Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2007 15:39 - синьо
Автор: trevistozelena Категория: Тя и той   
Прочетен: 1239 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 15:08


    Синьо е любимото ми шалче. Не от тези за шията, а тип плажно. Купих си го преди 3 години, защото ми отиваше на банския онова лято. Връзвам го на хълбоците си, то е късичко и приятно на допир с кожата на бедрата. Скоро след това стана любимата ми дрешка за секс. В този случай без комбинация с банския. Цветът си отива с кожата ми, особено при понатрупан загар от солариум. А пасва и на гълъбово-сините сенки, които предпочитам. Знаете как е, когато очакваш любимия в къщи. Приятно е да видиш нетърпението му още с отварянето на вратата. Не че дрес-кодът е водещият фактор, но определено си казва думата. Затова опитвам да разнообразявам. Рядко залагам на красиво бельо - доста е обичайно, а и неговата роля оставям за случаи, в които преди това сме ходили нанякъде и присъства моментът с разсъбличането ми. Но при срещи направо в къщи бельото не ми изглежда достатъчно дръзко. А ми харесва дързостта, в случая е особено ценен елемент. Контрастира чудесно на нимфетската роля, която все още избирам. Рядко залагам и на откровената голота, защото с нея не бива да се злоупотребява - съществува риск да й свикнат, а е и нещо, до което ми е приятно да се стигне...може би само на парче плат разстояние. Минималното разстояние е най-вълнуващо...мисля аз. Избирам от време на време разголена рокля (в името на женствеността :) ), понякога просто небрежно загърната хавлия, но синьото шалче ми е любимото. Дрешка (условно казано "дрешка"), която вещае радост и красиви емоции. Обожавам нещата, създадени да галят кожата



Тагове:   sex,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Май съвсем си изтрещяла на тема с...
01.03.2007 21:10
Май съвсем си изтрещяла на тема секс. То се очакваше де, но май не си много щастлива в тази сфера. Кофти работа.......
цитирай
2. trevistozelena - анонимен
01.03.2007 22:24
изкушаваш ме да трия инфантилните ти коментари, трябва да призная. но няма, първоначалната ми идея е да оставям и най-малоумните мнения, пък били те и на някакви не-знам-защо-си почувствали се лично обидени анонимни хлапета. развитието ти бледо мъждука някъде там в бъдещето, пожелавам ти все някога да се добереш до него:) с най-добри чувства и без повече отговори от мен - чао-чао
цитирай
3. анонимен - Кое му е еротичното на синия цвят?
01.03.2007 23:12
Явно не ги познаваш много мъжете, синьото хич не им действа еротично!
Гонзо си го харесваме в син екип, но готините мацки се носят в други тонове...Иначе остават на сухо.. и после пишат дневници и постинги в мрежата...за това какви уж страхотни лъвици били...Мечти--ии-и..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3005796
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930