Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2007 18:03 - със сто постинга в джобчето :)
Автор: trevistozelena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10586 Коментари: 36 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 16:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

          Трябва да си призная, че откакто навъртях осемдесетина текста в блогчето си, започнах жадно да пресмятам в кой ли ден ще се случи юбилейният ми Постинг N100 :) Смешно е, но обръщам внимание на такива неща, радват ме. Някой би казал, че е признак на тежка патологична графомания:) Добре де, графоман съм...обаче кой тук не е поне малко, м? :) 
          Ох... Странно е, но още не съм решила как точно да изглежда 100-ият ми постинг (нищо, че от два месеца си го чакам да дойде на дневен ред), честна дума.  Ето един произволен вариант:
          Много ме впечатлява заглавието, което носи блога на  
boyoto- "Стана някак случайно". Ужасно точно изречение - убедена съм, че тук всеки започва случайно. После някои се отказват твърде бързо, на други им харесва и остават, трети се пристрастяват, четвърти започват да се променят и така... 
          Аз не правя изключение, при мен всичко стана убедително случайно. Стоях си една нощ пред компютъра с мисия да открия в Google част от "Хазарски речник" - ден преди това партньорът ми беше разказал за книгата и всъщност ме зариби (както често се случва да ми въздейства). Та търсех си нещичко от нея, защото още чаках да ми я доставят в една книжарница и така попаднах на блога на tessy - явно в някой свой текст e споменала "Хазарски речник". Доста ме учуди пространството - няколко минути скитах объркано през препратките от блогрол на блогрол и понеже съм схватливо същество (благодаря!), в крайна сметка проумях структурата на блога. Върнах се при tessy и четох много много от нея. После се изстрелях при boyoto (при това пак съвсем случайно:))) ) и поизчетох и него. Така че те са хората, които ме вдъхновиха. На следващата вечер си направих собствен блог и открих страничката с най-сантименталното си писание за всички времена - една.приказка.без.заглавие . Приказката е неприложима за пространството поради огромния си обем, но се радвам, че тя е първия ми постинг тук, защото наистина е безумно ценна за мен:) Освен нея, моето лично ТОП5 на текстове, с които се гордея са:
          разказ.с.мистичен.край  
          най-страстната.целувка 
          тя 
          ааа...Не!  
          без.дъх

       За да направя тази класация страшно дълго си разглеждах блога - изненадах се от себе си - харесах неща, които не съм смятала за кой знае колко успешни, а се разочаровах от други, които пък убедено считах за добри... Може би е просто въпрос на настроение:) Въпреки това си мисля, че ако има нещо, което да отличава блога ми и да го прави по свой си начин различно място, то това е, че на една страница се мъдрят текст за свирката (тоест, Свирката:) ), разказ с еротична вампирка, отнесено творение като "Стая в звук на дъжд", както и преразказ на жълт вестник:) Не знам дали съм добър автор, може би не съвсем, но реших, че определено съм интересна (отново благодаря!) :)
        Колкото до нечовешки добрите автори - трябва да кажа, че много често съм попадала на такива блогъри, за които с нездраво възхищение съм си помисляла "Никога, ама никога няма да мога така!" Нечестно е да изброявам имена, но ще кажа, че тук има поне 20 човека, които чисто и просто обичам, заради начина, по който умеят да пишат. Или са господари на думите, или просто като настройка ми влияят страшно силно. Обожавам ги - това е думата:)

         Иначе, ако ви е интересно, ето малко статистика:
        
        - Най-четеният и най-дискутираният ми текст е не.на.безопасния.секс (заради него бях и най-мразена, но и тогава и сега не бих съжалила, че просто съм разкрила гледната си точка);

          -най-харесваните ми писания като че ли са праскова и почти.насън

         - най-невероятният текст, който съм чела в това пространство е песен.на.песните от елени . Елени е и момичето, което чувствам най-близко до моето мислене, усещам се свързана по някакъв съвсем мистичен начин с нея, което си е доста странно, но пък приятно:)

            - коментарът, който ме трогна най-силно е на един не-блогър с кодово име John Smith или просто М. Той откри текст за себе си в блога ми и написа много хубаво послание, с което още веднъж ме подсети, че е най-невероятният тип, когото познавам:)

            - имам около 22 нежни текста и към 15 откровено смешни, както и 8 преписани приказки, всичките на Фани Пейчева, с което също се гордея и точно 1 (словом - едно) стихотворение, което ми помогна да проумея, че за творене на поезия просто не ме бива, иначе я ценя много :) Останалите ми писания са неопределими, сериозни, откровени и въобще какви ли не - пълен хаос:)

           О-о-о.... Я стига! Все едно се взимам насериозно:) А не се:) След всички тези излияния, май е  по-добре да почерпя с една песен:



           






