Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2008 14:06 - мъжки нозе и гълъби - потребителска информация
Автор: trevistozelena Категория: Забавление   
Прочетен: 9032 Коментари: 38 Гласове:
0

Последна промяна: 19.03.2009 11:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

      От години ме мореше един генерален потребителско-санитарен въпрос... "От години" ще рече от момента на съзравянето ми, дето се вика, а то беше ехеее...отдавна... 
      Та все ме е човъркало да знам кой за бога, използва дамски превръзки, след като творящите висши разуми вече са изобретили тампона. Тампонът си е чудно нещо - хем дискретно, хем по-чистичко такова, хем пък създава настроение (ми да пък - не кой знае какво настроение, ама има някаква тръпка все пак:) ). 
       Добре де, ама пуснете си телевизора да видите колко реклами за превръзки има - подскачащи, танцуващи, сядащи, ставащи и въобще благоприятно неразположени жени, решени в бяло и тясно, които твърдят, че имат лепната превръзка (или гълъб) на гащите и затова така ведро подскачат, сядат, стават и танцуват. Значи превръзката (и гълъбът) още не са умрели...имат си таргет-група....но ЗАЩО???
       Ами вчера разбрах защо!!!! Поредният брой на "24 часа" се спусна като същи Deus ex machina, за да ме светне веднъж завинаги по въпроса. Е, не че раздаде справедливост, но поне справедливо даде отговор на дългогодишните ми мисловни терзания. Ето кой използвал превръзките:

          МЪЖКИЯТ КРАК ДАДЕ НОВ ЖИВОТ НА ПРЕВРЪЗКАТА

          (във Видин регистрират засилен интерес към деликатната дамска стока. Оказва се, че е изместила стелките в зимните преспи)

          Мъжките крака винаги са сухи, опаковани с дамски превръзки с крилца.                                                      
           Тази устна реклама литна в снежните дни и обиколи за часове Видин.                                                          
           Оказа се, че засиленото изкупуване на пакетите с деликатната стока за дами има обяснение - всъщност тя се поставя под здравото мъжко стъпало. През превръзката трудно влиза вода или сняг. Тя изолира по-добре от стелките, не се размества, защото залепва за ходилото. Освен това се използва еднократно и един пакет е с пъти по-евтин от кожените стелки.
          Ако обувките пропускат вода, те я абсорбират превръщат я в гел и пазят крака сух. А крилцата допълнително изолират отстрани. За предпочитане са нощните превръзки. Те са по-дълги и по-дебели.

                                                               ( "24 часа", брой 5876)

          Е, според мен е въпрос на време да се появи първата реклама с весело подскачащ мъж, който бори неразположението от топящ се сняг и зимен студ с маркова превръзка на ходилото. 
          Слоганът? Той, разбира се гласи: 
         "Истинските мъже използват през зимата новите Always Ultra Strong - Men - 5 капки"
           :)))))))))))))))))))))))))))))))




Гласувай:
0



1. danyolka - :)))
11.01.2008 14:15
ей, тия видинлии големи изобретатели станали!
А пък аз се чудех къде си намеря стелки - как къде - в супера !!!
цитирай
2. trevistozelena - danyolka
11.01.2008 14:19
абе не знам...те не са ли за мъжки крака?
:-Р
цитирай
3. danyolka - majtap
11.01.2008 14:29
da stava...
цитирай
4. trevistozelena - danyolka
11.01.2008 14:30
:)))
цитирай
5. forevercarrieon - божичко!
11.01.2008 14:30
как не съм се сетила... и аз се чудя отдавна.

баси, тези вестници са супер полезни! за подпалки за камината... но понеже нямам камина, засега не ги купувам...

:))
цитирай
6. trevistozelena - forevercarrieon
11.01.2008 14:32
абе ще заплачеш ти някой ден за стелки и ще видиш тогава едни подпалки и една камина... моля те, отнасяй се по-сериозно към бългаския печат. медия е това, не е бъзик! амахааа!
:)
цитирай
7. anothercat - ми находчиви хора сме
11.01.2008 15:41
това, българите!
щях да падна от смях... ;)))))
цитирай
8. forevercarrieon - trevistozelena
11.01.2008 15:43
че това си е най-сериозното възможно отношение към тази българска медиа! друго приложение, ако искаш още по-сериозно отношение, е да си постеля пода преди да боядисам стените. ако тръгна да го правя, разбира се, ще си купя 24 часа!

