Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2007 18:20 - А а а... не!
Автор: trevistozelena Категория: Забавление   
Прочетен: 4518 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 15:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

     Не, не, НЕ! Повече така не може! Мислите, че преигравам...драматизирам дори?... Нищо подобно! Само чуйте...
      Седим си двете с една девойка (не с Боби) в любимото ми кафене и пием (разбира се!) кафе. Една от причините да харесвам заведението са късметчетата. По-точно - бяха :-(  Напоследък стават водеща причина да си търся друго любимо кафене, където съдбата няма да ми удря ежедневно плесници под формата на малки навити хартийки, защипани с парченце сламка.
      Та...идват кафетата, аз запалвам цигара, защото такъв ми е ритуала - паля с пристигането на чашата ухаещо кафе, разкъсвам пакетчето захар, изсипвам две трети, разбърквам 38 пъти (пак в името на налудничевите ми принципи винаги броя до 38) и обнадеждено, но и леко предпазливо посягам към късметчето...
      И, о УЖАС! За пореден път - ужас!... Вече трети ден ми се падат текстчета, които само с някакво въображение, далеч по-перверзно от моето, могат да бъдат наречени "късмети". Плъзгам озадачен поглед по редовете, усмивката ми (иначе толкова неустоима) застива в безмълвен потрес. Това, което прочитам, гласи: "Сексът без любов е болезнено преживяване, което понякога носи...наслада". Ако не го бях видяла с очите си, нямаше да повярвам - сериозно ви казвам, никой не е застрахован един слънчев ден, отпивайки кафето си, да прочете такъв дълбокомислен текст.
       Продължавам да се взирам някак стреснато в... "късмета" си, когато приятелката ми нетърпеливо протяга ръка и прочита посланието. Замисля се и тя. Поклаща глава...разсмива се съвсем искрено и отсича: "Е, явно Бог има да ти казва нещо". Сопнато обяснявам, че не точно Бог, а някой идиот, на когото плащат, за да вкисва хората, има да ми казва нещо.
      Това, отбележете, се случва два дни след като в подобен късмет прочитам: "Една целувка може да разруши цял човешки живот" - цитат от Оскар Уайлд... Но защо точно този цитат и защо точно в късметче, което, все си мисля, би трябвало да ми пожелае нещо хубаво за деня... Въпрос, забулен в мистерия. Лично аз подозирам същия симпатяга, който е сътворил и днешната мисъл. Чел. Преписвал. Не подбирал... Накрая дори решил сам да твори. Вероятно и досега е убеден, че онова за секса без любов му се е получило почти като на Уайлд. Със сигурност, съчетано с кафе, посланието е старшно ...ефектно:)
      Може да е мъдра идея да размахваш поучително пръст през хартийка, сервирана с кафето на нищо неподозиращ човечец...но толкова мъдрост в една ободряваща напитка?... Айде, моля ви!  Ако Спрайт узнаеше за това...хм...но е друг въпрос...
       Защо ли този незнаен титан на мисълта, развихрил се в моето късметче, не вземе да ми нарисува един най-обикновен среден пръст? И е креативно, и има символика, и казва много неща!
       Ех.... А имаше време, когато ми се падаха простички пожелания като "Здраве", "Късмет" ("късмет" в късметче?...няма лошо :) ) и "Любов". Но явно времената се менят...
      Мисля си, че искам да работя това - да измислям късметчетата за кафето на хората. Можеше и да не постигна такъв размах на мисълта, но обещавам, заклевам се, щях да се постарая просто да усмихвам хората




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ДК:..
29.03.2007 18:26
Амиии.. друга интересна история.
Гаджето на приятелката ми прекара една вечер в Районното..
Ии, мда.. Намери от същите тея късметчета в килията.

Гласи: "Ако през нощта мечтаеш за слънцето,
може и да не видиш зявездите".
Е да, ама неговата килия имаше прозорче.

