Прочетен: 334605 Коментари: 120 Гласове:
Последна промяна: 18.03.2009 17:19
Това би могло да бъде началото на нова безумна кампания, но разбира се, не е. Просто смея да заявя личният си избор. Една от причините е, че ме дразнят кампаниите за безопасен секс. Не се правя на интересна, просто ми убягва смисълът, а ми се набива наглостта им. Ако става въпрос за информираност -ок, биха били полезни, но лично аз се съмнявам в съществуването на сравнително вменяем индивид, който все още не е наясно с функцията на презерватива. Всичко останало е някакъв смешен опит за манипулация. Плашещо успешен.
Дали избирам удоволствието пред безопасността не следва ли да бъде въпрос на лично мое решение? И на партньора ми, разбира се...по споразумение. Отдавна съм се научила да преценявам риска и удоволствието. Проста сметка - едното натежава. При мен по-голяма тежест има удоволствието. Следователно, уважавам повече мъже, които имат същия приоритет. Нямам нищо против феновете на презерватива, но не бих ги предпочела за мои партньори. Не съм повърхностна, съзнавам риска (който, при положение, че отказвам да използвам и контрацептиви, при мен е...как да кажа...двоен), но съм наясно и с усещанията си и предпочитам истинските.
Чувала съм митове за това как при жената нямало особена разлика между секса със и секса без презерватив. Е, от опит заявявам - разликата е осезаема. Избирам да усещам в себе си истинския мъж с неговия си релеф и топлина,а не изфабрикуваните чертички на някаква лигава гумичка. С аромат на ягоди, цитруси или ...ами гума...това е, даже и банановите съвсем неизбежно намирисват на гума и това като че ли е най-незначителния им порок. Сори, но безопасният секс е превърнал доста хора в малко по-бездушни циници. Чувала съм жени да заявяват, че ако разберат, че мъжете им им изневеряват биха предпочели да знаят, че го правят с презерватив. Сериозно? Той е с презерватив и семейната хармония остава непокътната? Ок, на следващият ден човечецът надява презерватива и тича при любовницата. И така изневярата някак е озаконена, а сигурността - подсигурена. И има дори доза истина в сценария. Защото с презерватив наистина се прави бездушен секс.
Добре, хубаво е, ако има как, да свеждаш рисковете в живота си до минимум. Но няма ли значение и преценката на компромисите, които правиш? Фактът, че съм избрала някого за мой партньор не означава ли, че така или иначе вече съм поела известна доза риск - от обвързване, от изоставяне, от разочарование, от незадоволеност и бог знае още от какво? Колко емоции и истински преживявания е разумно да си спестя в името на безопасността? Съжалявам, но все още предпочитам да избирам живите усещания пред уюта на сигурността. Сигурно защото обичам живите неща....в това число и секса. Ама истинският, както аз си го харесвам и с човека, с когото знам, че се чувствам щастлива и много много жива. Презервативът е за хората без значение, за празните неща. Бих го надянала на някой вибратор, но не и на мъж, с когото наистина искам да имам нещо общо.
Всъщност и аз, подобно на Клинтън мисля, че онова с презерватив спокойно може и да не се нарича секс.
Нещо повече, струва ми се, че напоследък много, главно момичета, живеят именно с тази мисъл: че като го правят с презерватив, може да се счита, че нищо не се е случило. При това хем могат да се похвалят, че са го направили с еди-кой-си, хем вътрешно да си се усещат чисти, като че нищо не се е случило. И то наистина не е.
Няма ли го директният контакт, усещането просто няма нищо общо. За себе си гарантирам. И жени са ми казвали същото, което и ти - че и вие усещате разликата. Някои момичета обаче май просто не знаят разликата, защото цял живот са го карали "на сигурно" и просто се доверяват на агитаторите, че е все тая.
Най-лошото, което ни донася презервативът, е това, че днес секс се прави повече понеже е безопасно, отколкото защото сме се влюбили в някого.
Лично аз, понеже не обичам гумичките, никога не налитам на приключения "за една нощ", от което определено губя като бройка. Но пък със сигурност печеля от силата и качеството на емоциите, когато имам истинска връзка
26.02.2007 09:25
Тъй като съм голям ебач ще ти кажа че кондома не играе роля в секса, играе роля в живота.
И като сигурно си и руса, дай да обясня.
Аз ще те чукам без презерватив щото така искаш, но ако си курва каквато е много вероятно да си, и се чукаш и с други които ти казват че са чисти а не се откровени като мен, ти ЩЕ МИ СЪСИПЕШ ЖИВОТА.
И защо, защото нямаш въображение, не знаеш че не си толкова стегната че да ми чувстваш релефа на кура, за тази работа трябва мускулите да са ти безумно добре развити в тази част на тялото.
Такива жени като теб ме отвращават, АЗ АЗ АЗ
НЕ Е ЗА ТЕБ, ПРЕЗЕРВАТИВА Е ЗА ДРУГИЯ ЧОВЕК СЪЩО
@thomas - получил ли си реклама за уголемяване на пениса? ако си, възползвай се! тогава може да усетиш нещо и с презерватив.