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ady - Чудесен 100
24.07.2007 18:52
да илядиш и да не триеш:)
цитирай
2. trevistozelena - dvd
24.07.2007 18:53
мерси:) хахахах ами да, и за 13-ят и за 69-ят - много ме впечатляват по-прочутите числа, отнасям се с някакъв нездрав респект към тях:)) 666 би ме ужасило :( от друга страна, както оптимистично би натъкмил нещата сула - 3x6=18, а 18-ката ми е любимо число. само 8-цата харесвам повече, въпреки че са доста близки - 18-ката си е чиста проба осмичка с единичка пред нея. хм...абе трябваше да запиша счетоводство преди време:)
цитирай
3. trevistozelena - ady
24.07.2007 18:55
мерси, мерси:) но, предупреждавам, че докато издрапам до илядата, ще си чествам и 200-ния и 300-ия и така... щото гледай как съм горда днес:)))
цитирай
4. viovioi - честито и от мен))
24.07.2007 19:31
с пожелание за една щастлива лятна свалка)))Която да прерасне в една щастлива любов.Да всичко започва случайно! Успех))))
цитирай
5. marto - :)
24.07.2007 19:32
Честито!
Малко е дразнещо това зелено - идва в повече.


Късмет! Да доживееш 100 хилядния, пък кой знае, може и 100 милионния :)
цитирай
6. sinner - Ей,
24.07.2007 19:42
браво не малка цифра:)Дано напишеш още няколко пъти по толкова.
P.S. С тая песен и аз по някакъв начин съм влязъл в блога ти:) и се гордея с това хахахахаха
цитирай
7. eleni - олелееее
24.07.2007 19:47
Ама пък не мога да отрека - мистично свързани сме, наистина. Което и мен много ме радва:) Ние сме двойната Лотхен, ама аз не съм руса. Или двете глави на една и съща ламя. Ам-ам. Ам. Аммммм.Ммммм.

Освен мистичната свързаност имаме и директна - от моята библиотека (която всъщност е гардероб пълен с книги), се влиза директно в нейната кухня. Понякога си забравям там сламената шапка или намирам чашата й с кафе между Милорад Павич и Том Робинс.
цитирай
8. boyoto - Честито 100, да доживеем и 1000
24.07.2007 20:00
Радвам се, че съм един от тези, които са те вдъхновили. Само да те поправя - не "Всичко започна случайно", а "Стана някак случайно". Прегръдки и целувки
цитирай
9. trevistozelena - viovioi
24.07.2007 20:03
хехех ами мерси. всъщност, имам си и не търся, но пък няма спор, че пожеланието е интересно:)
поздрави
цитирай
10. trevistozelena - marto
24.07.2007 20:04
ами трябваше просто да е по-така тревист цвят (щото нали действам тематично), но вярно, че малко сигнално искри:)
мерси,мерси:)))
цитирай
11. magrathea - :)
24.07.2007 20:05
Подобно на всички преди мен и аз ще кажа - Честит номер 100! Искрено се надявам, че ще има още много пъти по толкова, защото съм един от най-верните ти читатели. :) Сериозно! Въпреки че от средата на април, когато се регистрирах тук, не съм успяла за прочета всичко, писано от теб. :( Но пък с това ще обясня и редовното присъствие в блога ти. :)
И като за финал, (защото доста се отплеснах :))), ще кажа, че винаги докато те чета си казвам "никога няма да бъда като нея!" Пишеш прекрасно, за което искрено ти се възхищавам!
Целувки! :)))
цитирай
12. trevistozelena - sinner
24.07.2007 20:07
как бе, sinner, влезе с тази песен в блога ми? ъъъ...Свилен, ти ли си? :-Р
поздрави
цитирай
13. trevistozelena - dvd
24.07.2007 20:13
хехехех счетоводство ли учиш? егати съвпадението! не знаех:)
цитирай
14. trevistozelena - eleni
24.07.2007 20:22
ужасно скучно би било, ако и двете бяхме руси. то и аз не съм чак пък толкова русичка, ама за протокола нека да мина :) сега сме класически желана двойка - брюнетка и блондинка, при това мистично свързани в рибя опашка от ламя (? какво ли казах????:) ).
в библиотеката ти е уютно, плюс това често ухае на ливади, лавандула и малко слама (от шапката ти). стъпвам на пръсти, за да не те стряскам. оставям чаша кафе и за теб:)
поздрави и благодаря за хубавия коментар (както винаги:) )
цитирай
15. trevistozelena - boyoto
24.07.2007 20:24
бое, целувки и за теб:) извинявай, че обърках цитата (много мъ е срам). ама го поправих и вече няма доказателства за вина:)
цитирай
16. trevistozelena - magrathea
24.07.2007 20:30
:) голям комплимент, благодаря! не знам какво да кажа, освен че твоето блогче за мен също е невероятно интересно място. пусна си песничката, нали?:)))
целувки!
цитирай
17. magrathea - Много красив поздрав!
24.07.2007 20:45
Идвам с теб!
Колкото и постинга да трябва да извървя :)