Хъъ. Има нещо гнило .. в тия късметчета.
цитирай
2. tessy - :)
29.03.2007 19:11
то, размишлявайки, в твоя случай не може да се каже, че е късметче, ама и друга по- подходяща дума не мога да измисля, по- скоро цитатчета трябва да се казват в случая, защото не съдържат нищо пожелаващо.
Харесва ми как пишеш.
Услех и поздрави... И горе главата, няма да те сломят, я!;)
цитирай
3. trevistozelena - desify
29.03.2007 21:25
долна инсинуация...отдавна подозирах, сега съвсем ме убеди... може да има нещо общо и със Световния Заговор... и не ги пише човек - няма начин...това е извънземен разум или поне НАСА...хм
цитирай
4. trevistozelena - tessy
29.03.2007 21:27
мерси:) симпатията е взаимна:)
мммм да...цитатче...по-скоро "депресивно цитатче". после си изпивам кафето и леееко ме ободрява след шока :)
цитирай
5. trevistozelena - fil
29.03.2007 22:02
"лошо късметче" някак не би следвало има... а лично аз се бунтувам срещу тъпите късметчета:)
цитирай
6. esen - Харесва ми написаното от теб!
29.03.2007 23:05
Начина, по който е написано - наистина увлекателно и с добре премерена ирония!
А на "късметчетата" не обръщай внимание... Дано е било вкусно и ароматно кафето!
Поздрави!:)
цитирай
7. trevistozelena - есен
29.03.2007 23:15
благодаря ти:)
е,да, кафето там е чудесно....нито прекалено горчиво, нито пък блудкаво. ако можеше и късметите им да са такива..:)))
цитирай
8. andreytcho - затова умните хора са казали
30.03.2007 08:37
късмет не се дава, той просто те спохожда

само ако наистина има такъв, разбира се

аз не чета такива глупости все едно и хороскопи да чета и да им вярвам.......
цитирай
9. gioia - :)
31.03.2007 13:45
и аз се бях вманиачила по късметчетата...но наистине напоследък някои са просто за 3 висши и едното по Философия :) Какви ли не ужасии на по 6-7 реда не видях :) най-идиотското беше: Отидете на цирк!
Но как се изненадах, като започнаха да слагат и под капачките на плодовите сокове - и то каквииии :) от Нося късмет, през Ти си само за мен та чак до Отвъртя ми главата... :)
Да, и аз искам да измислям късметчета - само положителни :) ако започнеш - дай знак да се включа!
Поздрави! А от мен днешен късмет: Радост
цитирай
10. анонимен - Забелязваш ли, че мъжете хич и не им ...
02.04.2007 21:41
Забелязваш ли, че мъжете хич и не им пука за тези късметчета, изобщо не ги и отварят...Жените защо са такива странни създания, как изобщо им хрумва че в такова хартиено късметче ще могат да открият нещо съдбовно...
цитирай
11. trevistozelena - анонимен
06.04.2007 00:41
не че ми е цел да се заяждам, но това, което забелязах е, че 75% от 4-та мъже, оставили коментари към този постинг, просто не са схванали иронията
цитирай
12. stone - Не слагат вече хубави късмети
18.04.2007 18:53
Да, то и една любов може да разруши цяло кралство (Тристан и Изолда) ама точно на късметчето ли му е мястото за тези мъдри мисли?
Като ходя на Нова Година в наште, на майка ми също й се карам за късметите, които слага в баницата - ами те по цяло стихотворение почти - например "нови преживявания, любов и моменти, от които спира дъха!"
Къде останаха простичките неща като здраве, нова кола, печалба от тотото? Ами така де, поне да си мислим за нещо просто и хубаво (не блондинка ;-) докато си пием кафето/ядем баницата.

ПП - хубав стил имаш, тревистозелена, много ми хареса :-)
цитирай
13. trevistozelena - stone
19.04.2007 13:07
напомни ми - на младини бях луда по една от интерпретациите за Тристан и Изолда. и изобщо по рицарски истории:)
а късметите за баницата напоследък са специфичен случай - вероятно говориш за едни подли такива късмети, които продават с някоя от марките кори за баница. къде отиде простичкият дрян, дето трябва внимааателно да оглозгаш (без да глътнеш някоя от съдбовните пъпки), после да го въртиш на 360 градуса, докато познаеш какво пожелание ти се пада. ама не го казвам с ирония, а със старческа носталгия:)))
цитирай
14. анонимен - Това е защото...
21.06.2007 23:24
....вярваш в късмети...:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3008047
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930