Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2007 14:54 - откраднати думи
Автор: trevistozelena Категория: Тя и той   
Прочетен: 2073 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 14:53


   Така...това е постинга, който страшно ми се иска да бях написала аз. Но все някога трябваше да си призная, че чак толкова красиво и силно не мога да пиша. Много пъти съм препрочитала този текст и винаги е променял по нещичко в мен. Открих го преди 4 години в един случаен форум. Авторката му се е подписала като EnjoyMyWorld, a датата му на публикуване е 12.11.2003г. Първоначалният му вариант е на латиница, но ще си позволя тук да го постна "преведен" на кирилица. След толкова препрочитане освен, че го знам почти наизуст, започнах да го приемам и като част от самата мен, от моето мислене... плашещо силни думи...ето ги:

   Кой казва, че смъртта убива? Не тя го прави... 
          (текст:EnjoyMyWorld)
...скуката и безразличието са нашите убийци...

   Единствено когато се изгубя някъде в теб, означава, че съм се намерила. Нещо красиво се случва с мен. Нещо...чувствено, като огън в огъня. Има хиляди причини да не съм тук сега и на всяка от тях си измислям две, за да съм и да продължа да се чувствам така. Само една ми стига, за да съм способна да мечтая, че празнотата в мен се запълва.
   Да. И аз принадлежа на твоя кадифен рай... Рай, в който времето е спряло. Или пък се движи, когато ти пожелаеш. Ще позволиш ли на сутринта да дойде скоро? Или да остана да лежа на пода и да чакам светлината да ме погали вместо теб? Светлина, която да прониже твоята тъмнина.
   Твоето любимо съзнание. Твойто любимо робство. В твоя свят, където всичко друго изчезва и оставаш само ти. В твойта любима невинност. Живея в твоите думи, в твоя дъх. Чувствам с твойта кожа. А очите ти...позволяват на пламъците около мен да се издигат.
   В твоята любима страст. Твоята любима игра. Твоето любимо огледало...
   Не позволявай на светлината да ме докосва. Мразя ласката й. Може би повече от теб. Искам да те погледам на тъмно, за да повярвам, че си това, което искам да си. Когато съмне ще върна часовника назад... Макар да е от метал, ще закращи в мислите ми и ще ми разкаже кога и как си остарял... Може би ще ми е тъжно и ще заплача. Но...Нали този мрак е за това - да поставя равен знак между наивни и щастливи.
   Мразя светлината. Искам да те чувам натъмно, за да повярвам в твоя глас. Когато съмне ще легне пак тъмна сянка между нас, за да сме аз и ти. На тъмно нека се порадваме, за да живеем в светлина...
   Защото единствено отдалеч се вижда ореола. Вярно е, че далечното гнети, но затова пък близкото погубва. Ако искаш да съм вечно влюбена, далеч ме дръж... Защото една мечта изведнъж умира, събудиш ли я, видиш ли я гола...
   Прозрението е болезнен вик. Смъртта е вътре в нас. И ние с всичка сила преплитаме чуждия отговор, без нужния въпрос да сме открили...
   И сигурно си ме чул да стена от болка и безсилие...
   Недей!!!
   Човек веднъж изстреля ли куршума, за жертвата не бива да тъжи.
  



Тагове:   чувство,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. velvet - .....
07.02.2007 15:14
наистина е силно....
цитирай
2. adjna - знаеш ли :)))
07.02.2007 15:56
има една песен на Депеш и определено този текст е написан по нея... дори определено това е самия текст на песента, като на места може би е променен :)
ето ти и самата песен, която аз обожавам!!!
поздрави за постинга!!!
докосна ме :)))

Enjoy - Depeche Mode - Only When I Lose Myself
http://www.youtube.com/watch?v=FtdkDCEM4eU
любимото ми изпълнение...
цитирай
3. trevistozelena - adjna
07.02.2007 16:10
виж ти! знаеш ли колко пъти съм слушала тази песен. а изобщо не съм свързала текста...да наистина... :)
цитирай
4. adjna - мдам!
07.02.2007 16:26
честито :))) това е най-дълбоко разтърсващата ме песен :))) определено :)))
цитирай
5. анонимен - Пробвай и ти да напишеш нещо такова, ...
07.02.2007 21:52
Пробвай и ти да напишеш нещо такова, като есе
цитирай
6. trevistozelena - анонимен
09.02.2007 01:10
...аз всеки път пробвам:)
цитирай
7. stone - по-добре собствен стил
18.04.2007 21:25
споко ивайла, ти пишеш по-хубаво, поне според мен. това е твърде абстрактно. а твоите блогове много хубаво съчетават някаква случка с размисли върху нея. дръж се!
цитирай
8. trevistozelena - stone
19.04.2007 13:23
мерси, мерси. но не ми звучи прекалено абстрактно, много хубав текст си е. а и не всичките ми постинги са случка с размисли, може би напоследък по-често ми се получават такива. без да разнищвам повече - този текст с неизвестен ми автор много пъти съм чувствала близък до настроенията си
цитирай
9. анонимен - анонимна
15.01.2009 22:54
Знам,че поя пост е доста отдавна и е почти безсмислено да пиша коментари,но не се сдържах :)
Не зная кой е писал това по-горе,но знам от кого е преписвал.Силните думи в края са 1:1 на Дамян Дамянов.

Не ме допускай толкоз близо ти
до себе си, щом искаш да съм влюбен!
Е, вярно е, далечното гнети,
но затова пък близкото погубва...
Щом искаш да съм твой далеч ме дръж!
Далечното е всъщност ореола.
Една мечта изчезва изведнъж
разбулиш ли я, видиш ли я гола...
Дори Земята - таз' околовръст,
която отдалеч е рай вълшебен
отблизо ти се вижда буца пръст...
Пръст, в която ний ще легнем с тебе...

Дамян Дамянов

П.п:Забравих се в твоя блог,доста от нещата ги усещаш като мен,все едно аз съм ги писала.Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3007716
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930