Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2007 18:58 - сексперимент - I част
Автор: trevistozelena Категория: Забавление   
Прочетен: 6283 Коментари: 24 Гласове:
0

Последна промяна: 19.03.2009 11:02


        Преди време го правех понякога за настроение. Отнема пренебрежимо малко време, ако си го пестиш (времето), а може да бъде и разтегливо занимание (в този случай внимавай да не паднеш като поредната тиха жертва на виртуала!!!). 
         Сега опитах в името на постинга. Лошото е, че се губи доста време докато копи/пействам репликите за нужната достоверност на материала... И все пак:
         Около половин минута си измислях задълбочено достатъчно красноречив ник. На 30-тата секунда вече бях... "топлаивлажна" в един добре посещяем чат.
          За да събера злочестите си жертви на спретната камарка дори си направих стаичка с недвусмисленото име "Играе ми се".
          Заприиждаха преди още да съм успяла да оцветя репликите и никчето си в класическо розово.

          N1 - hmnmbnm - ха, този тип е по-анонимен и от мен и съвсем не е мислил за разни там никове...Ако трябваше аз да му дам име, незабавно би бил прекръстен на "човекът-светкавица":
          hmnmbnm: Баси. Верно ли?
          топлаивлажна: Ахъм
                                        Ти как си с играта?
          hmnmbnm: Добре съм.
          топлаивлажна: Покажи ми.
          hmnmbnm: Кое?
          топлаивлажна: Как играеш...например...
          hmnmbnm: Ето го.
          топлаивлажна: Кое???
          hmnmbnm: Прилича на банан.
          топлаивлажна: Жълт ли е???
          hmnmbnm: Обичаш ли банани, дълги и извити?
                                 Ще го лапнеш ли
                                 с език и премрежени очи
                                 от желание и похот
          топлаивлажна: Попитах дали е жълт.
          hmnmbnm: Червен е.
                                 изчервил се е
                                 срам го е
                                 ще се скрие в теб
                                 искаш го
                                 разкрачи се
                                 мокра си
                                 вкарай го
           топлаивлажна: Бога ми, ти ще свършиш, преди да си почервенял убедително
           hmnmbnm: Не мисли за това. Ти ще свършиш много пъти преди мен, ако си свършваща.
           топлаивлажна: Свършваща? :))) И несвършващи ли има? Тоест, някак безконечни?:)
           hmnmbnm: Да, не знаеш ли?
           топлаивлажна: О, убедена съм, че ти знаеш...
           hmnmbnm: ?........
           топлаивлажна: Ще пробвам с друг. Хайде чао
           (Червен картон за червения банан)
     
           N2 Идва ghosthunter, но той е предпазлив - не пише в общата стая, а изпраща бележки. Предубедена съм от самото начало, нищо лично, но са ми смешни предпазливците...):
            ghosthunter: Здрасти
            топлаивлажна: Здравей. Току-що обезглавих един аматьор. Ти добър ли си?
            ghosthunter: the best! А ти?
            топлаивлажна: I"m the beast (Не ми се губи време, прекалено ме бавят личните съобщения, които трябва да копи/пействам поотделно).
             За мое съжаление обаче и петимата юнаци, които някак неусетно са се сбрали в стаята действат чрез бележки. Почти еднакви са, но котарак е най-напорист:
             котарак: Колко топла и колко влажна?
             топлаивлажна: За протокола ли питаш?
                                          Чакай си реда!
             
            Вече си имаме жертва на общ разговор в стаята. ghjhjhj (Отново анонимен, та дрънка, но, ако трябва да съм честна, на най-високо ниво сред участниците в сексперимента):
             ghjhjhj: Здравей. Сега остава да те попитам как си.
             топлаивлажна: Питай, в случай че ти е важно.
             ghjhjhj: Не станахме ли много маймуни по клона? Да не се счупи? (Има предвид останалите ентусиасти в стаята, които продължават да атакуват с бележки, макар че общо-взето е напразно, просто защото не отговарям)
             топлаивлажна: Нямам клон засега. Но обещавам да ти кажа, ако забележа, че ми расте.
             ghjhjhj:Какви клони предпочиташ?
                          Напрегнати, извити, устремени от напрежение и страст?...
             топлаивлажна: Между другото ги предпочитам и меки. Жалко, че ги виждам такива едва накрая... Разнежват ме някак. Честно!

            (Тук котарак-а , който трябваше да си чака реда, отново се намесва с бележка:
            котарак: Дай направо да се видиме...или чуем?
            топлаивлажна: Не става. Много съм грозна, а гласът ми напоследък мутира:(        ).

            ghjhjhj: Защо се бавиш?
            топлаивлажна: Нападат ме към 5-има чатъри на лични.
            ghjhjhj: И повечето са тук, заради теб, а ти си провокативно разголена и като че ли готова...
            топлаивлажна: Всъщност не съм готова. Търся си интересен събеседник. 
            ghjhjhj: Имам предложение - да не се държиш като примадона, която трябва да бъде сваляна.
            топлаивлажна: Ама аз съм тук, за да бъда сваляна.
            ghjhjhj: Хайде, моля те... Нали ти се играе... Не съм сваляч.
            топлаивлажна: Жалко. Чао тогава.
            (Червен картон и за не-сваляча...).