Такива пък мъже трее да фанат спин за да разберат че са идиоти......
26.02.2007 10:00
Най-после някой да е осъзнал корпоративните интереси на презервативопроизводителите... То ако човек се замисли, в БГ на ден загиват от автомобилни катастрофи повече хора, отколкото за 10 години си отиват разболели се от СПИН... Абе всичко е лобиране и натиск от корпорациите... Човек като се сети какви ли не глупости бяха измислили - то не бе луда крава, то не бе птичи грип... Изкупиха им залежалите хапове, и мирясаха... И нали заводите за "гумички" трябва да бълват продукция - да развиваме световната икономика...
26.02.2007 10:00
1. Винаги имам, но свършват, кратно на 3.
2. Когато ходя на купон с чантата си, иначе трябва да се прибера в нас. Нямате си на идея колко малко са денонощните магазини с кондоми в СФ.
Това да използваш презерватив, не значи непременно, че правиш безразборен секс с непроверени партньори. Презерватива ни помага, не ни вреди!!!!
Такова поведение Е безотговорно - към собствения ви живот и към живота на този, чийто к** толкова държите да усетите цял и истински.
Стягай си влагалищните мускули, помага.
А че има и хора, за които е най-важно "да не пропускат възможност да правят секс и да се покажат по телевизията", както беше казал един водещ - спор няма. За тях презервативите наистина са необходимост, иначе даже няма да разберат откъде им е дошло ;-) Не се учудвам и че техните усещания са притъпени дотолкова, че да им се струва все тая дали са със или без презерватив, а сигурно в общия случай и с кого са всъщност тази вечер :-)
26.02.2007 10:40
можеше просто да кажеш че си съгласен, но само КОГАТО СИ ВЛЮБЕН, СЕ ОБИЧАТЕ, СТЕ СЕРИОЗНИ.
знам че знаеш че съм прав, иначе щеше добър спор да се получи, досега с теб не сме се почвали :))))
щеше да ти е първата загуба с нокаут
26.02.2007 10:55
да то ебането е същото като другите 2 неща.....
онези 2 кампании са безумни, докато за секса на 99% от хората им пука.
Дайте да отречем всички кампании. И когато тези по сексуално здраве отпаднат, да не се наложи да питаме учителките по биология за "ония неща", а те мислите да се червят и да казват много сте малки :)
Ми дай да махнем кампаниите :)
26.02.2007 11:24
Не може всички да са толкова отговорни.
Ако искаш до края на живота си да съжаляваш за няколко тласъка мик на екстаз, продължавай.
Или да си лягаме само с медицинско, заверено 6 месеца след последния рисков контакт. Да отбележим, че дори и тогава няма гаранция.
26.02.2007 12:08
26.02.2007 12:26
имаш нужда...
и да - няма да повярваш, колко хора все още не знаят как да се предпазват, колко болести се предават по полов път, колко деца са нещастни или са лишени от грижи, заради подобно нехайство.
нека цитирам мотото на една анти-СПИН кампания :
if you don't care, who will???
Аз не искам да правя изобщо секс с някой, с който не мисля да бъда много дълго, други искате да се праскате по няколко пъти на ден, и то с различни партньори. Съответно всеки от нас си има различни нужди от защита.
Освен това Европа не е Африка и СПИН тук е по-скоро изключение, дори и в България. За другите венерически заболявания мисля, че разпространението също е доста намаляло, и то до голяма степен благодарение на презервативите.
В този смисъл, ако професионалистите и "просюмърите" си ползват презервативи, а нормалните хора общуват само със сериозни себеподобни, всичко ще бъде наред.
А че сексът с презерватив прилича на това да ближеш сладоледа от външната страна на стъклена чаша - за това просто спор не може да има, дори и с Андрейчо! :-)
От друга страна имаш право на избор, но според мен, както беше вече коментирано, това е глупаво и безотговорно – и към теб, и към партньора, и към живота – вашия и тоя, който евентуално ще бъде създаден. Даже папата разреши кондомите.
Каза, че не ползваш и контрацептиви, може ли да попитам какво ти е отношението към аборта в такъв случай?
26.02.2007 14:11
Защото не съм сигурна , кой къде си го е пъхал преди за да му позволя достъп и до мен
Ако не знаета имам много болести предавани по полов път СПИН е само една от тях
И какво , ако забременееш , ще го убиеш и пак ще продължиш по старо му...браво
Всички , които сте против безопасният секс ...СТЕ БЕЗ МОЗЪК В ГЛАВИТЕ
И секът без презерватив с дългогодишен и надежден партьор е БЕЗОПАСНИЯТ СЕКС , все едно всички семейни двойки да се...са гумички
А какво ще кажеш за това, че ракът на шийката на матката се предава по полов път и е причина за премахването на всички детеродни органи на стотици жени до 30 години, само защото не са ползвали презерватив?
