Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2007 01:43 - оргазмено
Автор: trevistozelena Категория: Тя и той   
Прочетен: 91769 Коментари: 21 Гласове:
1

Последна промяна: 19.03.2009 11:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

     Имам да кажа нещо за оргазма, моят си. Извинете предварително. То вероятно би разтърсило фатално само първият ми партньор и изобщо мъжете с класическо схващане за оргазма като единствен гарант на удоволствието. За мой късмет следващите ми партньори се случваха мъже с по-осмислен опит, та едва ли биха се озадачили от този текст.
    Рядко получавам оргазъм. Дори в началото на сексуалната ми практика оргазмът беше изключително извънредно събитие. Понеже си мисля, че човек ( или поне една жена, защото нямам точна идея как е при мъжете) се учи на достигане до оргазъм, вече смея да заявя, че имам известни постижения...да кажем 3:1, дори може би 2,5:1. Единичката е сексът, завършил с оргазъм, а 2,5 са другите сексове. И този текст е нещо като възхвала точно на тези около 60% (ако правилно изчислявам проценти) преживявания без обособен край. Дано да не звучи съвсем парадоксално.
    Искам да кажа, че наистина обожавам секса (без процентни съотношения, като цяло умея да си ценя удоволствието). Умея да ценя и удоволствието на човека до мен, то е огромна част от моето собствено. Не че правя секс заради другия, но го правя И заради него. Затова са ми искрено важни всички онези реакции на мъжа с мен, които ми показват, че той се чувства невероятно от близостта ми. Всеки път ги следя и те са едни от най-силните ми стимуланти. По тази причина разбирам защо знаците на моята наслада са важни и търсени от партньора ми. Но удоволствието ми далеч не се съсредоточава в някакви си оргазмени секунди на финалната права. И слава богу! Защото не бих заменила невероятното щастие от секса като цяло в името на гарантиран всеки път оргазъм. Просто не би ме удовлетворило съотношението откъм емоции. В момента ме радва това, че познавам човек, който би разбрал какво имам предвид...мисля, че някак е наясно. Сигурно затова оргазмите с него се увеличиха - спрях да ги очаквам на живот и на смърт и да им отдавам преувеличено внимание и те взеха да ме налитат по-често. Но това наистина не е важно. Е, не много. Знам, че е прекрасно да се взират в мен докато пулсирам от удоволствие и да ме усещат някак съвсем на границата на безумието, но страстта ми има и други измерения. Много по-устойчиви, бих казала. Доста повече ценя преживяванията си от близостта на човека до мен, тогава, когато мога да ги усетя по кожата си, по силата на прегръдките му или играта на ръцете ни. По-истински и вълнуващи са отколкото моментите, в които потъвам в себе си. Така е, честно! Вярно е, че съм повече от допустимото романтична, но това не пречи да съм наясно със сексуалността си и с приоритетите ми в нея.
       А иначе, захванах се да пиша това, защото отдавна имах идея да спретна постинг по темата. Помня, че преди доста време, може би повече от две години, налетях на дискусия за женския оргазъм в един форум. Доста жени (включително и аз) постепенно превключиха на самопризнания за това, че не винаги стигат до...хм...очакваната от тях кулминация, та още  тогава се замислих кое всъщност следва да бъде приоритет в секса. Спомням си още и първия ми партньор, пред когото редовно и доста нескопосано опитвах да симулирам оргазъм. Което правеше него несигурен (той такъв и си беше), а мен малко виновна. И сега се случва да симулирам, но го правя рядко и от съпричастност (ако почувствам, че би усилило въздействието на някой момент), а не защото мисля, че това се очаква от мен. И знам, че ме харесват много повече за това, че показвам удоволствието си през цялото време, отколкото заради оргазмите, които съм достигнала.



