Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2007 14:11 - този мъничко хладен дъжд
Автор: trevistozelena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7823 Коментари: 26 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 16:32


         Този прекрасен мъничко хладен дъжд.
         Мокрото на улицата.
         Локви във вдлъбнати плочки, поточета в междуплочията.
         Капките по измъчени, но събудени листа. По прането на терасата.
         ...Звучи банално, нали? Няма значение.
         Вчера по това време печеше слънце, а тя беше убедена, че умира. Кръвта още не беше подписала диагнозата, но за няколко топли, горещи, парещи часа в слънчевия следобед, тя живя с мисълта, че е смъртник. Ама съвсем истински чакащ смъртник.
        Тя не е много скромна и всъщност винаги се е мислила за мъдра. Мъдра е. И друг път е мислила за смъртта. В 1л, ед.ч. - "Аз-Смърт" - защото това е единствения начин да се мисли истински за смъртта. Но никога, никога, никога не я беше виждала в огледалото. А в тези няколко следобедни слънчеви часа я видя. И отражението на лицето й нереално се пресегна, за да я сграбчи за гърлото.
         Много е трудно за страшно суетен човек да признае, че се е видял кошмарно грозен. Тя вчера беше отвратително грозна - бледата кожа, мътния поглед, изрязаните сенки и страхът. Или нечовешки, или прекомерно, нездраво, човешки, но със сигурност страх отвъд нормата.
        Обаче кръвта беше важна. Още нищо не беше подписала и сигурно някой някъде направи много бяла магия (вероятно заслепяващо снежно бяла, по-бяла от реклама на прах за пране дори), защото кръвта така и не се подписа под гадна трибуквена дума. С осем крака. Вчера разбрах, че раците имали осем крачета, един лекар ми го каза. Странно, но никога не съм се замисляла, интересно е да се знаят такива работи.
        Днес пак се гледах в огледалото. Още съм си бледа и сенките под очите ми си стоят, че и погледът ми продължава да е мътен, някак размит. Обаче никога не съм била по-хубава. Честна дума



Тагове:   слънце,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - mitko
01.08.2007 15:23
shte dojda s teb :)
цитирай
2. анонимен - не
01.08.2007 16:12
не се шегувай така с нас. не ми харесва това нещо, някакви хипотетични безумни диагнози. мрачно е много
цитирай
3. magrathea - ЕЙ!
01.08.2007 16:21
Добре си, нали?! Нали?!
цитирай
4. krasi2g - Не ни плаши така,
01.08.2007 16:55
момиче! Дължиш ни обяснение.
цитирай
5. анонимен - Slancheva
01.08.2007 17:17
Имаше един филм на времето с Ален Делон. "Брод". Едва ли го помниш. Ален беше художник аниматор, отвлечен от Смъртта. Разказваше и приказка. Приказка за двама влюбени...

Първо е страшно. Много страшно. После стигаш до Брода. Има хора, които никога не намират сили да го прескочат. Има хора, които се опитват да го разрушат. Малцината успели да преминат, се усмихват на слънцето с други очи.
Надявам се да направиш правилния избор...

Звуча философски. Сигурно... Губих, ще губя и ме е било страх...
Ето, сега си спомням за една арабска роза. Тя идваше в един форум да си говори с нас. Смееше се. Радваше всички. Беше млада, красива и жизнена. Един ден нейна приятелка ни каза, че си е заминала. Понеже много ни обичала, беше помолила страничен човек да ни каже.
Виждаш ли? Тя Е красива и усмихната още. Тя си е още онази нежна арабска роза.