той е прав за неговата ситуация, за това че не се раждаме с кондом наистина е глупост, кондома с който се раждаме е мозък, и решаваме дали да го ползваме или не.
Да кажеш, че СПИН не се среща само инцидентно, също е безотговорно твърдение. Доколкото знам, в България има 700 серопозитивни и няма предположения за много повече, които просто не са открити. Но все пак можем да кажем, че това не е толкова ясно, въпреки че е логично.
А на тин4е казвам, че ако "Всички , които сме против безопасният секс ...СТЕ БЕЗ МОЗЪК В ГЛАВИТЕ", то останалите са по-скоро без връзка на мозъка с гащите. Но това си е техен проблем!
Pill, не е зле, когато говориш за невежество, да не употребяваш думичката "в предвид" (или "впредвид"), че така показваш къде е невежеството по нещо толкова елементарно като родния език. Знам, че се заяждам, ама и ти говориш големи глупости. Невежеството по въпроса било масово при подрастващите. Абе алоооооу! При тях масовото е правенеето на свирки в междучасието! И повярвай ми, за тях презервативът е много по-познат от глобуса!
И стига с тази връзка "неползване на презерватив или контрацептиви" = "нежелана бременност". Като не можете да се владеете, така ще става! Ама не обобщавайте! ;-)
26.02.2007 14:57
По добре или не с гумичка , оправдава ли риска за животът ти . Заради едното малко повече удоволствие !@@??!!@!@@
". Като не можете да се владеете, така ще става! Ама не обобщавайте! ;-) владееш , на владееш не съзнателно в началото от половият ти член винаги излиза течност , тя съдържа сперматозоиди и може да направиш БЕБЕ , факт научен
26.02.2007 15:04
Бележка ще си взема, благодаря, но глупостите ги говориш ти. Щото една простотия, можеш да замажеш с колкото си искаш патос и перфектен правопис, но тя ще си остане простотия.
Противна ми е иронията ти относно неосведомеността на децата по въпросите на контрацепцията. Тя е факт, за което свидетелства огромния брой аборти всекидневно. Наскоро разговарях с гинеколог, който прави по 10-15 интервенции на ден. Някой от момичетата прибягват до услугите му по пет, шест пъти, а други бутат количките още на 16. За цялата палитра венерически болести просто не ми се говори.
В един перфектен свят, където хората са моногамни като птички, може и позицията ти да не изглежда нелепа. Но в тоя свят, където умират хора, нямаш право да говориш за близане на стъклени чаши.
Не искам да споря с тесногръдието ти, пожелавам ти някой ден дъщеря ти да знае достатъчно много за начините, по които хем да си прави кефа, хем да уважава живота.
Колкото до избора - безопасен секс или не - това наистина е въпрос на зрялост, по-скоро емоционална отколкото полова, както и на потребности. Иначе кампаниите не са чак толкова лошо нещо - за малките, на които им трябва някой да им обърне внимание върху рисковете в живота и как да не станат зян за нищо.
andreytcho, pill, tin4e, erato, вероятно наистина не мога да проумея нещо и то е защо приемате позицията ми като лична заплаха и като повод да се сипят неконтролируеми обиди за хората, които не предпочитат употребата на презерватив. не се чувствайте застрашени от мен, защото така или иначе не бих избрала никой от вас за сексуален партньор, с гаранция:) и не заради безопасния секс, който предпочитате, а заради някои не особено осмислени опити да отстоявате личната си позиция. честна дума, не разбирам агресията в коментарите ви. да, презервативът не е само за моята безопасност, а и за тази на партньора ми. по тази причина никога не съм си позволявала да не се съобразя с желанието на някой мъж да използва презерватив. разбира се, че нямам правото да налагам риска, които аз съм избрала да поема, на хора, които не биха желали да рискуват. освен това постингът ми няма за цел да променя нагласата на когото и да било. не ми се проверява отново в коментарите колко хора са особено загрижени какво би станало, ако някой тийнейджър вземе, че прочете мнението ми..ами нищо особено не би станало, допускам, че човек, който е започнал да води сексуален живот така или иначе вече е способен сам да преценява рисковете и избора си. или тийнейджърите са безмозъчни същества, на които трябва да се вменява какво е редно и какво не? защото това е нещото, с което не мога да се съглася - опита за категорично налагане на някакви принципи от сорта на "длъжен си да използваш презерватив, защото изборът в полза на по-силните усещания те прави безмозъчен, тотален егоист или бог знае какво"...може би неразумна? ами да, аз съм неразумна, особено, когато правя секс. някак нямам навика да се любя с разума си, може би със съзнанието, осезанията и дори душата, но на разума си разчитам в други ситуации.
