Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2007 17:18 - жжжълто!
Автор: trevistozelena Категория: Забавление   
Прочетен: 3394 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 16:11


        Купих си жълт вестник...днес (извинете!)... "със картинки, гледах го с интерес".... И сега ще ви разкажа за него:)
        Ами той всъщност бил от вторник, но късно забелязах:( Едва ли е страшно, предполагам, че не е възможно да остарее фатално за някакви си два дни. По принцип клюката, като клюка, никога не ще да остарее, мисля си аз...
        Така. Сега - внимание!!!
        В BTV -то имаме доста новини. Бареков не се има много-много със Слави (освен че и двамата вкупом мразят Албена Вулева), но пък Слави прибира по 50000лв заплата месечно - от сумата обаче заделя заплати и за екипа, така че не са му само джобни. От друга страна, Наталия Симеонова си има любовник. Той кара "Мазда". "Мазда"-та е очукана. Наталия - тоже (но това аз си го добавих за повече образност. В клюката, както знаем, всичко е позволено). По-лошото е, че Гена била зарязала Венелин, заради космат рокаджия. Което си е доста странно, при положение, че Венелин ми изглежда симпатично момче (тоест, няма да го върна). Анна Цолова пък ядяла таратори и по някаква ирония на съдбата Анна ги яде, а пък Мартина Вачкова лъха на чесън (???!!!?). Това, убийте ме, ми се стори още по-странно. Иначе Миглена Ангелова пълнее в областта на бедрата и отказва цигарите, а гаджето на Андрей от "Сблъсък" му изневерява. Бареков, освен че "се няма" със Слави, накуцва от 20 години - детски недъг, следствие от скок в басейн.
        В BTV общо-взето това. За Ники Кънчев се споменава, че е пуснал шкембе (има го на снимка по бански, въпросното шкембе е старателно оградено с кръгче-маркировка, в случай, че не го забележите), а (хи-хи-хи) на някакъв коктейл президентът Първанов избъзикал Йорданка Христова дали Фидел Кастро "го бива":)
        В чалгата има много драма. Металисти замеряли Анелия с бирени бутилки, Софи Маринова страда от безпаричие, Де Си Сла Ва (по-редовните ми читатели знаят, че отдавна пиша името така странно насечено, за да не се обърквам), та Де Си Сла Ва не може да си осинови дете. Искала като Анджелина Джоли, обаче бюрократичната система в България й създавала спънки. Камелия се пропила. Преслава си отгледала целулит. Емилия не ще да ражда дете на човек с име Коко. Човекът с име Коко, от своя страна, е заклет фен на секса с чалгаджийки (ами всякакви ги има, на някои пък има става от обувки...примерно), защото преди това е имал страстни отношения плюс дете с Анелия. Същата Анелия, която, както четем по-горе, е била замеряна от металистите. Което идва да свидетелства, че в живота действа странен кръговрат.
         Добре са нещата при читателката Л.Л. от Силистра - на специализирана страничка с кодово име "Феномен" един истински феномен...тоест Феномен, й отговаря, че възпалението на дихателните й пътища скоро ще отмине. Братът на Ц.Ф.Д., която живее в Атина, ще започне да печели добре, а Р.А.П. (без майтап) ще осъществи сделка. Най-добре е В.Ф. от Монтана, която ще остане с дългогодишния си приятел. Упс...прибързах.... Бъдещето на В.Ф. от Монтана не е чак толкова прекрасно. Вярно, че ще се омъжи за приятеля си, но след 3 години Феноменът вижда развод, при това съпътстван с финансови загуби...(просто не го бях дочела докрай...жалко за женицата).
          То май излиза, че по-зле от В.Ф. от Монтана е единствено бодигарда на Азис, уволнен, заради лошо влияние над Китаеца. Водел го по мадами в късна доба. Иначе Маги Вълчанова е ОК - върнала се е при старото си гадже.
          И така... Налага се да си поема дъх и да поразсъждавам върху всемирната ирония.
          Хм.
         Притеснява ме факта, че миналата седмица също така непринудено си купих "Лична драма". Там пък какво прочетох...не е истина! Ама няма да ви кажа. Не за друго, но го забравих.
         Имам една любима героиня. Носи кодовото название "княгинята от "Снежната кралица" на Андерсен". За нея казват, че е най-умната жена на света. И знаете ли защо?... Защото била прочела всички вестници на света (включително и жълтите, честна дума!) и после пак ги е забравила. Това ме прави спокойна:)



Тагове:   Андерсен,


Гласувай:
0



1. анонимен - Ха-ха
05.07.2007 18:19
:) Ох, много сериозно ме разсмя. Много :-)
цитирай
2. trevistozelena - meimei
06.07.2007 00:36
именно, нали! един сериозен смях:-Р
поздрави:)
цитирай
3. infetka - =)
06.07.2007 15:52
оо и азз като отида при баба и изчитам всичките й "шок-ове", клюките са забавни, но винаги има поне 2-3 страници за странни психо доктори и хора без мозъци и гадни снимки. Пфф откъде ги намират
цитирай
4. monologa - е сега пожълтя и ти за малко
09.07.2007 11:14
Сега и ти за малко да пожълтееш....като стар жълт вестник, но аз пак те харесвам като автор и човек...

Понякога жълтото е за подправка.

цитирай
5. floraevolve - trevistozelenoto momiche
09.07.2007 13:10
пожълтява само в името на бялото, което си е святост...
цитирай
6. trevistozelena - monologa
09.07.2007 13:55
разбира се, че е за подправка:) случват се и забавни простотийки, нали така?:) освен това е изключително полезно човек да пробва всички цветове. но един жълт постинг няма да ме направи по-малко тревистозелена, обещавам. просто понякога си играя.
харесването е съвсем съвсем взаимно, нищо че ми се караш:-Р поздрави.
цитирай
7. trevistozelena - floraevolve
09.07.2007 14:03
:)))) изникна ми неволна асоциация за "Вечната и святата":) после пък за "грешната мадона с големите бомби", но то е, защото светостта постоянно се мотае под ръка с греха. дори са ги виждали заедно!
пък аз съм си просто тревистозелена. нито бомбите ми са като за грешна мадона, нито съм кой знае колко вечна (само малко и отчасти) :) но признавам, че ме хвана - понякога побелявам, скачайки весело по жълтото. важното е накрая зеленото да надделее:) поздрави и целувки!
цитирай
8. alison - Винаги се чудя ,кой ги купува!?
10.07.2007 14:56
Защото аз ги намирам ,услужливо забравени във влака ,например...или донесени от някой колега(което си е доста странно ,впредвид,че зная колко им е заплатата...)
Да ,бе,отвратните фотоси ---кой ги произвежда пък тях---сигурно в някоя сатанинска фотолаборатория---трупове ,и други отвратности...пазете се ,деца!
цитирай
9. анонимен - защо се притеснявате?
03.06.2008 16:08
Карай да върви,идеално уплътняват времето а и на смях избива.Като почнеш да четещ,в края вече си забравил началото и всичко си идва отново на място!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2999852
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031