Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2007 02:17 - най-красивият ден
Автор: trevistozelena Категория: Тя и той   
Прочетен: 3398 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 14:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

   Тази вечер ми беше толкова вледеняващо студено, докато се връщах от едно заведение. Попрехвърчаха снежинки от онези обезсърчените, които си знаят, че няма да се задържат задълго там, където се приземят. По принцип ме радват снежинките, ама не тези обречените. Харесвам буен самоуверен сняг. И понеже такъв все още чакам да завали, предпочитам да си мисля за един прекрасен слънчев ден от средата на миналата седмица. В друг, по-хубав град.
   Безумно очакван ден - толкова много, че в ранната му утрин почти изпитах страх дали пък няма да ме разочарова с нещо. С появата на слънцето съмненията ми излетяха нанякъде. Вече бях в любимия град и целувах любимия ми човек, така че всичко беше наред. Някакъв строеж наоколо се събуди и цял предиобед разкопаващи машини даваха прекалено забързано темпо на мързеливите ни движения. Леко изнервящ повод да се посмеем:)) После, галещи се и безтегловни, отпразнувахме края на шума и началото на обедната почивка на работниците. Вероятно най-щастливо приветстваната обедна почивка в историята на този бъдещ строеж. Тогава усетихме и слънцето... Плъзгало се, плъзгало и стигнало до нашия прозорец! Той стана - усмихнат такъв...даже пролетен - отиде до завесите и ги издърпа широоко настрани. Нахлу слънце, очите ми се присвиха и сумтейки скрих лице под завивката. Той, развеселен, изтича до леглото и безмилостно ме отви. Усуках се около него, зарових глава във врата му и се заслушах в котешкото му мъркане. Някакъв съвършен миг, в който слънцето и пръстите му се плъзгаха по тялото ми в дяволски синхрон. Косата ми се разпиля по лицето и щом отворех очи виждах бляскава мрежа от снопчета старо злато. Сигурно неусетно цялата аз съм станала слънчева. После го погледнах - взираше се в мен и се усмихваше:) Невероятно затоплящо изражение. Прииска ми се просто да го целуна по бузата... почти детински жест... Драскащи косъмчета двудневна брада, които обожавам да усещам. Слънцето продължаваше да ни облива със себе си, цял следобед ласките му се преплитаха с телата ни... Най-красивото слънце, което съм виждала. Най-перфектният ден:)



Тагове:   слънце,   брада,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ах, любов. . . Ти си красива. .
30.01.2007 11:48
Ах, любов...

Ти си красива..
цитирай
2. trevistozelena - анонимен
30.01.2007 11:53
:)
а ти си анонимен
цитирай
3. анонимен - Не - moonwind, ама това пак не говори ...
30.01.2007 14:13
Не - moonwind, ама това пак не говори нищо..
цитирай
4. trevistozelena - говори
30.01.2007 15:19
за лунен вятър:) обаче...нали няма такъв...даже и на Луната. никак не било ветровито там, така казват
цитирай
5. анонимен - Не знам. . бях някога там. . вятърът ...
30.01.2007 16:32
Не знам.. бях някога там..
вятърът беше безпощаден,
но не към мен..
остър,
но не към мен..
удряше,
но не по мен..

песъчинки тъга се трупаха
..и ми помагаха да не съм сам..
Сега
съм ..май ..далеч от там..
цитирай
6. trevistozelena - хубави думи
30.01.2007 17:49
приемам ги като подарък за мен. мерси
цитирай
7. анонимен - ..добре :) пак заповядай :)
30.01.2007 18:23
..добре :) пак заповядай :)
цитирай
8. boony - haresa mi mnogo!!!po4uwstwah g...
15.02.2007 23:28
haresa mi mnogo!!!po4uwstwah go!!!
цитирай
9. stone - Да разваля малко романтиката
18.04.2007 22:15
И работниците отсреща се нагледаха! Сигурно много са се зарадвали, че приятелят ти така смело е дръпнал завесите и цял ден слънцето (и погледа на бай Асан) те е галило ;-)
Майтапя се, много ти е хубав поста!
цитирай
10. trevistozelena - stone
19.04.2007 13:29
не че съм чак толкова цинична, но да ти призная - никак не ми пречи воайорството:) че аз и на солариум като ходя не си спускам щорите. понякога козметичката се сеща и ги спуска, ама ако не е тя...:-Р
трябва да призная обаче, че едва ли в случая сме били под наблюдение - бяхме на по-висок етаж, а за строежа разкопаваха основите (уточнявам, защото те виждам, че си любител на детайла) :-))
цитирай
11. amazing - Тя
20.09.2007 00:28
Хубаво нещо е любовта... особено когато е споделена, както при вас. Страхотно си описала всичко, особено като си започнала със снежинките и стигнала до "най красивото слънце което съм виждала"
Дано да е само началото и да го виждаш колкото се може повече:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2999900
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031