Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2007 17:44 - полъх на парфюм
Автор: trevistozelena Категория: Тя и той   
Прочетен: 2048 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 15:16


     " Началните нотки са особено свежо и лъчисто съчетание на мандарина, грейпфрут, босилек и лавандула. 
       Сърцевината е наситено ухание на гора, на здравец и дъбов мъх.
       Основата комбинира класически ароматни есенции - кедър, сандалово дърво, ванилия, амбра и мускус"

    
   Това е едно от описанията на парфюма ти, които могат да се открият чрез Google. Днес ми хрумна да потърся някакво инфо за съставките му. Винаги свързвам този аромат с теб и с усещанията, които носиш. Здравецът е най-отчетливият нюанс по кожата ти. Потъвайки в теб успявам да разпозная и лавандулата, може би и кедъра...някак мимоходом. Усещането за гора особено ми харесва в описанието. Усещам те спокоен, силен и малко тайнствен... разбира се, в зелено. Обичам да се крия в теб, понякога се лутам, но това, което обожавам е да се изгубя без усещане за време и място. Бих допълнила съставките ти със:
           - Страст - такава една - много силна и мъжествена. Която дори себе си може да овладее, ако поиска. Но не иска. Не искаш...
           - Желание - завладяващо.... Пълзящо из въздуха. Изпълващо стаята до степен, в която предметите странно без шум експлоадират и изчезват;
           - Нежност - която ме прегръща, прелива между телата ни и ме залива приятно хлъзгава и влажна...
           - Звук - дрезгав и възбуждащ. Някъде в ниските тонове...
           - Дъх - топло... милващо...подлудяващо - галеща и плавна лудост...
       Хм...дъбов мъх в сърцевината на парфюма ти... Странна асоциация. Харесва ми. Отива ти. Едно от усещанията на сетивата ми - гали ме мъха на ръцете ти. Притискащи, търсещи и уверени в бавните си движения. Докосваш, както пожелаеш. Дори само с полъх....
      Прекрасен аромат. Довечера със сигурност ще го използвам. По още влажна, затоплена от горещия душ кожа. Имам шишенце от парфюма ти. Скоро не съм излизала с него. Втълпила съм си, че не подхожда на зимните ми дрехи. Мисля, че е по-елегантно жените да използват мъжки аромати само през лятото и с много женствени рокли. Тогава контрастът е наистина въздействащ. Та затова си пазя шишенцето за топли дни. И за нощи, в които те усещам по кожата си



Тагове:   кожа,   парфюм,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - хмммм
15.03.2007 17:56
интересни били тези парфюми значи, а името как е че май и на мен ми се иска да се напръскам малко.....
-
Жени
цитирай
2. trevistozelena - анонимен
15.03.2007 18:11
ммм, не казвам:) той е специфичен парфюм и пасва само на определени мъже
цитирай
3. анонимен - :) zdr
21.03.2007 06:45
tva e mnogo qko prodaljavai v toq duh!:)!!!!!!!!!!!!!
цитирай
4. trevistozelena - втори анонимен
21.03.2007 13:50
ами...мерси :)
цитирай
5. injnina - Многостранните нюанси
18.05.2007 00:47
на този уникален аромат разгръща духовното и физическото преживяване в интимната връзка. Невероятно изживяване! Специални поздрави за този постинг!!!
Благодаря ти, че ме насочи към него!
цитирай
6. trevistozelena - injina
22.05.2007 13:49
радвам се, че постингът ти е харесал, споменах го, просто защото обсъждахме ароматите, а този наистина въздейства страстно (поне на мен:) ). така е, допълва се прекрасно с физическото изживяване ...а и със самият човек:)
благодаря за коментара
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3008311
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930