Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2007 02:41 - странен сън
Автор: trevistozelena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9269 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 15:32


       Винаги ще помня най-странният си сън. Беше преди години. Събудих се от него с някакво мъгляво усещане. Помня и усещането - сънят може да се опише, но то не (както винаги).
       Не беше нещо красиво, което ти се иска да остане като реална случка в теб. Затова и утрото, вече съвсем осъзнато, ми донесе облекчение. Не беше и кошмар. Просто някакво шантаво събитие, в което се чувстваш въвлечен.
      Съзнанието ми си поигра с мен. Значението не. Въпреки че е възможно да има силна символика. После съм мислила за нея, но и до днес не съм я намерила.
      Луната беше в главната роля. 
      Сънувах нощ. Вървях по някаква безлюдна улица, която постепенно започна да се изпълва със звуци. Огледах се. Появиха се хора. Един. После двама, трима... Хиляди непознати. Всички те видимо развълнувани. Заслушах се. Говореха за нещо изключително, което ще се случи тази нощ. Разбрах единствено, че отиват "да гледат". Тръгнах с тях... И без това явно вървяха в моята посока, макар че се появяваха някак пред мен.
      Стигнахме до огромна квадратна тераса. Струпахме се там - хиляди хора...цялото човечество...и аз. Дори успях да заема място в първите редици - бях съвсем до парапета на терасата. Попитах някакъв човек защо сме тук. Погледна ме учудено и отговори: "Не знаеш ли? Днес луната ще си отиде". По странен начин го разбрах - просто усетих, че тази нощ луната наистина ще изчезне. Завинаги. Вперихме погледи нагоре към небето, наблюдавахме я. Всички до един. После някой каза: "Ето, започва" и...започна.
      Беше странно плавно и същевременно внезапно. Луната се размърда. Сякаш се люлееше на някакви въображаеми вълни. Движенията й се ускоряваха. Започна бързо да се върти около оста си, набирайки скорост...и излетя. Като че ли се чу свистене. Гледах я летяща, като съвършено кръгла топка, която се изстрелва от само себе си нанякъде в далечината. Смалява се, става все по-незабележима. И изчезва. Няма я на небето. 
       Звездите си стоят, но става безумно тъмно. Хората наоколо започват да ръкопляскат възторжено, а аз се натъжавам, защото обожавам луната, а и съм свикнала да я търся в нощното небе (така е - влияем си взаимно:) ).
      После тъмнината се стопява, става светло - не постепенно, а съвсем рязко. Сякаш бързащ нанякъде облак се е отместил от слънцето и то огрява навсякъде някак внезапно.
      Хората започват да се разотиват. Аз не тръгвам наникъде. Запомням една реплика (или някой около мен я казва или сама си я помислям):  "Сега вече няма да има нощ. Ще е само ден". Натъжавам се съвсем...и се събуждам.
       Шантава работа... Осъзнаването, че е само сън ме зарадва страхотно. Оттогава обичам още повече луната. Наистина ми влияе много силно. Не само, защото съм жена. Имаме някаква странна, наша си, връзка. Следя ревностно пълнолунието, даже го чакам всеки път. Обожавам да ме огрява през прозореца. Нищо, че съвсем не мога да спя в тези нощи. Не ми пречи. Тогава съм най-сигурна, че я има и винаги ще си е там



Тагове:   луна,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sulla - Имам чувството, че насън ходим някъде.
23.04.2007 17:09
После обаче не помним ясно, защото там мислим на друг код. Затова ни се струва объркано и налудничаво понякога, а не защото наистина е.
цитирай
2. анонимен - Ах, че
23.04.2007 18:24
интересен сън! Дори успях да си го представя. Това ми се случва изключително рядко, да си представя нещо и веднага да се появи... перфектно!
цитирай
3. trevistozelena - sulla
24.04.2007 01:46
имам чувството, че може би си прав... ( :-) )
все пак някак ми се натрапва паралела с реалността. разбираш ли, мислим на друг код, обаче съзнанието ни поддържа и някаква стабилна връзка с познатата реалност - дали това не е причината сънищата да ни изглеждат налудничави
цитирай
4. trevistozelena - leil1ny105
24.04.2007 01:48
сериозно? представи си го? учудваш ме; мислех, че звучи съвсем като несвързани алабализми:)
цитирай
5. nait - Ех, няма го чичко Фройд...
24.04.2007 15:30
Той щеше да обясни всичко:) Щом при него една маса може да е сексуален символ, представям си какъв труд щеше да напише за твоят сън :Р
цитирай
6. mmmmmmmmm - Чудесно е,
24.04.2007 18:04
че е само сън.И аз обичам луната и как така "...И изчезва. Няма я на небето."?Не може така!Не!Има си място и да си стои на него!:))))
Какво е тълкованието на специалистите?
Имах една баба,която след като разкажех какво съм сънувала казваше:Е,дупе спало-сън брало:)
Спокойна нощ и да сънуваш нещо приятно!:))
цитирай
7. анонимен - Какви алабализми,
07.05.2007 15:01
разбира се, че има смисъл и е наистина много интересен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3005455
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930