Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2008 02:52 - smsи
Автор: trevistozelena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3303 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 05.04.2009 12:31


           keep it на gravity co. не ми е най-любимата песен, ама ми е любим звук. с него ми звъни телефончето при нов смс. гига-мега-хипер много обожавам да получавам смси. и гига-мега-хипер-много се разочаровам в онези досадни случаи, когато смсът започва с "известие от м-тел" или друга някоя бюрократщина:) в другите случаи все ми е густо... е, освен ако не е и нещо от сорта на "pusnah ti intervuto s edikoi si, nali shte go svalish". не за друго, ами защото напоследък взе да ми става омразно да свалям интервюта, честно. ама това е друга история...
          та... отдавна не пазя смси. и най-хубавите даже. не мога. защото още по-отдавна ми е претъпкана паметта на иначе късопаметния телефон, дето все не си купувам някой нов, за да го сменя. от носталгия. носталгия по настоящия gsm - шашава, но твърде човешка склонност:) паметта е претъпкана до върха на ушните си миди със смси отпреди...ехеееее....доста време. най-пресният записан датира от 09.06.07 и гласи "Щастливо удавен се притискам към теб и блажено заспивам", а най-древният е от 30.06.05 - "Не заспивай преди да си видяла изгрева". между другото, са от един и същ човек.
          още малко любими, защото явно съм смс-ен ексхибиционист:
          "Обичам да чувствам как гръбчето ти се извива като дъга"
     
           "Пращам ти малко пресни ягоди за освежаване на вкуса"

           "Обяздил страстта препускам към хоризонта а вятъра ме гали като ръка която се спуска надолу"

           "Чайче" - знам че нищо не ти говори, ама няма да ти кажа каква му е скритата фабула:-Р

           "Бих те погалил ако бях наблизо"

           
"Пролетта дойде и оцветява скучното и зимно бяло петра малката есетра също се разшава заизвива сластно младото си тяло на някой май му се е приебало"

           "Аз съм хавиер бардем и мога да летя"

           "пътувам и съм много гладен успя ли да сготвиш или ти ще ми бъдеш вечерята"
- аз бях вечерята, не бях успяла да сготвя. не че не готвя суперски, просто лош кулинарен късмет:)

           
"нощта започва"

           
"още ли си солена"

           "сънувам в градината на мълчанието"

          
"ще бъдеш ли така добра да изпиеш чаша лимонов сок"

          



Тагове:   SMS,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :-)
26.10.2008 03:13
"сънувам в градината на мълчанието"
искам и аз да получа такъв смс :-)
цитирай
2. trevistozelena - simpleman
26.10.2008 03:15
да...този е много специален:)
цитирай
3. dressy - :)
26.10.2008 08:23
за мене този с хавиер бардем и ягодите и нощта започва
и всички
зеленка...ох..
ти знаеш
цитирай
4. eldorado07 - Имаше един хубав конкурс за sms - ...
26.10.2008 11:15
Имаше един хубав конкурс за sms - поезия, но тази година кой знае защо той не се проведе...
цитирай
5. soho - И аз обожавам смс-и, но пък се дразня ...
26.10.2008 13:08
И аз обожавам смс-и, но пък се дразня като са от някой, от когото не искам... или очаквам един, а получавам съвсем друг..
цитирай
6. bemberski - Всеки смс като история. Много об...
26.10.2008 16:16
Всеки смс като история.
Много обичам да чета текстовете ти.
Мисля, че някой там пази и твоите смс-и по същия начин.
цитирай
7. trevistozelena - dressy
27.10.2008 00:44
хехех той ми е от хавиер бардем лично:-Р
ягодови целувки дреси, липсва ми среднощното ти стихотворение днес...утре -две:)
цитирай
8. trevistozelena - eldorado07
27.10.2008 00:45
така ли! не бях чувала за такъв... много готино звучи като идея:)
цитирай
9. trevistozelena - soho
27.10.2008 00:46
е, и аз понякога... но понякога пък се изнандвам от другия и забравям да се издразня:)
цитирай
10. trevistozelena - bemberski
27.10.2008 00:51
да, много история може да има дори само зад един мъничък смс. всъщност смсът е нещо доста силно и вълшебническо такова - цели настроения обръща - топли, плаче, усмихва... понякога ме радва повече даже и от обаждане:)
много целувки за теб!
цитирай
11. tini4 - Не трия смс - и... в тях е половината ми хубав и не така хубав живот... :)
27.10.2008 01:28
Казват ми, че е глупаво, сантиментално, самонаказващо и прочее!
Паметта на gsm - a вече не ги побира, но "важните" са там - да ми напомнят за нещата над които времето няма власт...
Всякакви ги има, даже установих, че някои не бих прочела, ако знаех съдържанието! Има и един, преобърнал живота ми из основи...
Все по - рядко ми смс-ват, главно служебно :( и за услуги :)
Но технологиите напредват, а в директния контакт си е истината!!!
Поздрави, trevistozelena :)))
цитирай
12. stone - ех...
27.10.2008 10:15
и аз имах интересни, ама се наложи да ги изтрия, откакто някои хора взеха да ми ровят из телефона и да задават неудобни въпроси...
ама съм си ги свалил на компютъра :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3007598
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930