Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2008 01:23 - лично съобщение
Автор: trevistozelena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7623 Коментари: 29 Гласове:
0

Последна промяна: 05.04.2009 12:09


*
         *
    *
 *
          защото съм хубава и без грим
          защото, ако искаш да знаеш, си имам мой свят, който създавам около себе си и даже понякога отстъпвам частици от него на теб
          защото веднъж откраднах една невероятна книга от библиотеката и си я заврях под бодито, ама толкова ми хареса да я усещам до кожата си, че после предпочетох да се разходя с нея така
          защото ти ще ядеш домат и ще гледаш голите ми извивки, докато зяпам тихичко нещо  през прозореца
          защото мълча хубаво и уютно
          защото къщата, в която искам да живея си стои на ръба на една скала, нарисувана на коледна картичка
           защото ми е мило да ми рисуваш пеперуди
           защото вече не мога да заспя, ако не получа смс, в който ми казваш нещо хубаво или просто ей
           защото тичам в тайнствени гори и търся посоки по мъха на дърветата и освен това в някои вечери съм магьосница, а пък в други чупливо и тайнствено същество
           защото когато ми е хубаво мъркам като котка
           защото мога да мисля за смъртта и много ме е страх от нея
           защото косата ми си има свои настроения и сама решава в какъв цвят да бъде
           защото съм си твоята Ива
           защото искам да ме заведеш на някое много любимо място и да ми направиш венче от горски цветя
          защото нямам представа как се прави сирене по шопски, ама много ми се яде
          защото знам какво значи чимбао ет
          защото искам да ме снимаш всякак
          защото кожата ми е много нежна
          защото ми се играе шах
          защото пуша странно и държа цигарата някак смешно, ама хубаво
          защото имам нужда да имаш нужда от мен и да ми казваш, че ти липсвам
          защото мисля, че си суперски и освен това пишеш хубаво
          защото имам една тениска, която много искам да нарежеш на случайни места и после да я облека, за да видим какво е станало
          защото мириша хубаво
          защото съм тъжна понякога и много ми личи
          защото мисля че имаш хубав нос
          а пък ти мислиш, че имам хубави очи - топли и добри
          защото когато си обещаем да се сънуваме, наистина те сънувам
          защото си имаме нещо само наше си и то се е създало тихо и неусетно между разни взаимни желания
          защото гласът ти ме възбужда
          затова знам, че те заслужавам и имам право да си искам онази част от теб, която си е моя


          
 



Тагове:   кожа,   очи,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. julllinkata - Защото...си влюбена?:)
04.07.2008 04:45
Евала!:) (дали е съдба, че има точно 69 прочитания преди мен....тази цифра ме преследва напоследък хаха):))))
цитирай
2. trevistozelena - jullinkata
04.07.2008 04:59
е,да
и защото ми е трудно да дишам в момента
цитирай
3. julllinkata - Това е хубаво:)
04.07.2008 05:02
На мен ми препоръчаха да нося маска..ама как тогава ще дишам???!!!!! Ива, дишай со пълни дробове, аз много се радвам на такива хора:))))))))
цитирай
4. trevistozelena - jullinkata
04.07.2008 05:06
ти си симпатяга
цитирай
5. eleni - ...
04.07.2008 10:27
Лотхен, свалям ти шапка:))) Не, свалям ти всичките си шапки (които са точно осем и половина на брой).
цитирай
6. dressy - ох
04.07.2008 10:46
толкова зелено ми стана:)))))
цитирай
7. luben - Много сладичко
04.07.2008 10:48
звучи като гювеч от влюбени мисли, забъркан с най-неочаквани екзотични плодове, който ти се иска да хапваш целогодишно и да не спираш, да не спираш, да не спираш :)

Явно кафето ще е за след 2 години :)
цитирай
8. trevistozelena - лотхен
04.07.2008 10:50
недей. това е чист гол ужас, никакъв талант не е или нещо от сорта
цитирай
9. trevistozelena - дреси, любен
04.07.2008 10:50
мерси
цитирай
10. eleni - лотхен,
04.07.2008 11:04
а кой ти каза, че аз свалям шапка на таланта в случая;) Нищо подобно. Прекрасно знаеш на какво свалям онези осем шапки и половина (половинката остана недоплетена:) - на смелостта да го кажаш на глас и да превърнеш чистия ужас в нещо, което, независимо от намеренията ти, е литература.
цитирай
11. trevistozelena - лотхен
04.07.2008 11:13
ех ти....цунк
цитирай
12. luben - Елени
04.07.2008 11:17
да си свали онези 7 шапки и да не се мота...

