Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2007 15:04 - мисли. няколко
Автор: trevistozelena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4146 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 16:00


       Гледам си последните текстове. Открих се твърде обичайна в тях. Малко ми е избелял цвета и не ми отива. Освен това съм отчайващо тъпо парче (в няколкото постинга накрая, не по принцип, моля ви...!). По принцип съм мъдра като Sprite - това отдавна го твърдя, ако някой ме е чувал да го казвам, моля да ме извини, но мантрите така се повтарят, иначе не действат:)
        Та сега ще пробвам пак да съм умна. С някакви несвързани мисли. Може би пак леко солени на вкус, но все нещо трябва да ми има, нали така... Иначе съвършените били за музеите (това пък го откраднах и перифразирах от Големия Прекрасен Ремарк).
        Мислите ми са следствие от това, че напоследък....ами мислих (!). Обаче здраво. Направо се увлякох в мисленето. Време ми е да предозирам със слънчев секс (това е специфичен термин, чиято дефиниция е прекалено дълга за изясняване). Но е хубав.

       Ето сега, МИСЛИ:

      Полезно е да бъдеш циничен. Ама не оня елементарен цинизъм с мръсните думи, а суров, як, убедителен цинизъм. Като нагласа. Усвоява се постепенно и после страшно помага. 
      Хора, мислете цинично! Нека размажем световната тъпота с мощен тласък от цинизъм! (лозунг, от мен)

     Има хора, които спасяват. Защото има и хора, заради които си готов да се пожертваш. Да изчезваш - чисто физически, в най-прекия смисъл на "изчезване". Не го искат от теб, дори държат да се запазиш, ама ти все пак си готов.
     Онези, които те спасяват, го правят толкова непринудено и навреме, че ти се приисква да станеш слънчев като тях. Или просто да ги целунеш възторжено по бузата. Е, целуваш ги и по по-осезателни места и се разтапяш от удоволствие, но целувката по бузата е друга работа - показва висша степен искреност. Спасителят усмихва.
     Забележка: Ако е спасител на плаж обаче, просто дърпа джетовете и изглежда неуместно - такива не ми въздействат:) 

     Злобата реанимира. Обаче за кратко. После те е яд, че си я изпитвал. Помогнала ти е, обаче е някак пречистващо после да съжалиш, заради нея. 
     Злобата рядко е честно състояние. Обикновено я измисляме. Обикновено дори не успяваме да повярваме докрай в нея. Рядко е истинска. Имах една не истинска злоба, заради която съжалявам. Но знаят, че не е била искрена, това ме успокоява.

     (Това го писах скоро в коментарите си, ама е много вярно и пак ще го напиша):
     Задвижващата причина не е нещо, което се задейства от само себе си. Нужен е външен тласък, който да задвижи задвижващата причина в теб. Не става въпрос за порочен кръг от зъбни колела. Само две неща ти трябват, за да се настроиш към движение - една причина и едно буталце, което да я побутне. Знам кое е моето бутало, нужно ми е още малко от него, ще го изчакам.

     Ужасно е да се продават едни прекрасни, кървавочервени, лъскави ягоди. И генномодифицирани (или както там се казва). Тотално лишени са от вкус. И стават за посмешище. Миналата седмица им се присмивахме с един човек. Иначе изглеждат добре в купичката, но следващия път, когато ям ягоди с него, ще търся (нямам идея откъде) дребни диви ягоди. И ще е сладко.

     Любовта си е ебала майката. (Но това не е мое, откраднах и него. От разказ на приятел. Много умен. И доста прав)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ех !хубаво!
21.06.2007 15:26
Еми щом е умен и доста е прав.....
МММ обичам Ягоди с шампанско....
Приятни Дни!Пухчо!
цитирай
2. trevistozelena - пухчо?
21.06.2007 15:32
:)
цитирай
3. gadget - За последното...
21.06.2007 15:58
... си абсолютно права. Приятелят ти е абсолютно прав! С две ръца и кимане - да, така (ако не разбрахте от моите възклицания - за любовта майката и свързващото ги действие)...
Я питай някой християнин за целувката по бузата и за около 30 сребърника. Приятелска?
цитирай
4. eleni - мдааа...
22.06.2007 18:39
последното наистина закова.
Опасявам се, че скоро ще почне да пита и за баща си...

:)
цитирай
5. trevistozelena - eleni
22.06.2007 19:18
като нищо...нали нямала граници:)
цитирай
6. esen - Хубаво си размишляваш!
23.06.2007 13:36
Прочетох с интерес мислите ти! Поздрав!
цитирай
7. trevistozelena - esen
23.06.2007 19:54
благодаря ти:) поздрав и на теб!
цитирай
8. sulla - Цинизмът и злобата са приятни
26.06.2007 13:36
Цинизмът и злобата са приятни, но не мисля че са полезни. В крайна сметка са деструктивни.

А по повод "любовта" и "майката" си спомних как един убеждаваше приятеля си, по заръка на майка му, да се ожени най-накрая: "Я вземи да се ожениш, че то твоето с какво граничи! С нищо не граничи! Граничи с еби му майката!"

На тази граница да си граничар...
цитирай
9. faerie - тревиста,
29.06.2007 20:45
благодаря за споделените мисли :)
Харесаха ми, а някои - много, дори!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3007954
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930