какво бих правила, ако забременея, заразя се със СПИН, сифилис, гъбички и не знам още какво? ами какво бих правила, ако ме блъсне нещо на улицата, ако изпадна в депресия или ме заболи гърло? мен лично ме е страх от СПИН-а, правила съм си тест. но просто страхът не е водещият ми приоритет, трябва ли да се извинявам на хора, които нагло ме обиждат за това, че намирам и по-важни неща от риска? и още - нали знаете, че има и други варианти за предаване на спин, има и много други разновидности на рака (освен този на шийката на матката), срещу които едва ли презервативът би ви помогнал. предпазливостта не е лошо нещо, стига в някой момент да не пропуснеш важни неща в живота си в името на нея. а от орален секс отказали ли сте се или ви успокоява това, че рискът да лепнеш СПИН от едното фелацио е доста по-малък? слюнката неутрализира в известна степен вирусът, но ако имате раничка в устата или кариес,гаранция няма. или, бога ми, правите орален секс с презерватив???? а при жените каква е алтернативата за безопасна френска любов?
последно, за усещанията със и без презерватив. meimei, хубаво е, че ти лично не намираш разлика, но моят опит ме е убедил, че усещанията при мен наистина са различни. не казвам, че не изпитвам удоволствие от секс с презерватив, но чувството на хм.. прекият контакт (как да кажа...голият член звучи тъпо) е по-силно, знам и че мъжът долавя много по-реално възбудата ми, което усилва емоцията. дори в съзнанието ми сексът е по-истински.
26.02.2007 15:57
Изборът е твой , тук не споря
Важното тук е партньорът
Дали той е сигурен или не ....
Аз не споря за това дали е или не е по хубаво усещането с презерватив , по скоро винаги ли не използваш е въпросът , няма ли да ти е по спокойно в началото с предпазни мерки
Въпросът е важен и thomas също ме провокира да пиша в отговор ...
представяте ли си? мен не ме иска....
http://www.tialoto.bg/article.php?id=3226
http://www.tialoto.bg/article.php?id=3884
http://www.hpvgard.org/
Застрашени са и жени, които имат постоянен партньор, защото носителите на вируса нямат симптоми.
Случая с папиломавирусът, разбира се, е частен на това, което обсъждаме.
Тревистозелена - да, тийнейджърите са безмозъчни. Нямаш представа колко много, за съжаление.
това от мен, повече няма да коментирам
Мен не ме възмути trevistozelena - не е нито първата нито последната, която си играе на руска рулетка - а откритата пропаганда срещу безопасния секс. Аз мисля, че думите й, поднесени по този начин, могат да накарат някого да си помисли, че тези, които се пазят, са глупаци и хабер си нямат от е*ан.
За съжаление, тя наистина има право на това.
ако някой е склонен да се влияе до такава степен от едно изразено лично мнение, вината не е моя. утре ще му тикнат обратно презерватив в ръчичките и ще го убедят, че му е нужен - всичко ще бъде наред
Хубавото е, че са разрешени и коментарите, тъй че който прочете поста ти ще погледне надолу, ще види други крайни мнения и ще се замисли :)
26.02.2007 16:32
Мила госпожице, правила ли сте го някога в тоалетната на влак 2-ра класа, по посока Бургас? Със случаен партньор? Е това е то най-истинската, най-разтърсващата емоция, и разбира се, никой не ползва там квито и да е глупави презервативи!
26.02.2007 16:51
ама не е
26.02.2007 17:01
26.02.2007 17:08
no futher comments
26.02.2007 17:18
Вярно, сексът без презерватив на задната седалка на някой очукан голф двойка може би повече си я кефи, кой знае...Но си е тесно там и бая неудобно, нема простор за фантазия!
26.02.2007 17:39
Ако те слуша човек, може да си прихване и срамни въшки, не се шегувам!
26.02.2007 18:11
26.02.2007 19:06
Всъщност какво означава да правиш секс с някой, на когото нямаш доверие? Бих казал - предимно обида към него и неуважение към себе си. Да, разбира се, понякога просто ни се иска да опитаме някой съмнителен, опасен, но много привличащ. Ми ОК, ето едно добро приложение на презерватива! Действай!
Но да си трайно с някого и да му НЯМАШ доверие - е какво, ти ако и за това не му вярваш, какво изобщо правиш с него?!