а иначе - зеленката си е описала либофните взривове по доста романтичен начин. Изкефи ме - нещо свежо на фона на осколките глупости, с които ни засипват освен медии...вече и блогове и групи :)

пускай още такива, треви :) А аз ще ти кажа дали елени е изпълнила обещанието да свали 8-те ... :)
цитирай
13. анонимен - ///
04.07.2008 16:55
бих те попитал,хубаво ли е да си глупава?
цитирай
14. trevistozelena - itsasin69
04.07.2008 17:04
би трябвало да си наясно
айде чупка
цитирай
15. анонимен - ///
04.07.2008 17:15
Прощавай ако съм те нагрубил но толкова си възторжена че те взех за глупава.Повече няма да те питам.Сега като се изяснихме настояваш ли да се чупя или вече съжаляваш,в смисъл няма ли да ти липсвам?
цитирай
16. lupunel - &
04.07.2008 18:57
И аз много те харесах:)
цитирай
17. sa6osladura - ---
04.07.2008 20:28
ако имаш личен лекар,не го щади,поискай си направление за някоя клиника:)
цитирай
18. stone - е, иве
07.07.2008 11:43
тези настроения идват обикновено през май, ти си закъсняла с два месеца :-)
айде дано поне да трае дълго.
кой е щастливеца?
цитирай
19. sulla - Браво!
08.07.2008 15:01
Ето такива текстове се получават, когато човек има какво да каже. За нещастие под тях коментари на присмехулници като мен просто нямат място.
цитирай
20. trevistozelena - sulla
08.07.2008 19:29
можеш да си сигурен, че, присмехулник или не, коментарите ти винаги ме радват и определено имат място тук. с гаранция! ама аз си мислех, че го знаеш много добре
и мерси. странно е, това не е кой знае колко добър текст, всъщност бил бил най-вече трогателен
цитирай
21. self - еее
09.07.2008 12:07
накара ме да се усмихна. таман отпрах една чаша вино за по-здрав сън и сега преди да се захвана със съня да ти кажа, че е много хубаво. всичко е много хубаво. пък изпитваш ли такива емоции е още по-хубаво. много добре си го казала всичкото;) хайде черпя те с останалото винце и да си все така вдъхновена.
цитирай
22. trevistozelena - self
09.07.2008 13:39
хм... мерси за виното - като едно чудно виртуално розе си го представих:) и за комплимента ти благодаря (много обичам комплименти - ми такава съм си пък, кво да се прави:) )
знаеш ли, нещо странно забелязах около този постинг и хората, които оставиха коментари дотук. мислех си да не казвам какво е, ама на теб ще взема да кажа, що не... значи, този текст не е от виталните, радостни, приповдигнати или както въобще им се струва на хората. напротив - зад него виси гига разкашкана емоция. интересното е, че само един от коментиралите я нацели ( и то, защото с нея сме си двойни и май наистина добре си се знаем една друга). едва когато го препрочитах схванах, че неволно съм закодирала правилната тоналност. ама не знам как точно съм успяла да го направя. шашава работа

цитирай
23. self - мерси
09.07.2008 20:30
сега това, че го каза на мене ще го приема като комплимент. и аз ги обичам тия неща, но то май никой не бяга от комплиментите. шегичка.
ми гига разкашкана емоция, незнам дали е лошо това. те емоциите са си странно и понякога непредвидимо нещо. дадеш ли им волана не се знае къде ще те откарат. я на някоя хубава полянка, я на някое сиво и миризливо място.
като си гледам сега моите емоции и ме хваща морска болест. хехе. ама без значение какъв е нюанса, мен горния текст ми хареса. а и има в мен желание всичко да е хубаво и породено от хубаво и затова се надявам да е хубаво при теб! Пожелавам ти го...
цитирай
24. veselushka - Чудничко :)
16.07.2008 12:04
Избягала си от клишетата, истинско е, различно и наистина само ваше си. Много, много чувствено :) Поздрави и усмивкии :)))
цитирай
25. luminous - Надявам се,
22.07.2008 21:14
че усмивката се е настанила на лицето ти!
Че е ведра, а не тъжна.
Че си щастлива.
Много прегръдки!
цитирай
26. rembo - Може би благодарение на такива п...
28.07.2008 18:10
Може би благодарение на такива постинги ще разбера по-добре женската психика:)
Харесвам нежността и поетиката ти:)
цитирай
27. анонимен - благодаря...
03.08.2008 20:58
... още веднъж
цитирай
28. trevistozelena - анонимен 28
03.08.2008 22:31
ами...чимбао ет...ако си ти, ама май си
цитирай
29. анонимен - aнонимният
22.11.2008 02:27
ти се иска да е Иво Беров ! Цял блог го знае ,че и аз го чух на много километри от вас !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3005381
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930