:))
цитирай
9. benra - хи-хи-хи
11.01.2008 15:43
многофункционалността на превръзката.Може би рекламата ще е на Летящ мъж?Always Ultra Strong - Men - 5 капки с крилца дават крилааа.Тогава и Red Bul ще загазят яката.
цитирай
10. trevistozelena - anothercat
11.01.2008 17:12
ами така е... да си призная винаги съм вярвала, че ако има някаква полза от превръзките, то само ние българите бихме могли да я открием... макар че май има някакво мнение, че нощем не е добре да се използва тампон
цитирай
11. trevistozelena - forevercariieon
11.01.2008 17:15
скоро ходих в Русе и в един техен бар видях декоративна колона в средата на заведението, облепена със стари броеве на "Отечествен фронт". много оригинално изглеждаше. представих си след време такава хитра декорация с броеве на "24 часа" - ето защо си струва да се пазят вестници:)
цитирай
12. trevistozelena - benra
11.01.2008 17:19
да...тогава Red Bul (и който я забърква тази отврат) най-сетне ще фалира...:)
цитирай
13. soho - Ами срам не срам,
11.01.2008 18:38
Ама съм им фенка на превръзките. Може би въпрос на навик. :)
цитирай
14. trevistozelena - сохо
11.01.2008 20:43
абе няма лошо...само си ги пази от разни мъжища...особено през зимата :-Р
цитирай
15. evrazol - Възхищавам се
12.01.2008 00:02
Представям си как се е родило откритието. Джвака човека из локвите и си мисли:
На какво приличам сега ? Какъв мъж съм, като за едни свестни обувки немога да изкарам ? И управниците, дето им продадох гласа си ... Поне едни стелки да си бях купил с парите. Ама като съм такава ... Абе такава ..., онакава ..., и те са хора я. Те пък какво да кажат. Я-а-а, ми те са го измислили бе! Що не взема ... То през обувките не личи.
Така се раждат откритията. Като се изправим МЪЖКИ и погледнем проблема право в очите. Без самовъзвеличаване, без илюзии, без компромис. И вземем съдбата си в своите ръце. Това е прозрение до което Дзен неможе да достигне след векове. Ако се развиват така прогреса и технологиите във Видин, ще видим напролет като си махнат "стелките" нови услути на околовръстното. А и езика ни се обогатява. Сега като ми кажат - немога със стелки съм ще знам за какво става въпрос.
цитирай
16. cecka1504 - Малко встрани, но все пак по темата. ...
12.01.2008 09:17
Малко встрани, но все пак по темата.
Забелязъл съм, че всяка вечер, щом седна да се храня, се започва точно с тези реклами!
То са едни гелове, едне превръзки, едни крилца, едни каки, които разбираш, че текат ли текат....
Направо да му се отвори на човек апетит!
А често, за да му стане още по-хубаво на драгия зрител, се появява и оня гнусния глист от мръсния умивалник, дето сеел зарази и т.н.
А предвид челния видински опит ми хрумна и едно друго приложение - при дъжд, вместо да си слагаш шапка, си покриваш главата с 1 - 2 превръзки с крилца и си сух и в най-проливния дъжд. А е и естетично и оригинално!
За онези, чиито кратуни са XXL, могат да се използват и памперси!
Да живее многофункционалността на попиващите продукти!
цитирай
17. melsun - Хаха:))))
12.01.2008 12:28
Това ми хареса!!Много идейно!Не бях чула!:))))
цитирай
18. trevistozelena - evrazol
12.01.2008 12:32
ето как превръзката се политизира:-Р
бъзикам се:) хареса ми:) поздрави
цитирай
19. trevistozelena - cecka1504
12.01.2008 12:39
е, ама не е трябвало да се гнусиш - те тези жени текат ли текат, ама със синя кръв (пък то даже не е и кръв...май:) ).а и мазният микроб вече не се показва чак пък толкова често в ефир. иначе и аз си имам болка - като покажат опикани бебенца, подгизнали дупенца и супер-готини пелени, хич не ми се активира майчинския инстинкт или нещо такова и вече се тревожа на мен ли ми има нещо или наистина не са кеф тия реклами
цитирай
20. trevistozelena - melsun
12.01.2008 12:40
мерси, мерси:)
цитирай
21. sparhawk - хахахахахаха
12.01.2008 20:34
нямам думи :)
цитирай
22. trevistozelena - sparhawk
12.01.2008 20:49
думи, не думи - тва е положението!:-Р
поздрави:)
цитирай
23. znaqsicenata - :)))
12.01.2008 22:25
Много е забвно :) поздрави
А за рекламите на мен "най-любима" ми е онази с " Уффф, че мирише..." и една със забавна песничка звъчаща така " тече, всичко тече..." :)
Да кажем честно рекламите никак не са в ред!
цитирай
24. trevistozelena - znaqsicenata
13.01.2008 12:45
мерси:)
за "феновете" на "Уффф, че мирише..." горещо препоръчвам великият Сулев текст "Смръдльо се завърна" - ето виж:
http://sulla.blog.bg/viewpost.php?id=22077
цитирай
25. evrazol - Чудото Българин
13.01.2008 14:16
Вместо да патентова "стелките" в Щатите. Да ги модернизира, да ги направи ортопедични, да ги ароматизира, да ги направи антисептични и да "избие рибата", този човек просто е подарил откритието на СВЕТА. Това е алтруизъм в световен мащаб. Явно полето не пази своите тайни !!!
цитирай
26. анонимен - Десет зарчета
13.01.2008 15:56
Написах стихотворението "Десет зарчета". Ето го:

Хоп - троп
едно зарче,

хоп - троп
две зарчета,

хоп - троп
три зарчета,

хоп - троп
четири зарчета,

хоп - троп
пет зарчета,

хоп - троп
шест зарчета,

хоп - троп
седем зарчета,

хоп - троп
осем зарчета,

хоп - троп
девет зарчета,

хоп - троп
десет зарчета.
цитирай
27. trevistozelena - evrazol
13.01.2008 17:10
м...да.. полето не пази своите тайни - това ми хареса!:) поздрави на теб за готините коментари!
цитирай
28. trevistozelena - georing
13.01.2008 17:12
съветвам те отсега да продадеш правата на някоя детска градина...или всъщност не - поизчакай. има хляб в "десетте зарчета", особено ако се замисли и музикален съпровод към него:)
цитирай
29. comfy - :)))
13.01.2008 19:44
Превръзките са по-оптимални за влагалището в този смисъл, че то, влагалището, не обича много-много да му се сменят "настроенията" - разбирай физикохимичните свойства, поради натрупване на частици и тук таме останала кръв, която иначе би излязла навън и би оплескала превръзката. Та, доколкото ми е известно от определени лит.източници и статии по въпроса, промяната на вътрешната среда на влагалището дава много по-големи шаносове на разни неприятни иначе бактерии и асортимент от гъбички, които растат, ама не дотолкова, че да стават за ядене.:)))

От хигиенична гледна точка - гълъбчета, от практическа - тампончета. Само да не се прекалява с вторите... ;)))

Пращам ти подарък - познай какъв! ;))))***
цитирай
30. trevistozelena - comfy
13.01.2008 20:25
гълъбче?
:-Р
цитирай
31. trevistozelena - пак comfy
13.01.2008 20:29
иначе - сериозно - и аз съм чувала, че превръзките са по-препоръчителни, но основно нощем... ама какво да направя като са ми адски некомфортни:(
а коментарът ти е както винаги много обоснован и полезен. не ми и минава през ума да го оспорвам. мерси!
цитирай
32. jesusbg - Ха-ха-ха
13.01.2008 23:03
прекрасен постинг - поздравявам те!
цитирай
33. trevistozelena - jesusbg
13.01.2008 23:09
мерси, Иисусе:)
цитирай
34. mkalpakchiew - Пробвано вече от мен -
14.01.2008 09:43
не става!!! (мисля само за глупости ...)
Кракът ми е по-голям от превръзката и пак съм подгизнал. Само много странно ме гледат аптекарката и комшийките... И те ми препоръчват тампоните?!
цитирай
35. trevistozelena - mkalpakchiev
14.01.2008 12:33
тц тц тц... ама сигурен ли си, че си пробвал с нощна превръзка? знаеш ли колко са големи... би трябвало да пасне към крака ти... :)
цитирай
36. fenris - леле
15.01.2008 11:13
сега гаджето ми ще трябва да внимава, да не се чуди къде и изчезват превръзките!Извинявай, може ли тази темичка да я пустна на друго място, направо ми напълни душата, ще спомена името ти като автор!
цитирай
37. trevistozelena - fenris
15.01.2008 12:12
може:) каже къде.
и не кради от гаджето! всеки достоен мъж трябва да се научи сам да си набавя...хм...стелките:)
поздрави!
цитирай
38. fenris - споко
15.01.2008 15:22
никога не го правя, не съм такъв, тя сама ми ги дава!:))))) В абв форума! Благодаря ти, виж във форум Хайд парк!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2999735
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031