Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2007 03:31 - букетче изповядана похот
Автор: trevistozelena Категория: Забавление   
Прочетен: 18266 Коментари: 22 Гласове:
1

Последна промяна: 18.03.2009 15:43


      Нямам идея дали това, което сега съм намислила да сторя е незаконно, но искрено се надявам грехът ми да остане ненаказан. В моя защита ще кажа, че ако аз съм виновна, то Краси с двете Г е още по-виновен, защото днес ме зариби. Зариби ме той, небрежно подмятайки адреса на един убийствен сайт, претъпкан с хорска драма, пот, сълзи и....други секрети (може и сИкрети)... Сигурна съм, че подло е потривал ръце, изписвайки в постинга си" www.izpoved.com"
       Та, влизам си аз мирно и тихичко там и...бях залята от греховни помисли, забързани тиради и всякакви други странни неща. "Е,не - казах си - не мога да се овладея и да не набера един букет за хорицата в блога..." Само да отбележа, че представите ми за нормалност леко се пообъркаха и като резултат стигнах до извода, че самата аз съм съвсем непорочно и невинно същество. По-лошото е, че, откакто четох там, всички наоколо ми се виждат блажено чисти и някак възвисени.
      Но да не губя време. Ето го букетчето от анонимен грях и порочност. Естествено, брах цветя предимно от графа "Похотливост", защото е някак...хм...най-въздействаща:)  :

ще загреем с лека тренировка:
Пиша защото съм много объркан и вече не издържам така, от два месеца тренирам айкидо. Объркването ми започна от това, че видях треньора си по гащи и ми стана, от тогава само като се приближи до мен започвам да си мислия едни неща.... До сега не съм имал увлечения по мъже и се чудя дали не съм гей, това много ме тревожи.... а и въобще не мога да се концентрирам по време на тренировка. 

това ми е особено любимо:
С жена ми сутрин като правим секс,след 7 часа сме пуснали ТВ и свършвам пред погледа на Анна Цолова,имам чувството,че наистина е в стаята,гледа ни с палавите си очи и понякога като след мой или на жена ми стон тя направи гримаса,си мисля как докато ни гледа се гали.

продължаваме с един сериозен проблем (но, за бога, смешно ми е!):
Дълго време се чудех с кого да споделя това което се случва у дома.Семеен съм от няколко години и живея при жена си и тъща си.Тъщата ми е на 47г разведена от доста години,не води никакъв полов живот.Преди години ,когато се ожених и заживях под един покрив с жена ми и майка и започнах да се чувствам странно когато се къпех при отсъствието на жена ми от вкъщи.В главати ми дойде мисълта,да ли не ме гледа тъщата през ключалката докато се къпя и реших да проверя тази теза.Взех от един приятел камера,изчаках жена ми да отиде на работа ,заложих камерата в стаята ми така,че да записва вратата на банята и евентуално ,ако има някакво движение около нея.Влезнах в банята ,къпах се по дълго от обикновено и пуснах да видя записа от камерата.За мое най-голямо учудване се оказах прав.Тьщата ми през цялото време ме наблюдаваше през ключалката какво правя аз вътре и се самозадоволяваше

стигаме до едно дълбоко прозрение:
Живея с идеята, че жените са създадени само за секс и не изпитвам никакво уважение към тях. Девствен съм и за това разговорите ми с тях са вулгарни и ... няма друго.

тук имаме още младежки теразния:
Az sum na 15.Naskoro se zapoznah s edno mom4e (muj) na 27 ne e obvurzan stra6no hubav e i mnogo mil.O6te ot purvata ni sre6ta mi haresa stra6no mnogo.Samo kato go vidq i v glavata mi nahultvat edni misli....lele kak sum mu navita :)Iskam da me klati kato gladen ciganin djanka :) Kato si predstavq kakvi raboti mojem da pravim napravo poludqvam no problema e 4e ne znam kak da mu go kaja puk i toi e dosta golqm dali nqma da mi otkaje....

