Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2008 20:49 - български психар - първа част
Автор: trevistozelena Категория: Забавление   
Прочетен: 10111 Коментари: 30 Гласове:
0

Последна промяна: 19.03.2009 11:20


             Утрин

             В леглото съм по памучни прашки, черни, изчистен модел от магазин "Интим". Ставам и нахлузвам чехли от деним с цялостна платформа, турско производство. Купих ги в края на лятото от подлеза под НДК - единственото място, където успях да открия такива. От дългогодишно ходене с платформи глезените ми се изморяват от каквато и да е ниска подметка и дори вкъщи се налага да нося платформи. 
            Докато пикая оглеждам пръстите си и откривам, че заради онзи идиот снощи съм си счупила нокет. Вероятно се е случило, докато пробивах черепа му с бормашина.
            Изхлузвам прашките, обувам гумени китайски джапанки отново с лека платформа и пускам душа. Редувам хладка с гореща вода, докато нанасям душ-гел за стягане на кожата от Ейвън, изплаквам и добавям хидратиращ душ-гел на Дав с аромат на череша, заради приятния мирис. Този път изплаквам само с хладка вода, за да запазя хлъзгавината на кожата.
            Избърсвам се с памучна хавлия от незнайна марка и се намазвам с лек лосион на Нивеа без мирис. Дупето си обтривам със стягащ крем на Ейвън, а на краката добавям малко лосион за забавен растеж на космите. Въпреки това до края на седмицата трябва да посетя козметичния салон за кола-маска, защото ми се струва, че виждам издайнически връхчета по колената.
             Спрях да използвам лосион за подсилване на тена от Гарние, след като смениха лампите на солариума в студиото, където ходя и тенът ми се поддържа перфектно едва с две посещения в седмицата.
             Косата си измивам с три жълтъка от домашно гледани кокошки. Това придава блясък и макар фризьорът ми да отрича, че е възможно, съм убедена, че поддържа естествения ми тъмно рус цвят - старо злато. След това измивам с шампоан Фитум актив - тъмно зелен, на Ив Роше и в крайчетата поставям малко балсам Флекс на Ревлон. Внимавам да не попадне към скалпа, тъй като прекалено слепва косата ми отгоре. Докато я суша впръсквам малко флуид за двайсет и четири часов обем от Велла. Начупвам кичурите си с леки движения на пръстите, което отново ми напомня за счупения нокет.
            Изтичвам до кухнята и слагам на котлона на печката Раховец, модел 03, вода за нес кафето на Якобс Голд. После пак се шмугвам в банята, леко потръпвайки , защото през лятото спрях парното в кухнята, след като едва си изплатих миналогодишните дългове към Топлофикация. Духалката Ровента още не е затоплила стаята и ще трябва да се попрегръщам с нея, докато си пия кафето.
           Изтърквам зъбите си с Бленд-а-мед -бяло-синьо-червена, после търкам две минути с препарат за избелване и блясък Холивуд смайл, съдържащ стрити перли. Изплаквам устата си с ментова вода за свеж дъх на Астера. Последното е напълно безсмислено, при положение, че пет минути след процедурата запалвам цигара Виктори ултра на Булгартабак.
          Лицето си измивам със студена вода. Стоя 10 минути с маска от Гернетик, след което се намазвам с леко хидратиращ крем пак на Гернетик. Изобщо за лицето си  поръчвам само козметика на Гернетик, след като козметичката ми Елена ме зариби през пролетта с тестери на продуктите им, които ми подействаха невероятно освежаващо.
         Излизам от банята и от самолюбие отказвам да се увия в хавлия, макар че зънзаникам. Приятно ми е да се оглеждам гола в огромното огледало в коридора, а после и по витрините на секцията от Арон.
           Водата за кафето е завряла. Забърквам лъжичка и половина ниско кофеиново нес кафе Голд и пакетче кафява захар, на което пише просто Brown sugar , така че не знам каква марка е. Крада си ги редовно от кварталното кафене, след като категорично се отказах да използвам подследител, заради отвратително натрапчивият му вкус, от който, честно казано, ми се драйфа.
            В сутрешното шоу на Миглена Ангелова темата е за врачките-измамници. Кухата курва си избира все такива анти-окултистки теми, откакто Димитър Бедников я прелъсти, изчука и изостави да си се омъжва за някакъв немощен тамплиер.
             Ще изчакам шоуто на Марта Вачкова по канала. Днес ще е за връзките между обвързани и вероятно ще разкаже нескопосано някой тъп виц.
 
