Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2007 18:41 - без дъх
Автор: trevistozelena Категория: Тя и той   
Прочетен: 3242 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 15:22


      В момента усещам как в мен нахлува едно подлудяващо силно желание - много, ама много ми се иска точно днес да напиша онзи постинг, който ще те остави без дъх...ще се завърти хаотично из мислите ти...и ще сграбчи нагло съзнанието ти... Докато не го изстреля право в най-първичното му ниво.
      Играе ми се на горещи думи точно сега - в особено празната част на късния следобед. И има един страшно сигурен факт - ще се почувствам добре, ако успея да те провокирам. Наистина.
      Сънувах огромен черен паяк тази нощ. От онези, които ме ужасяват. Когато сънувам паяци, после винаги се сещам за теб. Има нещо перверзно в необоснования страх от насекоми. Защото знаеш, че ти трябва само една минимална доза смелост, за да сграбчиш чехлата и да го размажеш; едно движение на ръката и стъпкваш неумолимо хилещите се сенки на задръжките в съзнанието си.
         Ако бях (но, разбира се, не съм) най-безстрашният хищник на света, щях да си поиграя с паяка. Да го взема в ръка...да го потъркам...дори да му се усмихна прелъстително. Сетне да разтворя пръсти и да го пусна да бяга из стаята... или из съня ми. 
         От сънища с паяци се будя разтреперана, ужасена и...м...м...мокра - сякаш паякът продължава да се плъзга по кожата ми, преобразен в ситни капки, гъделичкащи тялото. Чувствам се хлъзгава... Усещам забързаните крачки на пулса във вените си...като безумно надбягване между тласъците вътре в мен.
         Скривам се под завивките - с разрошени коси, поруменяло лице и затоплена кожа те ме понасят право към разгоненото ти съзнание. Изненадвам те. Аз вече съм далеч по-перверзна от теб. Хапя. Драскам. И оставям разобличаващи следи. Но...те възбуждам безумно.
          Мъркам от наслада, обаче в ръцете на друг. В твоите ръце се гърча, бушувам и крещя от непримирение. Не ме познаваш такава, защото досега не съм се съпротивлявала. Сега, предупреждавам, ще те подлудя. Хладнокръвно искам да те изтормозя. Без съвест съм, без жал, дори без злоба. И без обич също. Едно желание съм само. Пулсиращо и жадно. Почти като теб. Сериозно - мислиш ли, че се различаваме по нещо...
          Ще те лъжа. Но не на игра, а адски нетърпимо. Ще те докосвам на микрон разстояние от кожата ти. Когато пожелаеш да ме сграбчиш, нагло ще се отъркам в лицето ти и ще ти се присмея. Почти ще те целуна - сякаш има значение. Но няма да усетиш вкуса на устните, само хаотичното стрелкане на езика ми. Без цел. Езикът ми няма цел. Но се чувства прекрасно в обърканата топлина на устата ти. Не потъвам в погледа ти, взирам се в него с хладен интерес. Дори се обзалагам наум колко точно озадачен можеш да бъдеш.
          После...почти ще се плъзна върху теб и почти ще погаля с коси корема ти. Устата ми почти ще те обгърне, ще те близвам само на игра - едва за миг. А малко повече ще ти е нужно, за да ме усетиш.
          Нямаш право да си груб. Аз обаче имам. Затова бавно ще прокарам нокти по гръбнака ти и после доволно ще оближа кървавия белег. Ще се усмихна с нежния си поглед, за да доловиш контраста. Контрастът е важен. И...може би пак ще стана добра. Ще позволя да смучеш зърната ми; ако имаш капка смелост - захапи. На мен ми харесва. Дори пръстите ти ще допусна да пошават в мен. Но трябва да внимаваш - утолиш ли желанието ми, ще се изплъзна от ръцете ти. Вероятно все пак ще остана да погледам отстрани как мастурбираш. Много обичам да гледам. А може и да се притисна в теб. В името на силните усещания.



Тагове:   sex,   кожа,   паяк,   дъх,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chris - idvam ,
28.03.2007 20:16
4akai :)
цитирай
2. trevistozelena - chris
28.03.2007 20:18
да не се изплашиш :-Р
цитирай
3. lemonpie - Хихи,
28.03.2007 23:11
аз май го прочетох, точно когато трябва - преди заспиване. Интересно какво ще сънувам сега :-Р
Ако можех, щях да вдигна тост за "силните усещания".
цитирай
4. boyoto - ООО
28.03.2007 23:30
Каква приятна изненада, току преди да си легна. Май знам кого ще сънувам тази нощ. Възглавницата мирише на теб>..
цитирай
5. trevistozelena - dvd
29.03.2007 00:15
(на уше) и те обичат да гледат:)))
цитирай
6. trevistozelena - lemonpie
29.03.2007 00:15
ами...наздраве:)
цитирай
7. trevistozelena - boyoto
29.03.2007 00:21
ей ей...ти внимавай. и говори по-тихо, че може да те чуят
цитирай
8. crmx - о_O
29.03.2007 04:54
някой си го мислят други го правят ноооо.....
всички обичат да гледат ;-)

"Нямаш право да си груб"
Ще бъда груб ,но ще ти говоря с нежния ми глас.
Контраста е важен...
цитирай
9. sad - В древните съновници..
29.03.2007 12:53
..е записано, че да сънуваш паяк означава че ще получиш вест. Най-вероятно сънят изразява скритото желание на другарката Тревистозеленова да влезе в интимни отношения със субект от другия пол, отприщвайки голямо количество необуздана сексуална енергия с която да сломи съпротивата му. Също така изхождайки от многокрачието на паяка може да се твърди, че желанието за съвкупление е не със само един а с няколко такива субекта. Никът на гореспоменатата другарка е в явно съзвучие със желанията породени от съня - в учебните по биология са записани много видове паяци, които плетат паяжините си по зелените листа на дърветата, примамвайки по този начин нищо неподозиращите си жертви. Мисля че това кратко мистично-анималистично тълкувание би хвърлило допълнителна светлина върху иначе сериозната материя засегната в статията.
Благодаря за вниманието

:-D
цитирай
10. chris - едва ли .. :)
29.03.2007 13:29
ANOTHER " ? "


forbidden touch
a hidden look was stolen there
you shine so much
when you are here i'm not scared
...
цитирай
11. trevistozelena - sad
29.03.2007 13:37
с лек скепсис към древните съновници смея да уточня, че паякът е първата асоциация, която ми хрумва за човека, на когото е посветен този постинг (закачка, не търси дълбок смисъл). я да мина в трети род... така...минах... другарката тревистозелена наистина бе осенена от идеята да влезе (отново!) в интимни отношения с лицето от противоположен пол. уви, въпросното лице я провокира в особено благоприятен за провокация момент, но после стана ясно, че хем му се иска, хем не му стиска. така че в момента тревистозелена продължава да изпитва силни стремления към въпросния обект, изразяващи се в патологично копнение да му запали селото, изколи жените и изнасили добитъка (абе само аз ли преценявам постинга като по-скоро агресивен, отколкото мечтателен???!!!).
за многокрачието на паяка тревистозелена срамежливо признава - прав си. страстта й крачи на два фронта и очаква вести от по-важния фронт. те благоприятно ще повлияят върху изтерзаната й разгонена ...ъъъъ...душа:)
удоволствието от вниманието беше взаимно:)
цитирай
12. sad - как бе
29.03.2007 13:52
тя агресията личи отдалече :D
ти дръж фронта, ние ще помагаме с каквото можем (в случая с нищо, ама от сърце) :D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3007602
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930