Тагове:   sex,   оргазъм,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eek0stravagantsa - Любов, сек, романтика, оргазъм....или това всичко е оргазъм!?
25.02.2007 08:49
trevistozelena първо искам да ти кажа че това което си гонаписала е невероятно! в смисъл малко жени ще го кажат, тоест ще посмеят да го направят...виж аз нямам право да ти давам съвети и да правя коментари, пиша тук защото всеки мъж би искал партньорката му, приятелката му или съпругата му, да е поне на 80% искренна като теб!...още две изречения само:
- никога не симулирай...ужасно депресерищо е за мъжа;
- говори с него...докато прамите секс, говори с него...трябва да има ЕМОЦИЯ, РОМАНТИКА...оргазмът не е само плътско усещане...оргазмът е съвкупност от усещания!...
цитирай
2. анонимен - Подскажете само и темите за разг...
25.02.2007 11:03
Подскажете само и темите за разговор!
цитирай
3. platttonnn - Търсете
25.02.2007 11:44
жената,ето това е вече истинската жена.Аз съм мъж,и не съм далече от подобно разбиране.Еякулацията е елемент от сексуалното удоволствие,но не задължителен или най- важен.За симулирането на удоволствие не може и дума да става,това е глупаво,присъщо е на тези които не са хетеросексуални,и имат скрити цели.По въпроса защо не стигаме - мъже и жени в случая сме едно-винаги до края,аз имам една теория.Когато някой привикне към мастурбация,той изгражда една психологическа нагласа,която не отговаря на изискванията между партньори.В единият случай се подхранваме с илюзии,в другия имаме реален човек и промяната на психичната нагласа изисква време и разбиране.Аз някога сам можех да стигна до край с два три шамара,после с чудесната жена ми трябваха часове......
цитирай
4. eleni - ееееееееееех, знаех си, че сме сродни души
25.02.2007 12:16
но тук вече ме спечели завинаги и окончателно:)))))Написала си собствените ми мисли по въпроса и не знам дали по-добре бих могла да ги кажа, вероятно не:)
цитирай
5. copycat - ok
25.02.2007 15:18
С правилния партньор оргазмът въобще не е 40%, направо си е 400% :-))). Разбира се отнема време и за него и за нея да научат какво, как и кога искат. Това е основна причина за моногамността :-P.

Това всичко сигурно си е до човека де. Едва ли едно и също за всички.
цитирай
6. comfy - Ами, чудесен
25.02.2007 16:02
постинг се е получил!!! :))
Изпрати го на д-р Румен Бостанджиев и той ще ти каже: "Е, че аз ги знам тия работи", а ти го попитай: "Че откъде, бе?"... Да видим как ще се измъкне! :))

Поздравления от още един доктор, изнасял 10 години лекции по секс-просвета пред ученици от осми до 11 клас!!

Мисля, че и ти би се справила много добре, ако не с целия, то поне с част от задължителния материал! ;)

