Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2009 13:27 - опипвам тъмното
Автор: trevistozelena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2266 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 17.09.2009 13:57


Разбърквам сутрешното си кафе осем пъти.
После още осем пъти по осем пъти.
Налучквам.
Има някъде едно определено действие, което ще ми даде едно определено следствие. Примерно - ще ме направи щастлива.
То не е рационално. Но със сигурност следва някаква мистична логика. Произволна. Леко налудничава.
Такава съм си, рядко разчитам на рационални нещица. Да опипвам в тъмното ми носи тръпкаво удоволствие.

Продължавам.
Паля цигарата си с кибритена клечка. Задържам я на върха на пръстите. Ако пламъкът угасне точно там, където трябва, пак ще се получи.
Огънчето постепенно се стопява. Не знам дали на правилното място. Ослушвам се за ефекта...
Не, не мисля, че съм луда. Поне не много. Това е само приумица. Втора за деня, ако ще водим статистика.
Нищо особено... Няма проблем. Вероятно ще трябва да нацеля и правилния ритуал.

Улицата е уютна. Въздушно ми е, а ако трябва да съм честна, рядко ми е такова. Знаеш - понякога обувката ми стяга, друг път презрамката ми се криви, случва се и вятър да ме разроши от неправилната посока. Все някакви паразити, с които да се заглавичкам.
В случая ми е безкрайно лежерно. Просто стъпвам, приятно е.

...ако стъпките до онзи дирек (дирек е гнусна дума, кой за бога я е измислил?!!) се окажат осем, всичко ще си дойде на мястото.
Осем са. Но признавам, че последните три изкуствено удължих. Или първите пет съм скъсила, без да знам?...

Има някаква формула, заклинание и ритуал, които все някога ще помисля. Ще ти ги напиша на смс, за да ги знаеш и ти. Със сигурност вече съм ги сънувала или са прелетели наоколо, но защо по дяволите имам свойството да си забравям изсънуваното...

И дума има, която ще превърти нещата в нужната посока. Назад или напред - не мога да си избера кое е по-точно.

Ако видя уличен котарак с боен белег на муцунката, сив и силно безцелен и ако го погаля по гръбчето, ще ми напишеш нещо хубаво. Просто трябва да се оглеждам наоколо.

Може да е плочка, по която си стъпил преди време. Ще я нацеля с десния си сандал, да знаеш.
Дръжка на врата, седалката в киното, вълшебна лампа, косъм от еднорог или напушена гъсеница. Последната не бива да се настъпва.
Послание, в което буквите се разместват, без непременно да е анаграма. Ти ги разбираш тези неща , въпросът винаги е в осезанието. Предизвикана случайност с липсващи обосновки. Чиста проба интуиция - и моята, и твоята са достатъчно силни


Тагове:   осем,


Гласувай:
2



1. dorichela - Няма случайни неща. . :) И е хубаво да ...
17.09.2009 13:54
Няма случайни неща.. :) И е хубаво да си ирационален! :) Поздрави!
цитирай
2. trevistozelena - dorichela
17.09.2009 13:56
хубаво е... а в моя случай така или иначе друга алтернатива няма:)
поздравки и на теб!!!
цитирай
3. bapha - пак
27.10.2009 11:50

не забравяй да гледаш облаците, от тях зависи много...
предимно спъването, но това е една друга тема...
а, и дълбоката взаимосвързаност между посоката в която се стеле дима от цигарата и издразнения поглед на непушачите около нас...
Пък после нас обвиняват, че закъсняваме за работа.
лек
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3007671
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930