Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2007 01:18 - праскова
Автор: trevistozelena Категория: Тя и той   
Прочетен: 15651 Коментари: 40 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 15:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

       И тази нощ искам да те приспя с прасковени мисли.
       Най-еротичният плод в градината на съзнанието ти.
       Смешно... Когато си представям праскови не виждам цъфнало дръвче или отрупана с узрял плод фруктиера. Пред очите ми е картинка от каталог с евтина козметика. Много еротична снимка. Разрязана праскова. Липсва само резен от нея. В средата се вижда костилката - лекичко набръчкана, с потъмнял от страст цвят. Около нея огнени червеникави нюанси. Постепенно преливащи в сочно искрящо жълто. Мъх, обещаващ кадифен допир. Деликатни капки сладост. Ситни капчици, почти прозрачни...
        Плод в очакване.
        Чака полъха от приятно топъл дъх. Влагата на устни, докосващи мекото кадифе... Леко отъркване в нежната прасковена кожа. Гъделичкащо плъзгане по мъха... Настръхващо съвсем незабележимо, но осезателно.
         Само онези, които познават истинската страст, ядат праскови, облизвайки бавно, преди да захапят. Това е някакъв инстинкт. Иска ти се първо да усетиш само капки от сладостта й. Едва след това впиваш устните си в плода и потъваш във вкуса му.
        Страстта се пие на сладки ситни капки... С притворени очи и изострено внимание към сетивата...
        Обонянието се облива в аромат на искрящ плод...
        Вкусът се отдава на изкушаващия захарен нектар....
        Допирът пълзи унесено в поле от мекота...
        Цветовете играят най-умелата игра. Цветът на погалена от слънцето праскова. Ярък. Обещаващ. Примамващ. Червено в стотици силни нюанси - с течност от удоволствие под ефирната повърхност. Оранжево - неумолимо приканващо. Слънчево - като ласка. Лъчисто... Парещо... Неустоимо....
        Праскова в пръстите ти. Цялата обляна в желанието ти да я вкусиш. Почти потръпваща от допира на ръцете ти. Очакващ глада ти плод



Тагове:   sex,   плод,   кадифе,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gioia - :)
20.04.2007 07:17
Много добре казано :)! Когато аз си представям праскова, на мига я виждам - голяма, чудесно обагрена - топло оранжево-червена, от тези, които не се резделят на две, с лекото си мъхче и много тънка обвивка, с аромат на живот :)...и винаги нагризана, за да видя чудния тъмно жълт цвят вътре, с преливащи червени резки до костилката...а сладкия сок се стича по брадичката, по ръцете ми...чак до лактите :)
Прасковени усмивки от мен!
цитирай
2. viovioi - браво, тръгвам на пазара,
20.04.2007 10:27
от този пост ми се доядаха праскови!Такова образно описание, направо ме удиви! Поздравления! Вярно ли че са афродизиак?
цитирай
3. andreytcho - Аз пък се приспах
20.04.2007 10:31
с мисли за сливи. Не знаех че това не е популярния плод.
цитирай
4. trevistozelena - gioia
20.04.2007 13:43
усмивки и от мен:)
цитирай
5. trevistozelena - viovioi
20.04.2007 13:45
афродизиак са в случай, че ти напомнят на жена:) иначе са просто сладникав плод - въпрос на въображение
цитирай
6. sulla - Изпипано до цвета на шрифта.
20.04.2007 16:18
Винаги съм казвал, че човек има един единствен полов орган и това е мозъкът.
цитирай
7. trevistozelena - sulla
20.04.2007 16:28
тоест, не точно прасковата, а карфиола?:-Р
цитирай
8. trevistozelena - sulla
20.04.2007 16:36
предизвиквам те (с най-голямо уважение, разбира се) - напиши най-еротичният постинг в блога или най-прасковеният (по твой избор). ний с теб нали се уважа'аме, така че - сериозно хвърлям ръкавицата!
цитирай
9. sulla - Това с карфиола...
20.04.2007 19:30
... е изненандаващо хубаво, макар и брутално.