нямаше начин да не подбера и нещичко животинско:
opitah s ku4eto si ,no ne se polu4ava.Tuk pro4etoh za drugi kato men.Dali ste mi pomognete sas savet...Az sam na 28 godini i ne moga da kaja 4e mi lipsva sex...no obi4am da probvam novi nesta.Tova e dosta stranno s ku4eto no me vazbujda,dali e normalno?Imam angliiski seter i toi e mnogo buen.Opitah da me blije,no ne iska prodaljitelno za da svar6a...a za drugo vaobste ne stoi miren...Spodelete va6ia opit.Blagodaria vi ! Edna Jena

за десерт - трезви констатации. в леко противоречие помежду си, но вероятно се дължи на емоционалното напрежение:
Как ми се прави секс..Писна ми да мисля за това!Обаче от друга страна не искам да спирам да мисля за него за да продължавам търсенето на Човека...А от трета страна:Епа нема да правя секс с тея дето ме охажват защото не стават и това си е! Просто с тях...всичко е ясно, едните искат да ме изчукат, а другите и да ме вържат да съм им гадже..ще си бъде едно ходене по мъките.
 
Вече ми стана неудобно. КРАЙ:)




Тагове:   sex,   изповед,   мастурбация,   похот,


Гласувай:
1



1. esen - Ле-ле...
16.05.2007 03:41
И на мен ми стана неудобно.
Май тук всички са кристално чисти. Да си запазим чистотата и възвисеността!
Много интересен постинг. Добре, че никой не видя изчервяванетоо...
Поздрави!:)
цитирай
2. infetka - =)
16.05.2007 09:12
хаха и аз съм ги разглеждала
това, което ме обърква най-много е, колко много младежи зяпат майките си през ключалките, та даже се е стигало и бая по-далеч
блееех, мислих, че такива случаи има само в гръцката митология
цитирай
3. trevistozelena - esen
16.05.2007 15:50
:) така е... истината обаче е, че това са по-умерените самопризнания...а какви имаше! странното е, че винаги съм гласувала с две ръце против всяка цензура, а в съставянето на този постинг съвсем избирателно я наложих. просто някакъв жалък опит да избегна простотията, а то самото воайорстване из чуждите копнежи си е чиста проба простотия,но...какво пък...иначе е смешно:)
поздрави!
цитирай
4. trevistozelena - dvd
16.05.2007 15:54
ми може пък гротеската да се дължи на това, че влизаме и четем всички накуп. сами по себе си, някои от признанията са си общо-взето допустими...хм...може и на мен да ми става нещо... абе,забрави - май наистина са изроди, при това чиста проба:)
цитирай
5. trevistozelena - infetka
16.05.2007 15:56
а,да...и мен ме впечатлиха тези едиповци и електри, че и майките им на моменти. но реших да не прекалявам с подбора на букетчето. пък и ушите ми страховито почервеняха от потрес, тъпо е да боядисвам и вашите:)
цитирай
6. dqvol4e - Малейй
16.05.2007 19:26
Какви неща само. ха-ха! И на мен ми стана неудобно да чета, имат проблеми хората... малей.. обаче как съм се смяла... хахахаххах :)) Благодария, trevistozelena! Обаче като видях какви индивиди... не, в този сайт аз няма да влизам!!! :РРР
Поздрави! :)))
цитирай
7. eleni - хахахххххххааааааааааааа
16.05.2007 21:06
много е страшно, верно:)))

По едно време имахме ритуал с една приятелка - да ходим в неделя в Макдоналдс и да четем вестник Лична драма. Своеобразна гавра с онази част от човечеството, която тези неща ги прави насериозно. А и за разпускане - има такива безумни истории там, не е истина. Но тези тук ми скриха шапката:))) И аз го видях сайта, ама нямах време да чета...
цитирай
8. trevistozelena - eleni
17.05.2007 00:24
а,не! ако след този сайт ти пък вземеш да ме зарибиш с "Лична драма" подозирам, че положението ми ще стане сериозно... моля те, ни дума повече за хорските трагедии, моля те, моля те! ето, виж, вече ми се отразява...ех значииииииии....:(......:)
цитирай
9. krasi2g - :))) Както обикновено, ме е срам.
17.05.2007 07:03
Напоследък прекарвам изумително много време, чувствайки се засрамен за нещо. А дори не е кой знае колко готино това чувство, така че всъщност не знам защо го правя. На eleni ще река, че с "Лична драма" проходих - събирахме се с дружки на рибарския плаж, дето някога, някога, толкова някога имаше едно диво капанче с готина музика, бири, мастики и цаци, та сядахме там и спретвахме литературни четения с последващи дъъъълги (по около бира-бира и половина всеки) анализи. Само дето вече и капанчето, и повечето хора ги няма.
А ти, зеленичко, както споменах нейде, си с характер - да прочетеш всичко това за ден, да оцелееш и да го публикуваш! На това казвам корав човек! А онова за котката, дето я споменава dvd си беше култово (макар и гадничко)!
П.С. Както в лична драма, така и в izpoved.com, силно подозирам, че далеч не всичко е истина - но и измислица да е, пак е потресаващо. Аз такива неща не мога да измисля :)))))))
цитирай
10. trevistozelena - краси2г
17.05.2007 12:59
нещо като като литературен кръг "Драмомисъл"? ама пък добре ти е повлияло, кво толкова, че е "Лична драма", я гледай- сега нищо ти няма:)
е,да,някои от изповедите подозрително понаприличват на плод на болна фантзия ("бедна ти е фантастиката" -това е култово,но пък е плод на перхидролен мозък,така че без връзка го споменавам).трябва да ти кажа обаче, че леко се повлиях - имам нови идеи за разнообразяване на ежедневието си. съжалявам само, че котката ми е в Габрово и не ми е под ръка:(
цитирай
11. eleni - ей-на
17.05.2007 15:45
пак се събрахме сродните души;))

