Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2007 18:10 - поздрав за comfy!
Автор: trevistozelena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3883 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 16:40


     Сигурна съм, че ужасно много хора тук знаят, че си прекрасен човек. Едва ли обаче подозират, че си и невероятен приятел. За мен си точно такъв, след всичко, което направи, за да ми помогнеш през лятото. БЛАГОДАРЯ ТИ. 
         Аз винаги съм имала нагласата да вярвам в хората. И въпреки това, не съм очаквала, че почти непознат човек може да направи толкова много за мен, просто ей така. 
        Скъпи comfy, ти си много много добър човек!
        Реших да ти подаря три нещаJ

 

        Първо, една задачка-тестче, за което ме подсети последния текст в твоя блог (разбира се, тя е за всички, които ще попаднат на този постинг, ако им е интересно, ще се радвам на коментарите им). Чух я на един семинар в първи курс и си спомням, че тогава много ме замисли. Постановката е следната:

            Представи си, че си сам пред някакво богаташко имение, обвито в пламъци. Не можеш да извикаш помощ навреме и по някаква интуиция решаваш да рискуваш и да се втурнеш вътре, за да провериш има ли някой, който можеш да спасиш. Викаш, но къщата се оказва безлюдна. Забелязваш на стената срещу теб изключително ценна картина, оценена за милиарди. Ако изнесеш картината, със сигурност ще получиш огромно възнаграждение, а и ще си спасил истински шедьовър на изкуството. Посягаш към нея, но в същия миг чуваш безпомощно мяукане на малко котенце. Виждаш го – свило се е в ъгъла и огънят е на сантаметри от него. Нямаш никакво време – пожарът се разраства мълниеносно и скоро ще бъдеш застрашен и самия ти. Не можеш едновременно да спасиш и котенцето и картината. Имаш само няколко секунди да решиш кое избираш – да грабнеш животното и да избягаш или да откачиш картината, която струва милиарди и ще промени живота ти. Е?

 

            Второ, comfy, поздравявам те с една невероятна снимка. Казва се “Дъга” и е дело на Иво Беров, който освен най-най-най-готиният писач, когото познавам, се оказва и изумително добър фотографJ Поздрави и благодарности и на него, че ми разреши да пусна снимката в блога си!

image

        С много прегръдки и целувки, ето и последният ми поздрав за теб:





Тагове:   дъга,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. esen - Присъединявам се към всички определения за comfy,
21.10.2007 18:50
към прекрасните поздрави и пожелания! От теста вземам със себе си котенцето и бягам от пожара в къщата и още един такъв - на чувствата.
Поздрави за страхотния постинг-подарък!
цитирай
2. comfy - Мила Тревичке,
21.10.2007 18:55
ужасно съм трогнат (ако този "оксиморон" е уместен тук, и ако въобще изразът е оксиморон...)!!!

Ще си призная, че твоят поздрав за мен овлажни очите ми....

Благодаря ти за този невероятен подарък!........

... Така...

Първо - разбира се, че котенцето! Винаги котенцето!! Мога да се обоснова по хиляди начини за този си избор!!! :))

Второ - благодарности за прелестната Дъга!! Колко е интересно, когато се замислиш, че можеш едновременно да бъдеш и в пъстрия свят на самата дъга, и тя, самата дъга, да е в тебе - в гънките на мозъка ти, като частица от твоята същност... Едновременно да си включен в нещо и то да е включено в теб!! М-м? Интересно е нали? Ето - такава асоциация предизвика Дъгата на Иво Беров. Благодаря ти, приятелю, и на теб - не само за словесната пъстрота, която винаги си показвал (а аз те помня отдавна), но и за тази красотия тук!!! :)))

Трето - да, действително се получи днес един Beautiful Day, както пее нашият приятел Пол Хюсън (Боно)! Благодаря ти и за това хубаво музикално клипче на U2!!!