Относно предизвикателството - готова ли си да загубиш? :-Р
цитирай
10. trevistozelena - хахах
20.04.2007 19:40
винаги съм готова да загубя, затова и обикновено печеля:-Р (това ми се получи още по-хубаво дори от онова за карфиола) :)
цитирай
11. wonder - Хахахахаххх....
22.04.2007 01:20
... ти еротична фурия! Била си някоя побъркваща мъжете, хетера в предишен живот, да знаеш! :)))))) Ще следя находчивия Сула, чийто разголен ум прилича на Везувий в смутни дни, с огромен интерес!
цитирай
12. trevistozelena - wonder
22.04.2007 01:30
ъъъ...защо в ПРЕДИШЕН живот? :-Р
сега сериозно - радва ме комплимента. четох те съвсем преди малко, така че уважението е взаимно:)
Сула не мога да го разбера вдигна ли я тази ръкавица или стои и я гледа разколебано някак, даже поизплашено (това, за да го амбицирам съвсем, защото и аз го чакам да се развихри) :)
поздрави
цитирай
13. wonder - Как защо!? ;))))))))))))
22.04.2007 17:34
Защото тази еротика е на поне 1 000 години! И въпреки това не вярвам Сула да откликне. Той има странни отношения с Предизвикателството от другите /личен опит/. Мисля, че е от хората, които Предизвикателството трябва да ги предизвика, а не човекът зад него. :)))
цитирай
14. анонимен - Дон Домат
22.04.2007 23:05
Прасковата ужасно лепне по пръстите, на мъжете това изобщо не им харесва. Не я имат изобщо за възбуждащ плод.
Но тревистата нимфа щом вече и от плодове се възбужда, и то само като ги гледа...Не знам кво да си мисля!
цитирай
15. estrella - Браво!
22.04.2007 23:43
...красиво...
цитирай
16. tessy - уф,
23.04.2007 00:00
къде са Бг прасковите като тези от градината на баба :(. тука само разни без никакъв вкус. Затова наблягам на ябълки, че те по имат някакъв вкус, нещо да добавиш и за ябълките? :)
Поздрави...
цитирай
17. trevistozelena - estrella, tessy
23.04.2007 00:50
радвам се, че ви е харесало. целувки :)
цитирай
18. trevistozelena - анонимен
23.04.2007 00:53
и аз не знам какво да си мисля за теб...но това е положението с подобни текстове - човек или зацепва за какво му говорят или не. в твоя случай явно не. кофти
цитирай
19. infetka - аз пък обичам нектарини
23.04.2007 11:07
Винаги мъхът ми е бил малко проблематичен, но пък си права, че той е част от тръпката. Страхотно написано, но напоследък праскови свързвам с новият парфюм на Ескада - сънсет хийт. Поздрави и XOXO - та
цитирай
20. анонимен - Прасковата е последното нещо, к...
23.04.2007 11:52
Прасковата е последното нещо, което би възбудило един мъж!
цитирай
21. trevistozelena - infetka
23.04.2007 12:07
поздрави:)
цитирай
22. анонимен - :))
23.04.2007 13:17
:))
цитирай
23. анонимен - Ох, котьо....
23.04.2007 16:13
Ох, котьо, ще чакаме от теб и вълнуващ постинг за моркова! Да знайш и той какво еротично излъчване има, немам думи!
цитирай
24. seviveri - bravo!!!!!
26.04.2007 09:18
naistina plodlt e vlzbujda6to
цитирай
25. tonysama - праскова
18.05.2007 00:14
trevistozelen-ичка,първо погледа ми се спря на усмихнатото ти лице,после усетих, че не умората ще ме преспи а тези пълни с багри и много нежност(абе и с много топло описани оранжеви обеми) редове.И се изкушавам да докосна с устни там където току-що си отхапала.......Май ще се замислям от тук нататък по друг начин,гледайки какви ли не плодове!
цитирай
26. trevistozelena - tonysama
18.05.2007 00:23
ай, много горещ коментар...мерси
цитирай
27. анонимен - Neshto kato podaryk
14.06.2007 15:06
Trevistozeleno momiche, poprochetoh tuk tam iz dnevnika ti... Az sum ot horata, koito pred tova da komentirat sexa, prosto go pravjat... T.e. izvodyt za vzaimnoto udovolstvie e bil iznachalen pri men ...
Chudeh kak moga da ti napravja kompliment za nezhnite textove... Ne za zhestokite, ne za obyrkanite, ne za otmystitelnite... Za nezhnite , kato tozi po-gore...
Razbrah, che obichash prikazki. Podarjavam ti chast ot edna. Da, ne skromno- moja.