isis - но комент, всеки с истините си
Та, драга ми Тревно зелена, искам да разбия няколко митологии в твоята русолява главица. Първо, важно и основателно, презервоарите са едно чудесно изобретение на научно-техническия гранитогрес. Те са направени да подръжават удоволствието от извършването на физиологически контракт между двама души приятен за периодично дълго време. Не искам да провокирам от теб фрахта, че това изображение на технологическия напредък е довело до бума на секстантската револвуция, та ако не бяха презервативите, досега венерологическите болности да за обладали света многоявлено. Още повече в случая трябва да забележа, че ти изпитваш объркване на филоглогическите категории между хубав секс и обикновено джаскане, щото явно за теб е важен девизът - здраво да ти влизат, без значение къде. В хубавият секс има значение какво тровиш, а не с какво го тровиш. Освен туй сигридността е нещо много важно в този свет. Тя, обаче, е била сътворирана за едни по-зрели и отговорностични личности, към които ти може да се причисляваш след няколко хилядолетия, ако дотогива ти е потъмняла косата. Аз в отвор на твоято питание ще ти кажа, че с такава непристойна и безотговорна мадмоизел като теб нивгиш не бих си влегнал, защото за мен кексът е едно вкусно изживяване, която смятам да си причислявам до късна странност, за което трябва и да съм си здрав. А твоето неблагоразумно мнение може да си го запазиш за себе си, щото такива древойчета като теб висят по цял ден по кабонатите на геврекологите и се оплакват, че уж нищо им няма, ама усещат, че нещо им има и никой не може да разбере що се получава такаш. А аз като един връл фен на Кана Шутра ще ти кажа, че по този начин съвмявам да съградя моето Ци в отлична форма. И тъй, с една дума нищо не знаеш, затова спри да вляваш възврат сред младежта, само щот си решила да си покажеш сексуалнота незадоволираност.
1. Момчетата с малки пишки не обичат найлони.
2. Момичетата, чиито момчета са с малки пишки, не обичат найлони.
3. Не, че не ти вярвам на теб, не вярвам на всички останали, с които си спала.
4. Не пазя теб, пазя себе си. Кво ми пука, че на теб не ти е гот, след като на мен ми е?
5. Тия кампании са направени и за хомосексуалисти, които се обичат истински и имат нужда да се пазят един друг, щото са готини хора и няма нуджа да мрът млади.
26.02.2007 20:38
Ако е така, тя все ще успее. На едните може и да вземе живота, но на другите отдавна е отнела душите, така че и те ще се окажат победени, и то доста по-скоро, отколкото си мислят...
В нито едно от изказванията на "протекционистите" не чух нещо смислено за това каква изобщо е целта на живота, та толкова го пазят със зъби и нокти! Дали смисълът му е в това да живееш колкото се може по-дълго и да се наебеш безопасно с колкото се може повече хора? Съмнявам се... По-скоро тази безопасност убива убила окончателно и безвъзвратно всякакви чувства.
И не, моногамността не е модата на едно отминало време. Ни най-малко. По времето на Римската империя изобщо не мисля, че е била повече на почит, отколкото сега. Просто тя е нещо много по-трудно от безразборността. А днес е модерно всичко трудно да се отрича.
Отрича се науката в полза на далаверата, отрича се работата в полза на удоволствието, отрича се любовта в полза на безопасния секс.
Разбира се, може би просто нашата цивилизация вече се изчерпва и тръгва към упадък. Но се страхувам, че не става дума за цивилизацията, а за конкретната държава.
смея да оспоря единствено следното височайше мнение - "1. Момчетата с малки пишки не обичат найлони.
2. Момичетата, чиито момчета са с малки пишки, не обичат найлони." бих казала, че момчетата, които имат досадния навик да свършват бързо са върли фенове на презерватива - в техния случай препоръчвам по два, три наведнъж. съответно и за злочестите им партньорки -не пестете средства, инвестирайте в безопасност, притъпяване на усещанията и...време!
иначе принце -жив и здрав да си, приоритет ти е и няма лошо.
26.02.2007 22:41
Извинявайте за горното....
Ама като гледам това що е написано, ми се плаче...
То е ясно че почти всички които са ЗА са зелени тинейджери, дето само ръкоблюдстват....
Дечица, човек когато го прави, не го прави с който и да е.... То и котараците си подбират... Другото е простотия...
26.02.2007 22:43
26.02.2007 23:54
27.02.2007 07:58
вместо да се пънеш и да се опитваш да противоречиш на всички, мислейки, че те нападат, помисли си!
и съвет - съобразявай се, това тук може да е твоя блог, но го четат безброй хора. знам, че сега ще отговориш, че който не иска да чете такива неща, да не ги чете.последно, не личи, че си на 24 - принципно на тази възраст трябва да мислиш по съвсем друг начин.
27.02.2007 09:59
Простокваша Митофеевна
27.02.2007 11:25
02.03.2007 14:28
04.03.2007 01:45
Малко след като се излекувах започнах поредната "сериозна" връзка.След един месец секс с презерватив решихме ,че нямаме нужда от него...и се оказах заразена с папилома вирус-приятелят ми дори не е подозирал.Сега ще трябва два пъти в годината да се преглеждам за рак и между другото да си го нося този вирус с мен,защото ми е малко късно за рекламираната ваксина.Затова съм твърдо ЗА презерватива..
