Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2007 19:01 - въздушно
Автор: trevistozelena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2308 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 15:25


     Снощи прочетох нещо, което ми припомни един адски особен момент. По-скоро много странно усещане. Вероятно се случва един-два пъти в живота. Не преувеличавам. Говоря за нещо много силно като... знам ли... възприятие... себеусещане може би. Не просто момент на удоволствие или наслада от нещо. Поне моето състояние от един далечен ден приличаше на разтваряне във въздуха. Не, не бях напушена или нещо подобно; по онова време дори не бях опитвала трева.
         Снощи, когато си припомних, потърсих в дневника си от онези, тийнейджърските, години как съм описала усещането. Пишеше: " Вчера имах топло преживяване. Слънцето ме целуна! Прегърна ме и ме целуна, както си стоях на стъпалата пред спортния салон."
        Вярно, че бях седнала на стъпало пред салона. Мисля, че съвсем живо съм запомнила момента. Трябва да съм била в 9-ти клас на гимназията. Имахме физическо. Целият клас беше луд по волейбола, а аз все се спасявах, излизайки да тичам около игрището навън, сама или с някоя друга девойка. Но онзи ден си стоях сама на стъпалото.
        Началото на пролетта - един от онези първи истински топли дни, когато ти е някак прекалено живо и щастливо.
        Зяпах небето. Синьо такова... страшно светло. Самият въздух изглеждаше и прозрачен и по странен начин изпълнен със светлина. Не съвсем неподвижен. Имаше деликатен, едва докосващ ветрец...
        Слънце, разбира се. Едно такова, протягащо се навсякъде около мен... Не силно, а изпълващо. 
       И тогава лъчите така, както си се приплъзваха мързеливо наоколо, сякаш започнаха да се разливат в мен. Сериозно, това почувствах. Не просто слънце по кожата си, а някак навътре, почти във вените. Без напрежение. Даже без мисъл. Стоях си и си се усещах цялата в слънчев лъч... 
       Щеше да е едва ли не приспивно, ако не беше същевременно и доста живо. Страшно нереално чувство... Може би за няколко минути. Не е като да те заливат вълни от възприятия или някакво странно пропадане в нещата. 
         Съвсем като целувка. Слънчева такава...въздушна.
         Стоях си безтегловна. Вероятно съм се усмихвала малко налудничево. Без никаква сянка в мен. Без сянка наоколо. Просто супер леко и приятно. Разтопих се из въздуха и пак се събрах... Странно....
         Не знам и какво прекъсна момента. Мисля, че се източи също така плавно, както и пропълзя към мен.
        Особен унес. 
        Долавяла съм частици от усещането и по-късно, но никога толкова плътно и изпълващо, както в онзи далечен момент.



Тагове:   слънце,   възприятие,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nait - Ами и на мен ми се е случвало, обик...
08.04.2007 20:53
Ами и на мен ми се е случвало, обикновено през пролетта. Жалко, че когато започваш да порастваш (и остаряваш) пропускаш все повече такива моменти. Наистина е жалко. Но не се притеснявай, както казва един колега - ти си скандално млада и всичко ти предстои:) Слънчев поздрав
цитирай
2. orangefire - Даммм
09.04.2007 17:07
прав е nait и се присъединявам към него :)
цитирай
3. nait - Днес денят е точно за такива изжи...
09.04.2007 17:53
Днес денят е точно за такива изживявания и trevistozelena сигурно се възползва. А аз трябва да се потя над компа :((
цитирай
4. trevistozelena - nait, orangefire
10.04.2007 01:07
ама не, наистина не беше просто някакъв си приятен слънчев момент. все пак е случка отпреди...боже...8 години, едва ли бих запомнила толкова живо усещането, ако не беше особено. хм...не знам всъщност... май започвам да звуча налудничево:) цялата работа е, че съвсем скоро един познат с определено добър вкус ме зариби да прочета разказите на Радослав Парушев. и по-миналата нощ открих в един негов разказ нещо малко сходно като преживяване. беше писал, че бил ангел, макар и за съвсем малко. та си помислих "хм...И АЗ бях за малко ангел, честна дума". та, в постинга ми става въпрос за някакво такова ангелско усещане
цитирай
5. nait - Е, за мен пък беше нещо като сливане с ...
10.04.2007 07:13
Е, за мен пък беше нещо като сливане с природата, с въздуха и слънцето. Не знам... Важното е, че ти е било хубаво, нали? А сега - пак на работа, да му се не види :( Ама няма как, не може и без това. Лека седмица!
цитирай
6. vanguard - А аз,
10.04.2007 10:33
явно в резултат на чувствителната си натура, даже съм имам подобни изживявания в общуването си със човек. Страхотно е...
цитирай
7. анонимен - Почти като сексуално преживяване ...
10.04.2007 22:15
Почти като сексуално преживяване си го описала!
цитирай
8. trevistozelena - анонимен
10.04.2007 23:29
е,не... че съм сексуална - сексуална съм, ама в случая тц, чиста мистика си беше:-Р
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3007571
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930