---------------

Докосване, нежно като морска вълна по тялото при гмуркане. Дихание, като полъх на вятър по навлажнени устни. Погалване, горещо като слънцето. Мирис на човешко тяло. Вкус на сол. Движения, които обгръщат отвсякъде. И шепот …

Какво каза шепотът?

Сънува ли, че правиха любов? Или беше на яве? Как да различи сънят, на границата на реалността и реалността, на границата на сънуване?

Тревата беше мека. Говореше и нещо за сън. Или това бяха листата на дърветата? Унасяше се. Умора. Така и се спи! Толкова много неща се случиха напоследък. ПРАВИХА ЛИ НАИСТИНА ЛЮБОВ? Ще мисли после … утре … когато се събуди. Сега няма значение. Сега и това и стига. Хубаво и е и леко. Заспива. Някой я вика … къде … Опита да отвори очи и да види. Очите сами се затварят. Пак я вика. Различи фигурата му. Пробяга лице. Чувстваше се тежка като оловна капка във вода. Той постави ръка до сърцето и. Усети опит за умиротворяване. Все още не можеше да се събуди. Или той я приспиваше? Усети как покри устните и с устни и издиша. Опита се да се бори … Мислеше, че се задушава. После пое въздуха. Усети го дълбоко в себе си. Изпълваше я с топлина, с нежност, с красота … с всичко неизказано и истинско. Усети се част от нещо огромно. Усети се жива
… Покой. Май и каза, че сега трябва да спи.

Сви се на кълбце като коте и наистина заспа.

El.
цитирай
28. trevistozelena - El.
16.06.2007 03:06
нямаш представа как ми подейства тази...приказка. ако имаш представа, сигурно ме познаваш.
рискувам да изпадна в параноя (тя е обичайно състояние във виртуала, така че не ми се смей),но познавам човек, който би могъл да каже тези думи.точно по този начин.и да ме успокои. извинявай, но си представих, че той ги е написал анонимно.
ще препиша този текст и ще си легна. и ще заспя спокойно за първи път тази седмица. а утре ще помисля за по-адекватен коментар, защото го заслужаваш.
благодаря ти
цитирай
29. анонимен - opitvam se da ti sybera
16.06.2007 03:15
Opitvam se da ti sybera oshte dumi... Cjalata prikazka ne podhozhda za tuk... a i sled 3 godini otnovo ja koregiram ...

V tyrsene na syvyrshenstvoto...

Opitvam se neumelo da kazha, che mi e prijatno, che ti haresa.

... otivam da kazha za sivoto... :)

El.
цитирай
30. trevistozelena - El
16.06.2007 14:58
"хареса" не е думата. чувствам я много много познато, трудно е да обясня.
а и доста силно ми действа информацията, че е на три години. двете мои приказки също са на толкова. но никога не бих ги променила. някак ме е страх да допусна, че могат да звучат по друг начин. но...както се казва - това е друг въпрос:)
невероятно много ти благодаря. бих се радвала, ако някога ми покажеш и останалата част (нещо далеч по-силно от любопитство е) - razlichnata@abv.bg - ако решиш
цитирай
31. анонимен - аз оправям...
16.06.2007 23:20
Хванала съм щифта и голямата ножица и оправям.
Не, не се получава друго звучене. Просто поредната редакция в търсене на съвършенната музика на думите. Налага се, защото нещата са писани посреднощ и на места си личи, че ми се е спало :)... Много си личи.

За показването, ще е наистина някога. Имаш вече емайл и знаеш защо.

