Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2007 16:23 - знак
Автор: trevistozelena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8095 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 15:55


      Страшно тръпнещо усещане, което свързвам с теб...
      Предупреждава ме неизменно всеки път, преди да се появиш. Спрях да бъда изплашена - видях го току-що. Паякът.
       Задъха ме от ужас. Беше огромен. От тези с дългите тънки пречупени крака. 
       При това пъплеше. Първо по плочките на пода. Бързо изтича към един ъгъл, докато все още събирах смелост въобще да следя движенията му. Качи се на стената. Преодолях се, справих се със страха и желанието да бягам.
       Преди да се видим за първи път имаше паяк на стената до леглото ми, когато се събудих. Оттогава винаги се появяват малко преди теб. 
      Досега просто исках една нощ. Моят подарък. Без мисли, без нищо тежащо във въздуха. Само нощ. Ужасно жива. С обмен на топлина - прекрасна симбиоза.
      Сега паякът ми каза, че ще я получа. 
      Трепереща съм от него, не ме е страх от теб. Със сигурност по-истинска станах (не знам в кой точно момент). Със сигурност и запазила нереалното в мен. Това съм. Една нощ.
       Когато видя паяк знам



Тагове:   паяк,


Гласувай:
0



1. ivoberov - Аз имам два паяка. Единият е Пана...
11.06.2007 17:06
Аз имам два паяка. Единият е Панайот. Той е в спалнята. Другият е Панталеймон. Той е в банята. Панталеймон е плах. Панайот е станал нещо нахален напоследък. Снове около мен когато чета и мърда с крайници. Любопиства, но знам, че е пълен неграмотник
Ще трябва да го поиздухам, че да си стои в ъгъла.
И Панайот и Панталеймон отначало нещо ми означаваха, но вече забравих какво.
Поне ми ловят комари, за да не се тровя със Спрайт.
Аз очаквам нощните пеперуди. Те влизат нощем в стаята ми и са ми знаци. Преди две години влезе една, казваше се Чарлита. Още я помня. Черно-червена. Беше готина, ако изключим това преднамерено, ужасно име. Извинявай за простоватите ми писаници. Давам си сметка, че те не съответства на твоите сегашни чувства и настроения.
цитирай
2. trevistozelena - ivoberov
11.06.2007 17:13
:)))) забавни са. вероятно щях да си пазя любими паяци в къщи, ако не ме беше страх чак толкова. повярвай, борбата е страшно лична между нас. даже и от пеперуди ме е страх. не се лигавя никак. но от знаци не ме е. знам, че разкриват леко повърхностен подход към живота, но, какво пък, на мен са ми важни:)
цитирай
3. eleni - оооооооооооо
11.06.2007 23:00
как се смях с тези твои два паяка - единият с име на въстаник, а другия - на светец:))))))

Имам котарак, мъжки, който се казва Мишка...
Животът понякога ни изиграва странни номера:)
цитирай
4. nait - Понеже съм прагматик
12.06.2007 21:25
да дам един съвет. Вземаш в дясната ръка метла - нормална, модерните не са удобни. Ако си левичарка - в лявата. Изчакваш паякът да спре да се движи на гладка и равна повърхност, за предпочитане да не е стъкло. Вдигаш метлата нагоре, като внимаваш да се окаже зад гърба ти. Противоположният (на ръката) крак е леко изнесен напред - за по-голяма устойчивост. Замахваш рязко, все едно биеш сервиз в тениса и гледаш да не пропуснеш (ето защо казах - стара метла, голяма). Замираш! Паякът е умъртвен. Вземаш Мистър Пропър и почистваш. За по-смелите - става с натискане с парцал/салфетка/тоалетна хартия:)))))
цитирай
5. sulla - Арахнофобията...
13.06.2007 21:37
Арахнофобията е учудваща слабост за атеист, който смело съзира секс дори между свещи пред иконостаса в храма (вж. предишния постинг). Щеше даже да е необяснима слабост, ако и в нея атеистът не виждаше отново секс... Но всичко това отпада, ако погледнем на паяка като на знак, какъвто всъщност е. Това веднага превръща атеиста в структуралист и в частност - в семиотик. От това атеистът само може да спечели уважението на читателите си.
цитирай
6. gadget - А знаеш ли...
14.06.2007 18:02
... че според някои стари традиции изяждането на жив паяк е носило късмет. Може би късмета обикаля около теб и чака да го намериш и разпознаеш... Ам-ам!
цитирай
7. tessy - а знаеш ли,
15.06.2007 00:43
че когато видиш паяк у дома, означава гости. Същото и ако те полази...
Поздрави... :)
цитирай
8. trevistozelena - nait
16.06.2007 01:01
действам с чехла. но понякога ми трябва много много време за събиране на смелост. затова имам и Райд, но също ме е страх, защото не ги убива съвсем на момента и може да изпълзи недоотровен в някоя пролука и да го мисля дълго време.
единственото нещо, което искрено презирам в мъжете е факта, че, когато ги помолиш да ти убият паяк, никога не го убиват, а го хващат в ръка, пренасят го през стаята, бавят се, отваряйки вратата на терасата и го изхвърлят, докато кърша безпомощно ръце. може просто да ги убивате, нали така!
цитирай
9. trevistozelena - sulla
16.06.2007 01:08
атеистът има право да съзира секс не просто в свещите на храма господен, а и в иконите (където, уви, хич го няма) и въобще е приятно да си атеист. в моя случай обаче става ясно, че атеистът е (странно!) фаталист. евентуално и семиотик, но все пак е леко пресилено.
във всеки случай паякът наистина се оказа правилно разтълкуван знак - получих си посещението. беше страшно важно да го получа
цитирай
10. trevistozelena - tessy
16.06.2007 01:13
в случая това и означаваше:) макар че като цяло за мен паякът си е знак за пресечна точка с един определен човек.
най-силното ми желание е след три месеца отново да видя паяк (а дотогава няма да виждам, защото човекът заминава нанякъде). много ми се иска да повярвам в това
цитирай
11. nait - Хм
16.06.2007 20:44
Днес утрепах точно 3 броя. Какво значи това? ще имам три пъти гости или освен, че ще имам, ще се сбием. Казвайте, че да не прекалявам с алкохола.
цитирай
12. trevistozelena - bluebird
10.07.2007 19:24
прекрасна, както винаги. благодаря за хубавия коментар:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3005504
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930