Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2007 21:53 - елхова дилема*
Автор: trevistozelena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2513 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 19.03.2009 11:12


          *предупреждение - за разрешаването й се изисква сериозна логическа нагласа!!!

          Ще бъда кратка. 
         Семейството ми е изправено пред особено заплетен казус. Още не сме си купили елхичка (и между другото, държа да заявя, че не искам аз да съм елхичка, пък!). Днес обаче с майка ми наминахме да разузнаем положението между пътечка от строени елхи и цигани-продавачи, подредени според принципа "елхичка-циганин-елхичка-циганин-елхичка..." (култовото "роднина-милиционер", само че в коледна интерпретация:)). 
          Огледахме ги - имаше много прилични (елхички, не цигани), тогава повдигнах някак професиално вежда (дясна, изкусно изскубана) и запитах любознателно: "По колко вървят?". Последва кратък момент на размисъл, след което ме уведомиха: "Ми между пет и двайспет". След още по-задълбочено обмисляне и професионално оглеждане (този път на мен и майка ми) информацията се конкретизира: "Ама на хубави момичета ги даваме по пет лева". Ха, виж го ти пуерториканския хитрец!:) 
         Не си купихме дръвчето, защото ни домързя да го носим пеша , но тръгнахме някак умислени към къщи... Цялата работа е следната: ако купим елхичка с майка ми, би трябвало да ни струва едва 5 лв, но за сметка на това ще се наложи да я мъкнем жалостиво чак до дома. Ако пък изпратим баща ми, няма начин да не го обелят 25лв, но пък само трябва да я метне в колата, без излишен разход на човешка енергия... Е?

         




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. infetka - =)
21.12.2007 22:52
отиди ти, баща ти и колата.
Баща ти да паркира някъде наоколо, а ти ще я спазариш. И така

весели празници зеленичко
цитирай
2. anothercat - ами ако
21.12.2007 22:52
отидеш с баща ти и той си стои в колата?
все ще успееш да я замъкнеш елхичката до колата ;-)
двайс' лева са си двайс' лева все пак...
;-)
цитирай
3. trevistozelena - infetka, anothercat
22.12.2007 02:29
о, всъщност отдавна е измислено да стане така...само се правя на интересна:) целувки и на двете!!!
цитирай
4. anothercat - блг. за целувките :-)
22.12.2007 10:02
на мен пък ми стана смешно, като видях, че и двете с infetka сме измъдрили мъдрото решение едновременно и сме го постнали тук синхронно... до минутата... ;-))))
цитирай
5. anothercat - забравих ли
22.12.2007 10:03
да пожелая Весели празници?
коригирам се веднага :-)))
цитирай
6. soho - Вчера и аз гледах елкички и малки ...
22.12.2007 10:44
Вчера и аз гледах елкички и малки борчета, при Хемус. То си беше направо гора, после къде са ни зелените площи. Но някаквси предпочитам изкуствената. За жалост ще липсва аромата на свежа елха, но пък...
цитирай
7. trevistozelena - anothercat
22.12.2007 13:44
и мен ме впечатлихте, чак подозрителни ми се сторихте с този синхрон:)
шшшт...чакай, не пожелавай...не,не,не....ееее.... ще правя един поздравителен постинг по-късно или утре:) дай пак да се поздравим след него!:)
мерси! още целувки
цитирай
8. trevistozelena - soho
22.12.2007 13:53
права си за изкуствените елхи... вкъщи от няколко години се спори по въпроса изкуствена или естествена, обаче... ами всяка година си вземаме истинска елхичка... природно лош вариант, ама какво да направя като обожаваме мириса на естественото дръвче. много ми се иска по Коледа да започнат да продават малки засадени елхички в нещо като саксийки - украсяваш си я за празниците и след това отиваш някъде и я посаждаш. чувала съм за такова нещо, но досега никой не се е сетил да го прави в родния прованс. а и в София не съм виждала, но пък почти никога не оставала там около Коледа. много ще е хубаво да има
цитирай
9. tvoqsam - предложението на infetka е супер...
22.12.2007 18:15
Весела Коледа и много щастливи мигове и усмивки!!!
цитирай
10. trevistozelena - moqsi :)
22.12.2007 23:45
мерси:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2999731
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031