Поздрав,
Ел.
цитирай
32. анонимен - Праскова? Еротика?
21.06.2007 19:52
Аз пък като ям праскова си мисля само...ЧЕ ЯМ! Не са ми хрумвали такива еротични мисли... Ама то..Аз нямам въображение...затова. И съм жена, де....
цитирай
33. анонимен - психосексуалност?
25.07.2007 17:47
трябват нерви за да прочетеш следното, но ти си зрял човек и няма да го приемеш лично, а професионално. има още да я учиш психологията най-голямо удоволствие ти прави да подтикваш откровено хората към мастурбиране. нещо не усещам да благопожелателни откровения. приличаш на зависима от секса, а това означава психологическа нестабилност - нещо характерно само за мъжкия пол, който ти обаче си боготвориш. недай си боже останеш без партньор. а той дали е с теб заради нещо друго освен оралния секс. и аз го обичам тоя вид.. но пожали човечеца - партньора ти. интересен беше блогът ти, но популистки ми изглежда вече. (уцелила си например мярката в 'Експерименталния' постинг. донякъде) поздрави
цитирай
34. trevistozelena - анонимен 33
25.07.2007 20:49
всъщност приех мнението ти лично, за което благодаря. не знам доколко си запознат с женската психология, но те уверявам, че за една жена е чест да чуе , че думите й подтикват някого към мастурбиране. знаех си, че съм въздействаща, но за чак толкова категорично провокативна не се мислех:) та, броя коментара ти за комплимент.
иначе - сексуална съм достатъчно, благодаря. партньорът ми е особено доволен от този факт, както и вероятно всите мастурбиращи от текстовете ми (споменавала ли съм някъде из постингите си, че обожавам гледката на мастурбиращ мъж? ако не съм, значи просто съм пропуснала) :)
"популистки" прозвуча леко необосновано, но ок, нека съм разгонена-смъртоносно сексуална-греховна (с малки бомби обаче) популистка. отива ми:)
поздрави и още веднъж ти благодаря
цитирай
35. анонимен - но
26.07.2007 10:43
ще те четат хора само, на които не им липсва секс. а на повечето тук им липсва.. едва ли искат толкова да се мъчат като ги четат твоите изповеди. и аз съм греховно сексуална. и партньорът ми даже вече не е доволен от това.
цитирай
36. анонимен - текстовете са депресиращи
26.07.2007 10:54
сексът не знам как някой може да го има за самоцел, независимо мъж или жена. харесва ти само ти да правиш секс, и да го навираш в очите на другите като те радва това, че останалите биха мастурбирали. като твоите преживявания не са самотни, а щастливо споделени защо постините ти да не подтикват хората към взаимност, а към самотността на мастурбирането. /изключвам взаимногто такова/ не би ли искала и другите да се порадват на партньорския секс, ами те ласкае това, че можеш да ги подтикваш само на това. винаги съм искала и останалите да имат това, което имам и аз
цитирай
37. trevistozelena - анонимна
28.07.2007 17:12
е, аз пък съм завършен егоист и нямам подобни благородни щения към "взаимността на другите". знаеш ли...по-зле съм, направо пиша с главната цел аз да си мастурбирам пишейки. радва ли те самопризнанието? сигурно - в промоция съм и виж какви приятни изненади ти подарявам:) лошото е, че те мисля за псевдоморалистка или поне доста сексуално ограничено същество. което е просто нездравословно. не се терзай по повод моите "извращения". има и по-зле - някои пък чукат обувки -червени и с висок ток. което е малко по-самотно от мастурбирането, мисля аз:)
цитирай
38. анонимен - да ти пусна ли мъжа ми
29.07.2007 22:08
да ти каже кой колко е ограничен. много се смяхме на твойте напъни да се опитваш да убеждаваш остналите колко си сексуално разкрепостена и задоволена, то ти личи отвсякъде от отчаяните ти викове за внимание и 'слава'. продължавай така, може да се скъсаш от мастурбиране. ние много ти се кефим на теб. вместо да се чукаш, все графоманстваш тук. виждам как ти се отразява половия живот - обновяващо, ама все истерично. покажи какво прави от теб секса и любовта ти, а не как си го правила, с какво те оставя общуването с партньора ти, докъде те води - до нещо градивно/позитивно или отново до желанието да кажеш на другите, че ти си единствената и незаменимата. много те е страх от самотата, нали. легни си с моя мъж като не си ограничена, да видим. може пък ти да си способна да му дадеш онова, което само аз вярвам, че мога.