El.
цитирай
6. анонимен - :sineater
01.08.2007 17:27
-
цитирай
7. trevistozelena - благодаря ви
02.08.2007 22:37
благодаря ви, много сте мили:) ето обяснението - преди две седмици изкарах (или поне започна нещо като) съвсем обикновен грип - два дни ме боля гърлото, после се излекува с фервекси, но ми остана някаква упорита температура, варираща межди 37.2-37.6 градуса. с един антибиотик (доста добър) не можа да се смъкне. тръгнах по разни изследвания - всичко ми е ок, нямам нито пневмония, нито ангина, нито инфекция на бъбреците, нищо, а температурата си стои. миналата седмицата си напипах топченце на гърлото, джи пи-то ми каза, че е нормално, прост подут възел. само че аз се изплаших и отидох при един онколог-хирург, който преди години ми излекува атипична плевропневмония и му имаме голямо доверие. той ме изплаши, казвайки, че подут лимфен възел от инфекция би трябвало да боли, тоест ,добре е мен да ме боли топчето, а то не ме. междувременно напипа още една бучка на гърлото ми, същия ден ми взе кръв и отказа да даде каквато и да е диагноза, докато не излезе резултата от кръвта. този следобед изперках. просто бях убедена, че имам рак. мисля, че и лекарят сериозно се усъмни, че е точно това. още същата вечер направи всичко възможно да получи резултатите и веднага дойде, за да каже, че 100% кръвта показва, че диагнозата не е рак. лошото беше, че все пак не е установена причина за температурата ми. после се сетихме, че малко преди да започне цялата температурна история котето ми ме беше ухапало доста агресивно. явно инфекцията е от него, но не е съвсем безобидна, щом първият антибиотик не е успял да ми подейства. от днес се лекувам с друг антибиотик, който се прелива венозно и през деня стоя в една болница, вечер се прибирам вкъщи. та така... тъпото е,че съм с абокад долу на ръката и не е хубаво да я движа, защото са ми доста тънки вените и докато ми го сложат ми накъсаха две. та, пиша това с една ръка :) добре съм, а вие сте много мили:)
цитирай
8. tessy - Оправяй се по- бързо,
02.08.2007 23:43
че иначе ще ни липсваш много...

Пожелания за скорошно оздравяване...
цитирай
9. анонимен - А "Тя" ще се оправи, знам си :)))
03.08.2007 13:09
Защото "Тя" освен всичко друго е корава и не се дава лесно. И й пожелавам още това лято да отиде на плажа и лично да се убеди по колко крачета имат трибуквените гадини.
Стискам ти палци да се оправиш бързо. Пази се и слушай докторите (повечето знаят какво правят).
цитирай
10. анонимен - А "Тя" ще се оправи, знам си :)))
03.08.2007 13:09
Защото "Тя" освен всичко друго е корава и не се дава лесно. И й пожелавам още това лято да отиде на плажа и лично да се убеди по колко крачета имат трибуквените гадини.
Стискам ти палци да се оправиш бързо. Пази се и слушай докторите (повечето знаят какво правят).
krasi2g
цитирай
11. miscellaneous - trevistozelena,
03.08.2007 13:34
ще броя бавно до десет, след което ти ще заспиш!
концентрирай се върху часовника!

1.....
...
2.....
...
3....
усещаш спокойствие
4...
усещаш топлина
5....
.....
6....
усещаш как заспиваш
7.....
чуваш само мен
8.....
.....
9.....
trevistozelena, ти си геврек!
10.....

А сега trevistozelena, ти трябва да ме слушаш. Вече няма да си болна като се събудиш. Ще се чувстваш добре. Ще бъдеш красива. Ще се усмихваш нежно, кокетно и момичешки провокативно. Ще си бъдеш ти пак същата.
А сега ще преброя от пет до едно и ти ще се събудиш!
5...
....
4...
усещаш хлад
3....
започваш да виждаш буквите, които четеш
2...
усещаш прилив на енергия (това не е реклама на Rexona!!!)
1....
отново ще си будна

Щрак!!

enjoy yourself
keep on smiling
цитирай
12. trevistozelena - miscellaneous
03.08.2007 22:59
леко упоена (хипнотизирана) съм след като прочетох коментара ти и съвсем не знам дали ще мога да отговоря смислено:)
много мил и готин коментар! мерси за него:)
кийп он смайлинг! поздрави:)
цитирай
13. trevistozelena - теси, краси с две г
03.08.2007 23:01
ще се оправя:) само малко повече упорство -тва му е цаката:) благодаря ви, обичам ви и двамата. много
цитирай
14. trevistozelena - miscellaneous
03.08.2007 23:02
сега размислих - ама НАИСТИНА много мил, не го казах просто ей така. усмихваш ме
цитирай
15. анонимен - стига
06.08.2007 22:30
Стига си боледувала и се връщай. Това на нищо не прилича :)