07.03.2007 10:29
4etox 4etox i cpriax da 4eta glavata me zabolia ot komentarite i tcvetnia ezik. Ickax da vi prexvarlia v moeto ejednevie za 1 den za da vidite pocledctviata ot bezopacnia sex. Az jiveia v Africa kade ce namira 80% nacelenieto bolno ot HIV/AIDS v cveta. Vcekidnevno umirat xiliadi xora ot nego i milioni detca octavat bez roditeli zaradi tiaxnata bezotgovornost. Tuk v texnite traditcii zabraniavat prezervativa i predpaznite credctva za tova i tolkova e kontcentriran problema tuk. Da ne ce zadaldo4avam ickax camo da kaja 4e ci miclex predi mecetca zashto v evropa ne kakto tuk zashto e po riadka zarazata i uctanovix 4e Africa e 3tia cviat nie kato evropeitci cme po obrazovani. Taka li e? Po vashite mnenia mai ne cme. Mnogo Africantci kato balgarite cled demokratciata napuckat darjavata i mnogo boni ot tiax shte navliazat v evropa koeto povishava ricka da vi go predat na VAS. Ne zabraviate 4e cega ne polzvate prezarvativ za uceshtaneto no pocle niama da imate uceshtane zashtoto sex shte e poclednoto neshto v uma vi. Shte ci blackate glavite no shte e kacno. Naclajdavai ce na jivota no go napravi otgovorno. Zapoznai ce c 4oveka izpolzvai prezervativ dokato reshish 4e ickash da ci c nego po dalgo vreme. Varvete na pregled iz4akaite 6 mecetca i varvete pak. Cled tova ce naclajdavaite kolkoto ci ickate. Imax kolega koito kazvashe "ti ne cpish camo c maja a c vciki koito ca cpali c nego i vci4ki koito ca cpalio ctiax" Ne mojesh da ci otgovren za tolkova mnogo xora nali? Ako vie ne mojeta da ci pomognete ne o4akvaite gocpod da vi pomaga. Olekna mi nadiavam ce 4e cam nakarala niakoi da ce zamicli po dalboko po vaproca lek den vi jelaia na vci4ki cac ili bez prezervativi :))))
Но съм УЖАСНО ПРОТИВ безотговорността, която именно те носят. Защото може и да спасяват телата, но унищожават душите - след като карат хората да правят безразборно секс с който им се прииска. А той, сексът, не е измислен да се практикува по такъв начин.
Ако не сте сигурни във верността на партньора или партньорката си, ПОЛЗВАЙТЕ презерватив задължително. "Умрял от предоверяване" ми звучи като кофти епитафия, поне на моя гроб не ща да го пише! Същото важи и ако мъжът не е сигурен, че ще успее да се въздържи, защото дори и семействата в наши дни предпочитат да си изберат кога да си направят поколението!
А безотговорният секс не го приемам за себе си и не го препоръчвам никому, но всеки си решава за себе си. В това, струва ми се, е и целият смисъл на постинга!
А за тоя ти постинг специално много се израдвах как разлая кучетата - за малко да станат 100 коментара (то не е късно). Мнооого се накефих :))) Весел празник !
(на ушенце): и сто ще станат коментарите, че и повече, както е тръгнало. досадното е,че вече започнаха да се повтарят,потретят и тн...
Е добре де, t3ss, струва ми се, че точно ти в момента проповядваш безотговорност! Защо не искаш никога да поемеш отговорност за избора си на партньор?! "Мога да му имам доверие, но не и на тези, с които е бил" означава простичко, че не можеш да му имаш доверие. За какво ти е тогава!? Ами накарай го да се провери и след това вече му имай доверие, иначе по-добре го отпрати! Може ли да е живот това, ако непрекъснато се съмняваш и ПАЗИШ от най-близкия си човек!?
Въпроса е съвсем прост и не виждам защо се спори толкова.Аз съм привърженик на секса без презерватив,но дали може да си го позволиш,дали имаш доверие в дружката си.Да не говорим,че тези гумички се късат като касови бележки :).Ако някое момиче което срещна вечерта ме заведе у тях и ми каже,че иска да го прави без презерватив,аз определено ще откажа,не защото се съмнявам в нея,а защото се съмнявам в хората с които е била.Липсата на култура и хигиена е причина в Африка спина да е толкова смъртоносен.Въпроса е е толкова до удоволствие или не,въпроса е до това имаме ли лична култура или не !!!!!!!!!
П.С> Не можах да се стърпя пост 99 да е мой! Само мой! Мой си, пост 99!!!!
Какво ще кажеш за такъв вариант? Нищо лошо не си направил, но се оказваш наказан, доста по-лошо, октолкото може да те накаже СПИН.
И във варианта, който обсъждаме - ти си разумен човек и търсиш сериозна връзка с млада и хубава жена, в която си влюбен и за която си готов да си дадеш (предполага се) живота. И както си готов да си дадеш живота, така не искаш да повярваш, че тя има акъл в главата си, за да не е била с някой, с който не трябва.
Е хайде малко по-сериозно, а? Какъв е смисълът да си с нея, ако няма да й се довериш? Няма ли това да е повърхностно?