Чао! :)*
цитирай
7. trevistozelena - eek0stravagantsa
25.02.2007 16:39
първо - благодаря за комплимента:) искрена съм, но то си е просто защото така си говоря, нищо кой знае какво (скромнича!).
няма да се съглася обаче със съветите.виж, идеята ми е, че това не е проблем за мен ( изобщо за никого не би следвало да бъде). онова, което исках да кажа основно с този постинг е, че сексът не се заключава единствено в оргазма, когато го има е нещо много приятно, но ако не се стигне до него не означава, че не съм изпитала удоволствие. напротив -приоритет ми е цялостното усещане и съм щастлива, че то е прекрасно винаги с настоящият ми партньор. няма какво да обсъждам, освен може би да му повтарям нон стоп, че сексът с него е невероятен. ако усещах проблем, уверявам те, че нямам задръжки да разговарям за него.
относно симулацията - понякога е необходима -просто подсилва усещанията, пасва на определени моменти. и няма нищо лошо в това - може да бъде и част от играта. стига да не се прекалява с нея. вече симулирам рядко. а и си знам, че партньорът ми ме познава достатъчно добре, за да я различава. не мисля обаче че го обижда или не дай си боже депресира. онова, което отдавна е разбрал за сексуалните ни отношения е, че винаги е в състояние да ми достави удоволствие. малката игра е за някои специални моменти и не лишава от усещане за взаимност, дори напротив. лошо е единствено когато я приемаш като задължение
цитирай
8. trevistozelena - platttonnn
25.02.2007 16:46
относно симулацията -прочети коментара ми по-горе. а за теорията ти за мастурбацията - хм...може и да има известна истина. не съм сигурна, че става дума за привикване. по-скоро за различаване да клиторния от вагиналния оргазъм. постингът ми имаше предвид вторият, а при мастурбация обикновено се стимулира клитора (поне моят опит е такъв:) ). рядко една жена има проблем с клиторния оргазъм - него съвсем не го броя. но не знам дали вагиналният се случва по-рядко,заради привикване с клиторен. едва ли...по-скоро става дума за различни места със съвсем различна чувствителност и осезателност.
цитирай
9. trevistozelena - eleni
25.02.2007 16:48
:)))) мерси, радвам се, че си почувствала възгледите ми сходни с твоите собствени. радва ме и това, че за разлика от мъжете си усетила, че в този постинг далеч не става въпрос за проблем, а за...споделяне на начина по който възприемам удоволствието от секса:)
цитирай
10. trevistozelena - copycat
25.02.2007 16:55
е,не, не съм съгласна. имала съм неправилни партньори, за да мога да различа правилният :) разбира се, че има значение с какъв мъж си и доколко се познавате, до каква степен имате хм...актив от споделен опит. но не е само това. зависи много и от чувствителността на жената. основно зависи най-вече от това да не приемаш оргазма като задължителен финал, това е много сбъркано гледище, което може да те лиши от хиляди по-приятни усещания. и извинявай, но не вярвам, че съществува жена, която безотказно и 100% свършва с оргазъм.
цитирай
11. trevistozelena - comfy
25.02.2007 18:26
хахаха...благодаря, винаги съм искала да уча сексология (това съвсем наистина),но май се преподава само в нбу и това ме отказа. пък и ученици от 8-11клас....хм...не,мерси:)
поздрави от един непрофесионализиран сексолог:-Р
цитирай
12. eek0stravagantsa - май не трябваше да си отварям устата
25.02.2007 18:29
не ги разбирам тези работи в секса...не биваше да гоментирам постинга!
цитирай
13. trevistozelena - eek0stravagantsa
25.02.2007 18:32
ей,ей:) няма такова нещо. радвам се на всички коментари, все пак идеята на самия блог е да има възможност за диалог. не съм искала да звуча остро (ако така ти се е сторило), просто държах да не оставям погрешни впечатления специално с този постинг, затова толкова настървено се хвърлих да пояснявам:)
цитирай
14. copycat - ---
25.02.2007 19:32
ми аз пия ром с касис, ако искаш да се запознаеш с една... но само един е принцът и с него вече не позволявам да се запознава никой след като го нахвалих толко.
цитирай
15. trevistozelena - copycat
25.02.2007 20:04
:) няма нищо лошо в това да имаш безотказен оргазъм, не ме разбирай погрешно. просто това със стоте процента (или бяха 400!) прозвуча наистина пресилено. обясних обаче и по-горе в коментарите каква беше целта на този постинг, не искам да се потретям. ти нямаш проблем, уверявам те, че аз също нямам. иначе пия водка с портокал
цитирай
16. copycat - оооооооо! не ме разбирай грешно!
25.02.2007 20:46
Ви никакъв случай не твърдя, че имаш проблем, проблем би било ако не изпитваш никакво удоволствие, а това очевидно не е така. Отбелязвам, че моногамността е особено полезен начин да вдигнеш процента. Това това беше опит за безполезен съвет.

400% с повторенията :-P

Мда скрюдрайвър, никак не лошо питие.
цитирай
17. sis - Браво ве Момиче!!!
26.02.2007 18:06
важното е хората да не смятат, че това е проблем.

За днешния ти постиг - коментирах, че съм против теб, но...в следващите редове ти разбрах идеята. За себе си си права. И в България няма толкова много СПИН, колкото приказват за него. Май и това имаше предвид в него.
цитирай
18. анонимен - 100%
06.03.2007 00:18
"но не вярвам, че съществува жена, която безотказно и 100% свършва с оргазъм."
моят скромен опит говори, че при жени с клиторен оргазъм, оралният секс си води до 100% или поне 99.99. Но естествено за някои дами той не е достатъчен, а други твърдят, че изобщо не ги кефи.
цитирай
19. trevistozelena - анонимен
08.03.2007 00:21
прав си, прав си, опитът не те е излъгал. постингът, а и спорът в коментарите, касаеха вагиналния оргазъм. а иначе - жена да твърди, че клиторният оргазъм не я кефи ми звучи леко абстрактно :)
цитирай
20. анонимен - The_Best
08.03.2007 16:01
ti si ku4ka
цитирай
21. анонимен - cunilingus=френска любов
13.12.2008 21:58
Аз лично смятам,че най-сигурният метод за задоволяване на една жена е френската любов ,т.е. стимулирането с език на клитора и Г-точката.Твърдя го на базата на моя собствен опит,а не на прочетеното някъде си.Дамите,които се съмняват,нека заповядат!Обзалагам се,че ще изпитат най-невероятното преживяване в живота си. maximilian
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3008098
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930