Ел.
цитирай
16. boyoto - Липсваш
07.08.2007 01:50
ми, мамка му. Знаеш, нали :) Чакаме те в Сф.
цитирай
17. ady - Надявам се вече си по -добре
08.08.2007 15:31
Напълно разбирам страховете ти. Преди няколко години преживах ужаса на неизвестното. Откриха ми бучка на гърдата.Дори тръгнах да се прощавам с близките си. Сега като се сетя ме досмешава, но тогава не беше така.Пожелавам ти бързо оздравяване:)
цитирай
18. trevistozelena - :)
09.08.2007 19:37
Ел - ама наистина на нищо не прилича, значи! ще взема да се оправя пък:)
бое - знам:) много си мил :)
ади - да, ужасно е. в цялата температурна история при мен след изследването за рак, последва и такова за левкемия, а също и за спин (плюс още 10-15 други подробности, които са си направо незначителни пред горните изброени). хубавото е, че знам, че ми няма нищо освен инфекция на кръвта от котешкото ухапване. лошото беше, че то пък се оказа не стандартна инфекция (мононуклеоза), а малко по-различен тип, който от вчера се лекува с по-специфично лекарство (защото преди това и антибиотиците не подействаха). и така...аз пак се отплесвам в обясненията... накратко - разбирам те и ти какво си преживяла преди време. никак не е смешно. на мен ми се разбутаха нервите от чакане на няколкото страшни изследвания, започнах да получавам нервни кризи, но си знам, че и това минава:) случват се такива моменти, хубаво е, че не е довело до нищо сериозно нито при теб, нито при мен. поздрави!
цитирай
19. magrathea - сега трябва много да се пазиш! :)
09.08.2007 19:45
не искам да те плаша, но мононуклеозата не е безобидна. особено ако не е излекувана както трябва (което в никакъв случай не ти го пожелавам!)
В началото на годината племеничката ми(само на 4 е) я преболедува, само че при нея се появи под формата на много неприятен обрив, който много наподобяваше едра шарка. Последва 10-дневен престой в болница - абокати, лекари, стрес - знаеш как е.... А за след-болничното лечение й поръчаха поне 6 месеца да се пази от удари, а също така не трябваше да скача и да се натоварва.....кофти работа!

пази се! аз ти стискам палци да се отърсиш възможно най-бързо от стреса! :)))))))
цитирай
20. trevistozelena - magrathea
10.08.2007 00:09
ще се пазя:) макар че се оказах по-екстравагантна личност и вместо някаква си проста мононуклеоза, съм лепнала къде по-впечатляващата фелиноза или токсиплазмоза. шашава работа. лекува се, но с по-специфично лекарство, затова и ужасът се удължи, докато минах през три антибиотика, които не подействаха. чак след това и след консултация и с ветеринари и с кръв изпратена до Александровска болница, стана ясно с какво трябва да се лекувам. още не смея да се похваля, че всичко е наред. би трябвало от утре да се повлияя от новото лекарство.
поздрави:)
цитирай
21. miscellaneous - trevistozelena,
10.08.2007 00:18
настоявам да се оправиш!
цитирай
22. trevistozelena - miscellaneous
10.08.2007 00:24
е,ами...добре де, ще се оправя (не ми крещи!) :)))
цитирай
23. miscellaneous - .
10.08.2007 00:27
.
цитирай
24. infetka - =)
10.08.2007 19:51
разбира се, че ще се оправиш, толова положителна енергия изпратихме в твоя посока, че никоя болест завършваща с -оза неможе да те победи. Чакаме триумфален пост
*стис* (тва стис е като гуш, ма с повече натиск)
цитирай
25. trevistozelena - инфетка
10.08.2007 21:28
цунк :)
цитирай
26. comfy - *
12.08.2007 20:31
Тревичке, не могат зелените треви да имат "рак"!!! Това, първо! :))

И второ, кажи на колегата, че раците и всички ракообразни имат 10 (десет) крака - верно, че два от тях са се преобразили във вид на щипци, но...

... Паякообразните имат осем крака, насекомите - шест и т.н. :)))))

Бъди усмихната!! ****

;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2999876
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031