@краси, и аз до едно време се отдавах на срамуване непрекъснато, ама напоследък взех да го отказвам. Някои даже твърдят, че съм била безсрамна, ама аз си знам, че има още много да се уча докато достигна такива висоти:))))
цитирай
12. krasi2g - Да бе!
17.05.2007 16:17
И сега ако някой притича за бира и цаца стана купона :))))
Срам ме е, че толкова често се срамувам :(
цитирай
13. eleni - тичаааааааааааам:)
17.05.2007 16:26
за бира. От теб цацата, че там по твоя край по- се въди, някак:)))
цитирай
14. trevistozelena - елени, краси
17.05.2007 16:35
ухааа...тройка похотливци срамежливо признават какво са съгрешили да прочетат :) аз ще донеса чашки за бирата и чинийка за цацата, ок? (знам, че съм хитра, но... добре де, аз ще купя и вестника...а може и един "Шок" да взема, щото там вече работата е сериозна:) )
цитирай
15. eleni - а може и да си припомним
17.05.2007 16:45
неприличните песнички, които сме пели като малки. Спомням си, че като бях в някаква много невръстна възраст, по-големите от бандата, с която шматкахме насам-натам на вилата, ни учеха на едни смешни и за тогава силно неприлични куплетчета, които ние и не разбирахме съвсем добре какво означават, ама носеха ореола на загъдъчните неща, от които каките и батковците разбираха и си беше тръпка да ги пееш:Р

p.s. - как ме ядосаха само преди малко, добре, че водим тука тоя свеж разговор, та ми се оправя настроението, че бях на ръба да се развикам нечовешки. Което не ми е привично. Аз съм кротък човек. Я споделете какво правите като ви се качат на главата и затанцуват отгоре?
цитирай
16. nait - Ужас
17.05.2007 22:32
Ама това са все мозъци на 12-13 годишни.... Какво дремят в психиатрията?
цитирай
17. trevistozelena - nait
17.05.2007 22:35
a, не съвсем - виж какви зрели има - човекът с похотливата тъща или жената с кучето (на нея й давам около 30...поне). не че по принцип няма 30-годишни хора с 13-годишни мозъци, но това е друга тема:)
цитирай
18. nait - Ми аз това казах, де
17.05.2007 23:17
Даже, според мен тоя точи лиги на тъща си(освен, че и тя не е в ред). Хората където видят тъща я стрелят, погребват, хвърлят от терасата и т.н. (виж вицовете в gbg.bg:)), а нашия се кефи, че тя го зяпа през ключалката. Пфу!
цитирай
19. trevistozelena - nait
18.05.2007 00:21
aaaaa, извратен е пичът, няма спор:)
цитирай
20. ady - Малиии
18.05.2007 12:05
аз се смятам за разкрепостен човек, ама това е нещо страшно бе хора. Засрамих се, изчервих се ит.н.Ще взема да си пийна бира и хапна цаца.Шантави хора:)
цитирай
21. wonder - Хахахахахххх.... Браво! Смях. Бурен. :)))))))))))
19.05.2007 22:46
Въпреки вродената ми свенливост се позабавлявах, заедно с теб, о, непорочно перо на разгулната и свежа мисъл!
Горко им на хората с подобности в проблематиката! Но ти се чувствай... удобно. :)))
цитирай
22. trevistozelena - wonder
20.05.2007 00:08
знам, че ще те озадача, но това се леките случаи... а какви титани на перверзията срещнах там...не е истина:) но, както краси2г подозира, вероятно повечето сторита са просто плод на интересно въображение...уви:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3005211
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930