Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2008 03:44 - in memoriam
Автор: trevistozelena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6557 Коментари: 26 Гласове:
0

Последна промяна: 05.04.2009 11:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

            Имаше едно момче. Казваше се Ичо. Като дете много обичах да го дразня с факта, че съм му кака - тоест, бях по-голяма от него с цял един месец.
              Това не го помня, но разказват, че като съвсем малки все налитал да ме прегръща, ама го правел така поривисто, че се засилвал отдалеч и буквално се хвърлял върху ми. Така веднъж спретнати и чистички сме цамбурнали в една огромна локва.
              Разказват също, че винаги са ни купували еднакви бисквити, ама все съм искала от неговите.
              Малко по-късно ме научи на нещо изключително важно - как да си завързвам сама връзките на обувките.
              Бяхме постоянно и навсякъде заедно. Приличахме си странно много, затова непознати все ни питаха дали сме близначета.
              Понякога баба му го наказваше. Тогава увисвах под прозореца му и той ме подучваше как да се помоля на бабата да отмени наказанието. "Ще кажеш - нареждаше - че заради мен не е честно да страдаш и ти. И тя ще ме пусне да си играем". Казвах. И тя го пускаше. Защото на всеки поотделно вероятно можеше да се устои, но на двамата заедно - не.
             Написах първото си стихотворение за нас двамата. Стихотворението е следното (странно как го помня):
              Сутрин, вечер все едно
              правят вечно те бели.
              Имената им са прости
              Ичо, Ива се наричат
              лудориите обичат.

             Много искаше да играем на тенис. Аз - на федербал. Затова все играеше федербал с тенис-ракета.
             На една Нова година у Ичови нашите се улисаха да играят карти до сутринта. На нас ни се доспа, но се бяхме скарали, затова Ичо легна на спалнята на техните и не ми разреши да се кача при него. Свих се в един фотьойл. След 5 минути го загриза съвестта и ме издърпа до себе си. Намерили ни сгушени и ни направили снимка. После дълго време ни викаха сънльовците.
             Пържехме си картофи заедно. Ичо ги заливаше с кетчуп и аз му се сърдех.
             Заедно си направихме парник от няколко колчета и парче откраднат отнякъде найлон. Нищо не излезе, макар че старателно посадихме моркови и една кайсиена костилка.
               Веднъж ме би на бесеница с думата "айце".
               На едно море всички се кикотехме от водата, докато Ичо тичешком правеше странни тигели по плажа. Като се вгледахме по-внимателно се оказа, че го гони стършел.
             На друго море излязохме да се разхождаме сами и се изгубихме. Намериха ни след час, безутешно ревящи.
             Като по-големи четяхме заедно секс-сцените в любовните романи, до които се докопаме. Веднъж прочетох думата "клитор" и Ичо с часове ме моли да му кажа какво значи. Не знаех, но се правех, че знам, затова и нямаше как да му отговоря. Дълго време ме гони из улиците, яхнал колелото си и крещейки с все сила "Клитор! Клитор!!! Клитооооор!"
            Правехме си палатка от одеала в центъра на стаята и играехме на семейство.
            Мисля че беше най-добрия приятел,който някога съм имала.

            Вчера му беше погребението

            Ичо, обичам те и винаги ще те помня




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Жалко за момчето,
03.05.2008 12:48
и мой познат скоро разбрах, че е починал. Неприятно усещане. Някак трябваше по-рано да се сетя (в моя случай), че е един от най-добрите хора, които познавам.
цитирай
2. soho -
03.05.2008 14:25
цитирай
3. trevistozelena - извинявам се
03.05.2008 21:23
когато снощи опитах да пусна постинга, страницата на блога засече и в резултат едва сега откривам, че неволно съм го пуснала десетина пъти, някои дори кодирани. не е някакъв глупав трик
цитирай
4. анонимен - ужасно е
03.05.2008 22:18
Какво се случи с него?
Аз след едно такова преживяване изживях неговата депресия, която всъщност го подтикна към самоубииство.. Чувствах се и продължавам да се чувставм ужасно, страшно много си го обичах, но него го няма вече... Няма на кого да звъна в 3 и да си говорим до 5, и да се смеем на простотията в живота..
цитирай
5. trevistozelena - Вики
03.05.2008 22:34
ами...то е ужасно банално, но по-лошото е, че е и вярно, че много често се случва да осъзнаем колко важен ни е бил някой, чак след като го загубим
цитирай
6. trevistozelena - анонимен 4
03.05.2008 22:44
съжалявам, но не бих искала да пиша в блога каква е причината за смъртта му. накратко, станало е много неочаквано и шокиращо. аз самата преди погребението така и не можех да повярвам, че е истина
цитирай
7. dete - Когато човек страда, преосмисля ...
04.05.2008 10:52
Когато човек страда,преосмисля истините за собствения си живот-тогава пораства.И се радва на малките,но истински неща в живота!Затова както написах:няма нищо по-важно от Тук и Сега! Болката ще те направи по-голяма....
цитирай
8. trevistozelena - dete
04.05.2008 12:19
така е, да
цитирай
9. trevi - Смърта е нещо, което не те пита, д...
04.05.2008 14:30
Смърта е нещо, което не те пита, далия искаш, или не. Просто се примиряваш, когато знаеш, че ще те вземе.
цитирай
10. krotalka - Тъжно е
05.05.2008 12:29
да загубиш приятел. В такива моменти осъзнаваме колко преходно нещо е живота.
Болката ни кара да "изтрезнеем" и поне за известно време да гледаме по друг начин на живота.
цитирай
11. trevistozelena - trevi
05.05.2008 13:01
е,да...въпреки че не беше точно такъв случая
цитирай
12. trevistozelena - krotalka
05.05.2008 13:04
ами така е в момента. а пък и се чувствам виновна за разни минали неща. и страшно ми липсва
цитирай
13. candysays - ----------
05.05.2008 13:05
Моите съболезнования, Ива..