жените от блога много те обичаме, поздравления. и ти си показа злонамереното лице
цитирай
39. trevistozelena - м да
29.07.2007 23:23
параноид андроид? прекрасна песен.
ти ли си отчаяното същество, което спорило по повод мен с едно чудесно момче от блога? вероятно. виж, не се терзай повече, спри да четеш тук. мен има кой да чете и няма да страдам от загубата. вижда се, че четенето на текстовете ми ти причинява сериозни вреди, така че - чао-чао
цитирай
40. анонимен - Ранни сортове праскови и нектарини
18.03.2008 18:17
Прасковата е най-скороплодната от дървесните овощни вид . В плододаване встъпва още на втората година след засаждането. Тя е представена от многоброен и разнообразен сортимент.
Ърли крест. Създаден е в Италия. У нас е внесен през 1985 г. Дървото е със силен растеж. Цъфтежът е ранен, а цветовете са розовидни. Изисква прореждане на завръзите. Плодовете узряват в средата на юни. Те са средно едри. Кожицата е почти изцяло червено оцветена, слабо овласена, тънка, отделяща се от плодовото месо. То е жълто, сочно, сладко с приятна киселинност, нежно, ароматично, вкусно. Костилката е дребна, светла, не се отделя от плодовото месо. Плодовете са подходящи за консумация в свежо състояние.
Мейкрест. Създаден е в САЩ. У нас е внесен през 1981 г. Дървото е умеренорастящо. Цъфтежът е средно ранен, а цветовете са розовидни. Изисква прореждане на завръзите. Плодовете узряват в края на юни. Те са средно едри до едри. Кожицата е почти изцяло червено оцветена, слабо овласена, тънка, отделяща се от плодовото месо. То е жълто, сочно, умерено плътно, с много добри вкусови качества. Костилката е дребна до средно едра, светла, не се отделя от плодовото месо. Плодовете са подходящи за консумация в свежо състояние.
Аурелио гранд. Създаден е в САЩ. У нас е внесен през 1985 г. Дървото е със силен растеж. Цъфтежът е средно ранен, а цветовете са звънчевидни. Плодовете узряват в края на юни. Те са дребни до средно едри. Кожицата е интензивно червено оцветена, тънка, нежна, крехка, не се отделя от плодовото месо. То е жълто, много нежно, много сочно, средно ароматно, сладко-кисело, с добро качество. Костилката е средно едра, светла, не се отделя от плодовото месо. Плодовете са предназначени за консумация в свежо състояние.
Редджун. Създаден е в САЩ. У нас е внесен през 1970 г. Дървото е с умерен растеж. Цъфтежът е ранен, а цветовете са розовидни. Плодовете узряват в началото на второто десетдневие на юли. Те са средно едри. Кожицата е почти изцяло покрита с кървавочервена лъскава окраска. Плодовото месо е жълто, меко, топящо се, сочно, средно ароматно, кисело-сладко, с приятен вкус. Костилката е дребна до средно едра, светла, полуотделяща се от плодовото месо. Плодовете са подходящи за консумация в свежо състояние
Сънфрии. Селекциониран е в САЩ. У нас е внесен през 1989 г. Дървото е със силен растеж. Цъфтежът е ранен, а цветовете са розовидни. Плодовете узряват през второто десетдневно на юли. Те са средно едри до едри. Кожицата е зеленикаво-жълта, покрита с размити червени петна, обхващащи 50% от повърхността на плода. Плодовото месо е жълто, много нежно, крехко, сочно, със силен нектаринов аромат и много добър вкус. Костилката е дребна до средно едра, светла, полуотделяща се от плодовото месо. Плодовете са подходящи за консумация в свежо състояние и за преработка.
Мунгранд. Създаден е в САЩ. У нас е внесен през 1970 г. Дървото е умерено- до силнорастящо. Цъфтежът е средно ранен, а цветовете са розовидни. Плодовете узряват в края на третото десетдневие на юли. Те са средно едри до едри. Кожицата е изцяло покрита с размита лъскаво-червена окраска. Плодовото месо е жълто, меко, сочно, кисело-сладко. Костилката е средно едра, тъмна, отделя се от плодовото месо. Плодовете са подходящи за консумация в свежо състояние и за преработка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3007627
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930