Благодаря ти, Иве!....
Поздрави, прегръдки, целувки и усмивки! :)*

@}>>-->>--
цитирай
3. trevistozelena - есен
21.10.2007 19:06
мерси:)
сигурна бях, че вземаш котенцето:) между другото и за комфи беше ясно, пак ще му го кажа по-долу:)
още целувки и прекрасна вечер:)
цитирай
4. trevistozelena - комфи
21.10.2007 19:11
аз пък съм на тафтологии днес, така че - много се радвам, че те зарадвах:))))
за котенцето - както казах и по-горе, ясен си ми ти, само те пробвах:)
наистина са интересни тези разсъждения за дъгата... дано и Иво да ги прочете, мисля че ще му харесат:) снимката е невероятна и малко ме е яд, че нямаше как да я пусна в по-голям размер, в тези рамки се губи доста от нея...
Боно си е пич (съвсем като теб:) )
много много усмивки!!!
цитирай
5. infetka - =)
22.10.2007 19:26
уффф не ме разпъвайте, ама аз бих избрала картината
просто си представям "Нощтна Стража" или баналната Джоконда и ми призлява като си помисля да ги оставя. Но обещавам с парите, които взема да подпомогна котешки приют
цитирай
6. trevistozelena - infetka
22.10.2007 20:06
дори не ми минава през ума да те разпъна:) напротив - благодаря ти за честния отговор! всъщност е напълно ...хм...великодушно (абе не е това думата, ама снощи много мислих и днес не ги намирам точни:) ) да се избере картината. аз вероятно ще изгоря в къщата от терзания, ако ми се падне да спасявам "Вик" или котето (???)....
цитирай
7. trevistozelena - forevercarrieon
22.10.2007 20:08
и от мен за теб - целувки!:)
цитирай
8. stone - Вие добре ли сте?
22.10.2007 20:25
и аз обичам котета, ама да се е спасило само, има крака. пък картината няма. ако е шедьовър - разбира се, че картината.

пред моя блок има котки, айде тези дето казват, че ще обърнат гръб на картината (съответно парите) да си вземат по една в къщи, че иде зима и може да умрат от глад/студ.

иначе thumbs up на ивайла за емоционалния пост, тя винаги си пише така :-)
цитирай
9. temenuga - Тук не бих могла да не се присъединя и аз:)
23.10.2007 02:38
Просто защото нашият всеобщ добър познайник, придобил привкус на "добър фейо" /както май го беше нарекла моята дъщеря:)/ разпръксва своята абсолютно неподправена и тотално алтруистична душевна благосклонност към всички, които по някакъв начин имат нужда от приятелско чувство и отношение, базирано на топлотата, в най-чистата му форма...
Той е един от малкото човеци, които познавам, макар и само задочно - тук, чрез общуването през думи, изрази и добронамереност, отразена в неговите закодирани послания - към разбиращите го души.
А за своебразния тест - иска ли питане:)
Разбира се - изборът е Животът, и винаги Животът, въплътен в крехкото същество на едно невзрачно на пръв поглед коте...
А мъртвата материя, дори и струваща милиони и дори и попила душевните въжделения на автора /художника/, не би могла да бъде равнозначна на живия живот, който трябва да бъде съхраняван - безусловно...
цитирай
10. trevistozelena - stone
23.10.2007 19:40
да де, ама точно това коте може сериозно да ти натежи на съвестта. я си помисли само - изцяло зависи от теб.
честен си, както винаги - мерси за това:)
и за комплимента също мерси:)
поздрави!
цитирай
11. trevistozelena - теменуга
23.10.2007 19:43
:) "добър фейо" ми прозвуча малко като "ти си моят муз" от...оле...как се каваше онзи Бг-филм.... не е "Дами канят"...уф...слаба памет:) но има такава реплика, чесно:)
не,сериозно - няма втори като comfy - наистина е невероятен човек:) радвам се, че много хора го ценят. благодаря ти за коментара! целувки:)
цитирай
12. trevistozelena - forevercarrieon
23.10.2007 19:46
ахъм...има го и този момент - КОЯ точно е картината... :)
поздравчета...ти вдигна ли вече кепенците или още се инатиш?:)
цитирай
13. melsun - Здравей!:)
23.10.2007 20:30
И аз бих спасила котенцето!
Избирам животът пред материалното,колкото и да е красиво,ценно и т.н.!
цитирай
14. trevistozelena - forevercarrieon
24.10.2007 13:47
хахах знаех си! идвам да те прочета:)
цитирай
15. bilqnka - :)
09.11.2007 20:57
аз лично бих избрала котето.Колкото и скъпоценна да е картината, за нея няма да ми е толкова жал, колкото за котето.Може би, защото имам страст към домашни любимци и особено котки :)
Поздрави за теб и за интересните задачки :)
цитирай
16. trevistozelena - bilqnka
09.11.2007 21:00
благодаря ти:) поздрави и на теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2999703
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031