Pich ti seriozno li,poneje az ne se strahuwam da zagubq jiwota si.Daje spored nqkoi hora se podlagam na izlishen risk s moeto jelanie da LETQ.Ne e wajno kak shte umresh wajno e dali si naprawil wsichko po silite si da izbegnesh smurta.Shte ti kaja kogato letish nqma poslanie SOS poslanieto e SMS i oznachawa save my soul poneje gore si sam i razchitash samo na sebesi,kogato obsotqtelstwata ne predrazpolagat kum izbor ti trqbwa da go priemesh,no nikoga nqma da postupq taka che sam da se izloja na risk zaradi neshto koeto dori ne tursq.Kogato se sreshtam s momiche razbirase si mislq za seks,no nikoga ne e bilo towa wodeshtata sila zaradi koqto se sreshtam s momicheto.Nadqwam se razbirash,che towa koeto kazwash e nelepo.Ako mi e pisano da umra ot zabluden krushum taka da e,no winata nqma da e moq.Dokato ti moje da hwanesh spin i winata shte e izcqlo twoq,poneje ne te interesuwa s koi si i poneje shte postupish bezotgoworno.Nikoi ne jelae da predizwika smurta si,no ako ti iskash towa e lichno twoi problem.Moga da ti kaja che ot twoqt otgowor edinstwenoto mi zakluchenie e che teb naistina ne te e grija sa sebesi.Kakto kazah w purwiq post az sum za seksa bez prezarwatiw,no samo kogato toi e oprawdan i e s chowek s koito iskash naistina da spodelish jiwota si ako ti tursisha samo udowolstie a ne wruzka,hubawo no ne se opitwai da zabludish nqkoi che iskash neshto poweche ot prostoto udowolstwie da go prawish bez prezerwatiw,daje pochwam da se chudq dali znaesh razlikata mejdu seks sus i bez prezerwatiw...
P.P.Ne e nujno da mi otgowarqsh prosto pomisli dali si zaslujawa da riskuwash s neshto koeto ne poznawash ?????? Kato za nakraq shte kaja dano ti hareswa riska,poneje nqkoi go poemat,te razchitat samo na sebesi ne na wqrat w BOG!!!!!!!!!!!Ti na kakwo razchitash na snimkite w internet?????????
"
trevistozelena
pile towa dali tq e lepnala sifilis ot falafel ili ne e druga tema(mejdu durgoto imashe edna ddewstwenica lepnala naistina sifilis ot arabski sandwich),no za tiq raboti purwo ima testowe,wtoro nqmash predstawa kakwo riskuwash kogato se otdawash na "istinskite useshtaniq".Ne ti jelaq i da razberesh,dano naistina ne razberesh,zashtoto towa ne e tolkowa weselo kolkoto da go prawish bez prezerwatiw.Kogato nosish prezerwatiw pone znaesh,che dori da se skusa ti si naprawil wsichko koeto e zawiselo ot teb da predotwratish ewentualna zaraza.Ti bi li kontaktuwala s nqkoi hif pozitiwen,zashtoto dori i da go priemesh shte si edna ot malkoto.Naistina malko hora razbirat hif pozitiwnite i obshtuwat s tqh kato s ravni,zashtoto towa e rasizum!!!!!!!!I mnogo hora sa rasisti....
12.03.2007 16:27
да, имал си изключително добра идея да не пишеш коментара си. това, което авторката на таиа тема не може да разбере е защо все пак си го написал:) друг път позволявай на интуицията си да те спре, преди да се изложиш толкова
14.03.2007 18:10
първо както сте се рагорещили и сте се награбили и идва досадния момент " чакай да си намеря презервативите " ... много досадно.. след 10 сек съм свършил със сложната задача "поставяне на презерватива" поглеждам жената поглеждам си оная работа ..Ааааа да бе аз трябваше да я чукам верно бе! и отивам да върша работа..тези 10 сек ми прекъсват емоционалния флоу и тва определено не ме кефи...is not a big deal you say...
слгам си го и се почваме .. ОК ама просто не е същото за жените нямам представа ..някой ги кефи повече със презерватив други харесват оребрените на мен обаче ми убиват половината усещане ..просто не е същото ама въобще..
на мен секса с презерватив не ми носи толкова удоволствие колкото без...
-много добре знам риска от забременяване
-много добре знам риска за болестите предаващи се по полов път
и перфектно осъзнавам че като не ползвам кондом тези неща могат да ми се случат и индиректно ги каня в живота си...
-единственото което правя е да си подбирам партниорки много внимателно ,да се съобразявам с цикъла им и да си го вадя преди да свърша...и въпреки всичко шанса съществува... Е й?
това е като да се прибираш в 3 часа след дискотека по тъмните улички на центъра ..знаеш че има вероятност да те хванат да те пребият да те съблекат гол и да ти вземат парите но въпреки това
минаваш от там защото е по пряко и така повече ти харесва ... сега тръгнете да ме разубеждавате и да ми казвате колко съм глупав че го правя редовно ?
JUST TAKE A FUCKING CHANCE ONCE IN A WHILE!