            После ми писна.
            Но замислям и втора част, в която сериозно да се заема само с един щастливец... Зависи обаче как ще бъде прието това тук:)

            P.S: Знам, че в първите броеве на Maxim имаше подобни експерименти. Плагиатствам, но малко - всичко дотук е автентична виртуална реалност)



Тагове:   игра,   sex,   банан,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubimetz13 - ok..
12.11.2007 19:15
Добре е,че не се правят деца с експерименти...
.... :)))
Имам предвид виртуално...
цитирай
2. trevistozelena - lubimetz13
12.11.2007 19:30
започвам да се чудя дали да не опитам:)
цитирай
3. comfy - :)))
12.11.2007 19:53
Май си губиш времето, Тревичке - тези експерименти са с прогнозируем резултат, при това с достоверност около 99% :))))



Поздрави! ;)*
цитирай
4. estrella - Ха
12.11.2007 19:55
виж ти, показателно:)
цитирай
5. trevistozelena - comfy
12.11.2007 20:30
хехех не си прав:) всякакви чатъри, всякакви резултати:)))
поздрави, целувки, прегръдки!!!
цитирай
6. trevistozelena - estrella
12.11.2007 20:31
за показателно не знам, но забавно определено е:)))
поздрави!!!
цитирай
7. arnage - Хахаххаха
12.11.2007 20:32
Разсмя ме от сърце, благодаря :)
цитирай
8. trevistozelena - arnage
12.11.2007 20:40
моля моля:)
цитирай
9. arnage - :)
12.11.2007 20:41
Може ли да заповядам пак? :)
цитирай
10. trevistozelena - arnage
12.11.2007 20:47
хахах ами ако спретна втора част сексперименти с блогър? така както си решил да заповядваш...хм:-Р
(бъзикам се, де, да не те обхване параноята сега:) )
цитирай
11. arnage - Вече ме обхвана параноята...
12.11.2007 21:52
ТЕ са тук...някъде...Ти виждаш ли ги? А чуваш ли ги поне? Бррррррррррр, хваща ме страх :):):)
А иначе ще имам предвид евентуални набези - ще се екипирам подобаващо :):):)
цитирай
12. trevistozelena - arnage
12.11.2007 22:23
сега пък ще чакаш, ще чакаш, а аз пак ще се забия в лафчето да бъзикам обикновените чатъри:) параноята е навсякъде във въздуха (във виртуалния въздух, де) :)
цитирай
13. stone - не мога да разбера
13.11.2007 09:52
как ти е забавно да се бъзикаш с горките недоебали 14-годишни пичове...
cockteaser.
цитирай
14. soho - :)))
13.11.2007 10:55
Много добро, аз скоро си мислех за експеримент със сайт за запознанства с цел секс. Представям си каква е лудница :)))
цитирай
15. trevistozelena - stone
13.11.2007 11:58
о, в грешка си. че има тийнита - има, но преобладаващата фауна е от 30-40 годишни с манталитет на подрастващи. около 60% са хора, които убиват работния ден, някой-друг самотник и някой-друг интересен тип
цитирай
16. trevistozelena - сохо
13.11.2007 12:00
хахах със сигурност ще да е лудница:)
цитирай
17. melodya - Хахахаха:))))
13.11.2007 17:46
Умрях!!!:)))Ще чакам продължението!:)
цитирай
18. trevistozelena - мелодия
13.11.2007 18:44
ами...аз още се почудвах за продължението, ама...добре де:)
поздрави!
цитирай
19. wonder - Сценариите са еднакви до втръсване, нали? ;)))
13.11.2007 19:55
А лафчето от години не е това, коeто беше, Холи! :)))
цитирай
20. trevistozelena - wonder
13.11.2007 21:05
ммм...права си, ама донякъде...:) много ме удивляват онези стаи, където по цяла вечер си влизат и си се поздравят и пак влизат и си се поздравяват и понякога се целуват и така...:))) а иначе все още си имам мои хора, които рядко засичам, но са ми особено...хм..близки:)
цитирай
21. mitternacht - ъъъ
21.11.2007 17:40
Въх.
Чак да се засрамя, че съм мъж.
Тая всичката тъпотия е от хормоните, да знаеш.
Ей я де е, ползата да си евнух.
цитирай
22. trevistozelena - mitternacht
21.11.2007 17:45
а,не се притеснявай! :) да ти кажа, колкото и да се дуя и да правя хорицата на нищо с разните ми там сексперименти, всъщност и мен са ме сваляли доста успешно. имам си виртуални и впоследствие съвсем реални връзки. успокоителното е, че поне моите мъже с хормони са на по-така ниво:)
поздрави!!!
цитирай
23. lik - БИВА ТЕ...
27.11.2007 10:09
Почитания, бива те! Твоите реплики са чудесен израз на ум, остроумие и... и просто талант.....
цитирай
24. trevistozelena - lik
27.11.2007 17:14
мерси
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3008293
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930