:(((
цитирай
14. trevistozelena - candysays
05.05.2008 13:08
благодаря ти
цитирай
15. jesusbg - съболезнования и от мен :-(
05.05.2008 15:44
съболезнования и от мен :-(
цитирай
16. dika999 - :(
05.05.2008 15:48
съжалявам...
моите съболезнования....
цитирай
17. libertybell - Моите съболезнования.
05.05.2008 16:24
Знам колко тежко е да загубиш приятел...
цитирай
18. ikoni - Моите най-искрени съболезнования.
05.05.2008 16:40
Бог да прости душата му!
цитирай
19. bloghead - Лека му пръст
05.05.2008 16:56
А спомените ги пази като безценни дарове.
цитирай
20. telescope - едва ли ...
06.05.2008 00:15
...едно "моите съболезнования" би оправило нещата.
това би го казал всеки.
сигурна съм, че ще помниш всички тези хубави мигове.
Защото хубавите неща не трябва да се забравят...
глупаво е хубави хора да си отиват, но теб те има, за да го помниш, нали...
Миналата година по телевизията казаха, че един студент от БГ, учещ в САЩ е загинал в катастрофа. Името беше на един от най-добрите ми приятели.
После, след дни на неинформираност, в които семейството му се побърка, а аз дори не ядях и не знаех на кой свят съм, за тях не знам, се оказа, че не е той, а неговия съквартирант, който има същото име. Е не ми стана по-леко.
Бяха най-добри приятели. Много глупаво беше. Две семейства и всичките им близки тръпнеха. Но после всички бяха нещастни. Защото един живот бе отнет просто ей така. И не беше важно дали го познаваме. Важното беше, че моят приятел се стегна и успя да се справи с цялата ситуация. Беше се обадил на родителите на най-добрия си приятел, за да им съобщи...
Гордея се с него.
Затова просто ще те помоля да запомниш всичко, което те свързва с него...
Трябва...
цитирай
21. theskyiscryingforher - съжалявам..
06.05.2008 00:17
думите винаги са малко,за да опишат загубата на човек.единственото,което сме способни да направим е да помним с любов и с хубаво чувство хората,които вече не са сред нас.защото докато някой е в мислите ни и в сърцето ни,той продължава живее.
може би сега е в един по-красив свят..

..само това мога да кажа...съжалявам..
цитирай
22. trevistozelena - благодаря
06.05.2008 11:37
на всички
цитирай
23. benra - ...
07.05.2008 14:02
миналата година загубих един такъв приятел.Все още си спомням как счупи стола сядайки,как ми се караше,че изяждам салатата към ракията-защото така и не се научих да пия ракия, как ме оправяше колелото, коагато...А бе спомени и много пропуснати мигове. Много съжалявам за загубата ти,много!
цитирай
24. trevistozelena - benra
07.05.2008 17:42
и аз съжалявам, липсва ми много и постоянно си прехвърлям някаква объркана плетеница от хубавите стари и по-нови спомени с кошмара от погребението. но най-лошото е, че ми е страшно виновно за ред неща, а вече нищо не би могло да се направи
цитирай
25. anlov - Тежко е да загубиш скъп приятел, и аз знам това.
08.05.2008 01:47
Съчувствам ти, Ива!
цитирай
26. анонимен - saboleznovaniq
26.05.2008 01:56
Probvah da napisha neshto poveche, no ne mi se poluchi.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3005708
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930