Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2007 14:08 - на дивана. пред телевизора
Автор: trevistozelena Категория: Тя и той   
Прочетен: 2310 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 16:16


       Лека нощ, искам да заспиш, погален от ласкави ръце.
       На дивана. Пред телевизора. Отпусни се. Спокоен. Помилван.
       Гледаме филм.
       Всички келтски магьосници и феи по рокли се поклащат в лек ритъм. Африканско вуду. Макумба, нали така... Това гледаме. На телевизора. От дивана.
       С-с-с-страхче - мъничко, невинно, смешно. Смешно, ама страхче!...
       Псст! Ей! Ела с мен.
       Ела в гората.
       Ако ме счупиш, ще ме залепиш със смола от боровете. Но по-добре въобще не ме чупи.
        Кой кого ще отвлече в гората? Добре, ти ме отвлечи. А аз ще те оплета под корените на най-стария дъб и ще те омагьосам.
омагьосвам те омагьосвам те омагьосвам те омагьосвам те омагьосвам те омагьосвам те омагьосвамтеомагьосвамтеомагьосвамтеомагьосвамте
омагьосвамтеомагьосвамтеомагьосвамтеомагьосвамтеомагьосвамтеомагьосвамте
омагьосвам те
омагьосах те...
       Омагьосах те спокоен. Притихнал. В нежно шумолящ покой. Омагьосах те да виждаш красиви картини. Нищо грозно. Нито сянка уродлив нюанс.
      Повярвай в хубавото, наслади му се, подари му се. Хубаво е да ти е хубаво. На мен ми е хубаво. Да ти е хубаво.
        Трептя. В гората. С теб.
        Трептя върху много хубава картина. На която ближеш ходилата ми.
        Леко стъпвам. Леко милваш ходилата. Върху прекрасната картина.
        Избирам онзи миг, в който...    На дивана. Пред телевизора. И на картината, рисувана в гората....   Те желая. Тоест, желая те.
        Желая те желая те желая те желая те желая те желая те желая те желая желая желая желая желая желая желая желая те тази нощ. Специално тази нощ те желая,
        ***(тук помислям твоето име)
        И пак - ***
        Лека нощ, обещах ти наум да те сънувам. Усети ли?

____________________
(това го писах снощи, предполагам разбра). А цветът му е нощен, такъв го търсих



Тагове:   омагьос,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Страхотно е.....:)
13.07.2007 19:40
Плаках......плаках
и.....много ми е мъчно за себе си!
Лека нощ!Красиво е.....Много обич-Веса
цитирай
2. trevistozelena - скъпа Веса,
14.07.2007 00:30
приятно ми е, че си харесала текста и го намираш за красив, но искрено съжалявам, че по някакъв начин те е разстроил. повярвай ми, последното, което бих искала е да ти въздейства по този начин.
благодаря ти за милите думи. много са истински и топли.
с обич:Ивайла
цитирай
3. magrathea - :)
15.07.2007 00:51
Лека нощ, Ивайла! :)
цитирай
4. trevistozelena - magrathea
15.07.2007 00:53
лека нощ, Пламена:) красиви сънища
цитирай
5. trevistozelena - bluebird
16.07.2007 13:01
...а синьото птиче, притихнало в съня си, се беше свило в прегръдката на няколко галещи листа и слушаше насън шепота на корените. високо, по-високо дори от върха на голямото дърво, с тихи стъпки бродеха звезди. светлика им - древен, странен и не от този свят, падаше ласкаво около малкото гнездо и грижливо пазеше сънищата на птичето от зли мисли и видения...
благодаря, невероятна е кошницата :)
цитирай
6. floraevolve - красиво е
16.07.2007 13:56
написала си го...нежно. браво!
цитирай
7. trevistozelena - bluebird
17.07.2007 14:18
законът на пепрудата завихря света. сплита се с унеса, не го нарушава, но пърхащите крилца деликатна внасят нужната динамика, за да бъдем все пак живи и променливи.
гласът на облака изпълва пространството, примамва мислите към меката си прегръдка. надвиснал облак, който гали рамената й и обещава вкус на влага.
П.С: bluebird това и правим. стига да не го приемем някога като мисия на всяка цена. приятно е да сме несвързани :)
цитирай
8. zserty - * * *
25.07.2007 10:04
харесва ми...
цитирай
9. floraevolve - и на мен почти ми харесва :)
25.07.2007 10:12
trevistozelenata ме "засмука" в този блог и ако е необходимо да благодаря някому, че познавам синьото птиче, то свитата ми към сърцето ръка е за нея!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3007697
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930