Аз също благодаря за комплиментите! От човек като теб са направо безценни!
Хайде стига съм се четкала. :) Но пък погледнато от друга страна днес имаш своеобразен празник :) и го заслужаваш :)))
цитирай
18. breathe - Честито! още триста пъти по сто п...
24.07.2007 21:16
Честито! още триста пъти по сто постинга ги пожелавам! :)
цитирай
19. furiika - Ха, честито и от мен!
24.07.2007 21:59
Бая зор ще е, докато ги прочета, защото(интересно защо), не съм попадала на твои неща. Сега вече ще имам в предвид...
Поздрави и усмивки! :):):)
цитирай
20. sinner - Хаха,
24.07.2007 22:20
не бе не съм Свилен :) просто тази песен аз я качих в YouTube,но с друг ник,но пък чак да я пея-не,само пред компютъра,пз:)
цитирай
21. infetka - =)
25.07.2007 00:40
честито тревичке, от одавна се чудя какво ще измислиш за 100-ния постинг. Супер се е получил, а и винаги ми е било интересно твоят топ5 на твоите постове. Е, от тях обича най-много "тя", другите се разминават лекинко. Мислих, че ще сложиш и "прасковата", тя също ми е любима=)))
но стига толкова за мен
цилувкии пак честито
цитирай
22. trevistozelena - infetka
25.07.2007 00:45
да, може би трябваше да добавя, че "Праскова"-та и "почти насън" се оказаха най-харесвани - поне така изглежда:)
благодаря ти:) целувки
цитирай
23. trevistozelena - breathe, furiika
25.07.2007 00:52
благодаря ви:)
цитирай
24. zserty - хехеххех
25.07.2007 09:38
честит 100-тен постинг :)
за 111-я, ще чакаме да почерпиш :))))
цитирай
25. maev - Поздрав
25.07.2007 10:52
за хубавата равносметка!

("Прасковата" ти е прекрасна)
цитирай
26. neanonimen - &&&&
25.07.2007 12:06
Как ги правите тия неща бе,100постинга ами честито,а аз не мога и един да напиша-пожарникарска ми работа.Сигурно съм много тъп-дай ми само да гася пожари с маркуча!
цитирай
27. trevistozelena - zserty
25.07.2007 13:04
:) а за 169 пак ще гледам да скалъпя нещо еротично, пренебрегвайки единичката:)
мерси, поздрави:)
цитирай
28. trevistozelena - maev
25.07.2007 13:06
да, "Прасковата" ми се оказа много харесвана:)
благодаря ти
цитирай
29. trevistozelena - neanonimen
25.07.2007 13:09
ми, кво да ти кажа, бате... викам си ей сега "чакай да му погледна блога, да не е пък взел, че прописал нещо, ей така спонтанно, дет се вика". ама още не си. айде стисни зъби и сътвори нещо, вместо да завиждаш:-Р
поздрави
p.s. разбира се, че се бъзикам:) иначе ще те поздравя на твоя 100-ен постинг, обещавам:)
цитирай
30. comfy - Цитат от една реклама:
25.07.2007 16:14
"Па-па-па-па-па-па-па-па-па-па-па-па-па-па-па-па-па-па-па..."
... ние се интересуваме само от съдържанието на блога ти - бройката на постингите няма значение!

;))))))))**
цитирай
31. trevistozelena - comfy
25.07.2007 17:00
хахахах...тоест, па па па пап:)
все пак оставете ми детската радост да отбележа с непресторено значение 100-тичката си:) освен това исках да посъбера малко заслужени букети (но не казвай на никого, това може би е признак на суета...) :)
поздрави!
цитирай
32. candysays - :))
25.07.2007 21:10
Честита стотарка (как звучи само ;) като банкнота ;)))
и от мен, Тревиста :))

Да си жива и здрава, и да радваш блога с още много такива...

П.С. Много приятно впрочем си написала равносметката си.... Това не е ласкателство, да знаеш ;)
цитирай
33. trevistozelena - candysays
26.07.2007 00:41
благодаря ти:) знам, че не е, ама хубаво звучи:) целувки
цитирай
34. tessy - боже, аз чак сега чета текста ти...
02.08.2007 23:22
тоест 100- тния ти пост... Радвам се, че аз съм едната от вдъхновителките ти, макар че ти имаш талант за писане, докато аз нямам, за съжаление... :(((.
Наполседък чета само теб и още една шепа хора, че всичко ми е много скучно и еднообразно вече...
Поздрави... страхотна си и не се променяй!
цитирай
35. trevistozelena - tessy
03.08.2007 22:53
никак, въобще и хич не ми споменавай, че "нямаш талант" за писане. твоите писания са едни от най-истинските тук. наистина го мисля
цитирай
36. tessy - казано от теб,
06.08.2007 08:28
ме ласкае, защото смятам, че ти си адски добра писателка. Благодаря ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3007390
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930