Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2008 03:17 - среднощни
Автор: trevistozelena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2205 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 05.04.2009 12:30


                  *
      *
           *
                 *
           сигурно спи. предполагам че когато спи е хубав, добър и топъл. може даже да е и трогателен по негов си начин. поне такава представа имам за него самичък и спящ в стаята си. освен това хърка но не винаги. само понякога.
           
              преди да се хвана да пиша това видях че имам 6666 посещения в блога за този месец. атеист съм но от друга страна съм фаталист особено откъм числа. така че не мога да реша дали 6666 е в пъти по-зловещо от 666 или напротив. може пък да е по-безобидно.

              много ми харесва "за съчиняването" на Георги Господинов. освен че звучи добре е и от онези дето те тресват с някаква изпитана достоверност:
                                "от жената съчинен е трубадурът
                                          мога да повторя пак
                                          тя е съчинила съчинителя"
                                                               Гаустин от Арл, 12век

                       време е и аз да се измисля,
                       защото кой ще ме измисли някога.
                       смъртта на циганките, дето ще ме хвалят,
                       и други приказки ме карат да побързам.

                       измисли си, казват, някаква жена,
                       другото, мъжът, е женска работа.

                        и ето я, тя вече съчинява
                        според страстта си мъжкото ми тяло,
                        тя съчинява двете ми ръце
                       опипващи и тежки,
                        тя съчинява белия ми дроб
                        и всяка алвеола поотделно,
                        и учестения ми дъх,
                        тя съчинява онова огромното
                        (така го съчинява тя - огромно).

                       какъв замах! тя съчинява!

                       и ето ме измислен, съчленен
                       красив по своему, в една
                       приятна възраст, съблазнителен,
                       преди да съм измислил края.
                       а краят трябва да е тъжен
                       и да е хубав същевременно.

                       и аз измислям своя край:
                      дали да свърша между пръстите
                      на най-добрата ученичка,
                      тъй както ме преписва, небрежна в правописа,
                      дали да свърша сам,
                       или изобщо да не свършвам,

                       защото кой ще ме измисли след това.

                 като нищо да е свършил между пръстите ми докато го преписвам. освен ако не е решил да не свършва:)  не ми харесва цялата поезия на господинов за разлика от естествения роман и разказите му които си ми харесват всичкоцелите. по принцип съм по-претенциозна или по-нетърпелива към поезията и по-рядко харесвам поезии. но това е велико стихотворение. според мен има още няколко велики. между другото мерси на елени. ако не се бях влюбила първо в нея можеше да пропусна да се влюбя и в господинов:)

                 има вероятност да взема интервю от него. другата седмица или просто скоро или всъщност ако му се дава интервю. много ще ми е възторжено ако стане.

               не ми се спи. по този повод злоупотребих с цигарите което си е нещо обичайно но сега не трябваше да го правя. бях лепнала грип и се сдобих дори с гърлово усложнение и всякакви екстри. тази цигара ми е последната. после и да спя и да не спя няма да пуша а ще смуча трахизан или поне тик так.

              



Тагове:   атеист,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tini4 - Оздравявай по - скоро, trevistozelena! :)
25.10.2008 04:23
Поне твориш, докато се тровиш (с цигари)... Аз пък си спомних за едно приятелство от близкото минало - трябва да е било любов - адски ми липсва! Лека и хубав уикенд! :)
цитирай
2. estrella - Моментите
25.10.2008 08:50
със среднощното писане обичам май повече от съботното ми кафе. А това значи много много. :) Хубаво пишеш, да ти се не види:)
цитирай
3. bemberski - Оздравявай, моля те! А среднощното ...
25.10.2008 09:41
Оздравявай, моля те! А среднощното ти писане е уютно. Като непринуден разговор с приятел.
цитирай
4. trevistozelena - tini4
25.10.2008 12:52
мерси:) работя по въпроса с оздравяването с хм... само моментни отстъпления:)
а приятелствата от миналото понякога се връщат много резултатно;)
цитирай
5. trevistozelena - estrella
25.10.2008 12:53
е, и съботното кафе си струва:) целувки
цитирай
6. trevistozelena - bemberski
25.10.2008 12:57
ей, благодаря ти! това май са някакви монолози от онези, дето си ги мърмориш мърмориш и вместо да се преспиш, ставаш да ги напишеш:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3005423
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930