. Личи си, че е специалист. А и комплексиран.
цитирай
5. ady - Разбира се
25.01.2007 09:24
че ще намериш нали си тревистозелена. На анонимния не му обръщай внимание.:)
цитирай
6. tanque - ***
25.01.2007 09:28
Оф, аман от анонимни. Спри ги тия коментари от анонимни, ако искаш. Аз поне така направих - като иска да каже нещо поне да си направи регистрация - пак може да е анонимен, ама поне това може да го накара да се замисли какво пише преди това.
Пожелавам ти любов:)
цитирай
7. анонимен - моля, моля
25.01.2007 09:46
Хей, моля, не всички анонимни са идиоти! Аз подкрепям зеленичката. Малко тъжно ми стана от това че няма на кой да каже милите думи "обичам те и желая да бъда с теб" искренно, на пък ти желая, зеленичка, това да стане скоро. Усмивки и късмет от сърце!
цитирай
8. innuendo - Опа...
25.01.2007 09:52
...какво стана с номер 1.????
цитирай
9. boyoto - trevistozelena
25.01.2007 11:19
Ама ти наистина ли не си срещала досега този, комуто да прошепнеш нежните думи? Знам, че ще го срещнеш скоро, много скоро :)
цитирай
10. streetsmart - Ми тя класацията започва от №2
25.01.2007 11:25
Пък и 5тицата е отворена. Може пък да е запазила най-хубавото в тайна, момичето :)
Тревичке, желая ти много любов, и когато Го срещнеш, той да си бъде само твой :)
цитирай
11. trevistozelena - vanguard, innuendo, ady, tanque, streetsmart
25.01.2007 11:56
хубави пожелания - мерси:) и хубави думи! и аз ви пожелавам много любов
цитирай
12. trevistozelena - innuendo и streetsmart
25.01.2007 12:00
класацията започва от 2, защото така се случи,че като приседнах да пиша снощи по нощите първият зае достатъчно място за самостоятелен постинг (преди този -I част)
цитирай
13. trevistozelena - boyoto
25.01.2007 12:08
не,не ,казвала съм и на първия и на втория и на третия даже:) ама някой се плашат, а други решиха, че не било редно. някакъв принцип трябва да е - който го каже първи се прецаква. звучи наивно, но е вярно:)
цитирай
14. boyoto - Не е наивно
25.01.2007 15:33
а е супер тъпо. Какво не е редно, да се изпитват такива чувства ли, или да го казваме на глас. Защо пък да не признаваме нещо, което чувстваме, тилкова е кратък животът, не можем да си позволим да пропиляваме красивите моменти само заради детински разбирания.
цитирай
15. trevistozelena - Наистина се радвам за теб
25.01.2007 16:22
...че или си имал късмет или просто си достатъчно разумен, за да обръщаш внимание и на обстоятелствата около жените, в които се влюбваш. По-вероятно е второто. Не ти отговарям с ирония, ако така звучи. Изключително полезно е да имаш инстинкт за самосъхранение. А когато нямаш ,наистина е добре да знаеш какво имаш правото да кажеш и какво не
цитирай
16. boyoto - Не знам
25.01.2007 17:37
дали имам чувство за самосъхранение, по-скоро не е така. И не ме интересува какво имам право да казвам, тези чувства в крайна сметка касаят двама човека, а не един. Стига да съм сигурен в чувствата си нямам проблем да го споделя... Не ме е страх от това, да бъда "прецакан"
цитирай
17. trevistozelena - boyoto
25.01.2007 20:20
разсърди ли се или само така ми се струва? не се :) не искам да заприличва на спор. просто различен опит - всеки си има собствените наблюдения. във всеки случай е хубаво човек да мисли като теб :)
цитирай
18. boyoto - Хехе
25.01.2007 21:13
разбира се, че само така ти се струва. За такова нещо как пък да се разсърдя. Различни гледни точки :)
цитирай
19. trevistozelena - boyoto
25.01.2007 21:47
хм... :-*
цитирай
20. boyoto - :)))
25.01.2007 21:51
:))
цитирай
21. vanguard - .......
26.01.2007 08:55
плеснали с ръце и се прегърнали!

:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3005678
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930