Fuck off никой не може да ме съди и да ми казва какво е правилно и какво не е ...всеки има право на личен избор :-Р
Безотговорното при авторката според мен е това, че отказва да взима контрацептиви. Те не ти развалят удоволствието, но пък предпазват от забременяване. Това с бебетата обаче си е личен избор. Тук няма място за критики към нея, тъй като нейните бебета не ви засягат пряко. Докато при болестите не е съвсем така.
Основният минус на секса без презерватив според мен е, че не знаеш кога ще стане издънката и ще забременееш или съответно забремениш. Няма мъж, който да е 100% сигурен в това дали няма да се изпусне. Пък дори и да не се, предеякулацията си е факт. От тази гледна точка съм против секса без каквито и да било предпазни мерки (като под предпазни мерки не считам прекъсването на акта).
От друга страна обаче, когато си дълго време с един човек и му имаш доверие, няма нищо лошо да минете на контрацептиви, пък и би могло да е по-евтино. ;-)
Според мен след толкова много коментари темата малко се размъти. Безопасен секс срещу опасен секс.. или.. Секс с презерватив срещу секс без презерватив. Защото има голяма разлика.
за контрацептивите - по принцип са полезно решение, но и най-новите варианти предразполагат към туморни образувания, разбира се и напълняването ме притеснява. мислила съм за спирала, но не е желателно при нераждали жени, поне гинеколожката ми го заяви.
прав/а си, че и при успешно прекъсване на акта, съществува риск от забременяване, но...това е, казах вече - рискувам.
22.03.2007 14:33
Всеки си прави своя избор. Въпреки ,че не съм на нейното мнение намирам поста и за супер cool.
03.08.2007 15:50
второ, да, има разлика със и без и, ако не си виждала, има презервативи с такива безумно интелигентни релефи, че удоволствието е непостижимо по друг начин и трябва да си луда да не опиташ
трето, съзнанието и под-съзнанието са свързани, дотолкова, че повечето хора не могат да бъдат съзнателно щастливи/удовлетворени, ако изпитват подсъзнателна несигурност или страх.
четвърто, няма да коментирам изневярата, защото съм безумно ревнива така или иначе. но от това да съм зарязана и здрава и да съм зарязана и със СПИН, предпочитам първото
накрая, съгласна съм, че е най-добре между двамата да има истинска любов и вярност и пожелавам на всеки да може да си позволи да НЕ ползва презерватив
03.08.2007 15:50
второ, да, има разлика със и без и, ако не си виждала, има презервативи с такива безумно интелигентни релефи, че удоволствието е непостижимо по друг начин и трябва да си луда да не опиташ
трето, съзнанието и под-съзнанието са свързани, дотолкова, че повечето хора не могат да бъдат съзнателно щастливи/удовлетворени, ако изпитват подсъзнателна несигурност или страх.
четвърто, няма да коментирам изневярата, защото съм безумно ревнива така или иначе. но от това да съм зарязана и здрава и да съм зарязана и със СПИН, предпочитам първото
накрая, съгласна съм, че е най-добре между двамата да има истинска любов и вярност и пожелавам на всеки да може да си позволи да НЕ ползва презерватив
Първо, може и да си права, но правописът е моя запазена територия - други не е нормално да се заяждат за него.
Второ, ако ти кажа и какви вибратори с какви още по-интелигентни релефи има, пък и не омекват, направо ще загърбиш и мъжете.
Трето, надявам се разбираш, че постигането на сексуално удовлетворение е подсъзнателна работа, а страхът е нормално да е съзнателният компонент.
Четвърто, избирай така, че да не си зарязана и да не си със СПИН. Доверявай се на усета си и ако го имаш, действай. Ако пък не - може би това е причината естественият отбор да иска да те елиминира (знам, че е малко черен хумор) :-)
Е, последното е хубаво пожеление.
03.08.2007 16:01
иначе съм съгласна, че това със съзнанието и подсъзнанието е малко по-сложно от този дебат. мен най-ме дразнят тези, които подсъзнателно са несигурни - наричам ги комплексари
03.08.2007 16:14
а че секс не е равно на безцелно търкане на двете страни на една и съща гумичка, съгласна съм 100%
03.08.2007 16:56
В интерес на истината като концепция съм го чувала от един човек, който е зарязал две деца веднага след раждането им. Може би ако беше ползвал средства, ако не друго, то поне две същества сега нямаше да растат с изкривена представа за света.
релеф? безумно готин изфабрикуван релеф? и той ли намирисва на гума или има някаква ягодово-цитрусова нотка? не ми отговаряй, всъщност не ме вълнува. безумният релеф, както личи, е създаден за твоето, не за моето удоволствие. наслаждавай му се. аз междувременно се наслаждавам на топъл мъжки член с безумно естествен релеф. не е лошо, не съжалявам, че съм пропуснала новия продукт на пазара с още няколко гумени чертички в бонус
23.08.2007 03:40
12.08.2009 00:20