             Следва продължение....

           P.S: Ако се притеснявате какво за бога се случва с иначе свястната аз, нека да отбележа, че текстът е опит за бг-пародия на великата книга "Американски психар" на Брет Ийстън Елис, която чета в момента. Иначе все още не съм използвала бормашината за пробиване на черепи, но пък наистина употребявам шампоана на Ив Роше и от години ходя с платформи:)




Гласувай:
0



1. liz - С нетърпение
19.01.2008 20:54
ще чакам продължението. Завладяващо. :)
цитирай
2. trevistozelena - liz
19.01.2008 20:56
хехех мерси... за ценителите обаче искрено препоръчвам оригинала на чичо Елис:)
цитирай
3. cecka1504 - Интересна комбинирана реклама на ...
19.01.2008 20:59
Интересна комбинирана реклама на каквото се сетиш :)))))))
цитирай
4. trevistozelena - cecka1504
19.01.2008 21:04
в "Американски психар" е още по-зле. там изрежда и марките на мебелите и техниката си, както и на умивалника в банята. лошото е, че не знам много мебелни марки и реших да си спестя усилието:)
цитирай
5. telescope - aaa
19.01.2008 22:30
тва е нещо невероятно...
цитирай
6. trevistozelena - telescope
19.01.2008 22:33
(скромно): е, чак пък невероятно... експериментче некво :)
цитирай
7. comfy - Освежаващо
19.01.2008 23:57
начало... ;)))**
цитирай
8. eleni - хихихххиххихихиххихихихихих
20.01.2008 01:05
голяма веселба:)))))))))
Аз мога само да добавя, че след като снощи изпих 200 гр водка Смирноффф, 3 чаши бяло вино и 300 гр amaretto от марки добри, но чиито заглавия в момента ми убягват, на сутринта станах от леглото с усещането, че съм провела неуспешен алхимичен експеримент и после цял ден се опитвах да не виждам котката леко раздвоена и в един особен оттенък на отровнозеленото:)
цитирай
9. trevistozelena - comfy
20.01.2008 01:05
хахах да...ужас...и твърде хигиенизирано бих казала:)
целувки!
цитирай
10. trevistozelena - eleni
20.01.2008 01:12
само мога да си пожелая да си била облечена в нещо, звучащо като "снощи бях с вълнено палто от Бенетон, пола и пуловер от ангорска вълна от Капаска, които си купих миналата седмица от мола и обувки Маноло Блахник" - в такъв случай те включвам веднага във втора глава, където ще изкормваме задружно някое наивно жиголо:))))
цитирай
11. dressy - зеленка
20.01.2008 09:55
не пропускай Данон Активия с Праскови и Мюсли,автобус Икарус и Дюрекс,моля те:))
чудесна си!
цитирай
12. trevistozelena - dressy
20.01.2008 11:19
ох, данон активия с праскови и мюсли съм го пропуснала фатално...ужас...биваше да го изям точно в главата "утрин"...дали ще направя лошо впечатление пред компанията, ако си го поръчам за десерт в пицерия крим?
цитирай
13. noir - ~ N ~
20.01.2008 13:14
Ох ... мани книгата, кажи са Крисчън какво мислиш :P
цитирай
14. trevistozelena - noir
20.01.2008 15:23
чудно си беше паснал с ролята, много свястно момче:) ама иначе бих го върнала, и с тен и без тен не е мой тип:)
цитирай
15. trevistozelena - пак noir
20.01.2008 15:28
и мани го филма, знаеш ли книгата каква е описателна. а доскоро си мислех, че каквото и да прочета, трудно би ми се додрайфало съвсем наистина... ако прочетеш обаче сцената с просяка и кучето (мисля, че я бяха включили и към филма...ако си спомняш), направо... абе много е гадна.
и стига с тези филми, чети книжки, бе принце! дето се казва "прочетете нашите книги, преди да ги е прочел Холивуд" (очевидци са мяркали слогана над входа на една книжарничка не знам къде си) :))))))))))
цитирай
16. boyoto - Хихи
20.01.2008 15:30
книгата си я бива, а ти беше разконспирирана сравнително бързо :)
цитирай
17. trevistozelena - boyoto
20.01.2008 20:46
е,разконспирирана, разконспирирана, колко да съм разконспирирана...нали съм си казала накрая за всеки случай:)
цитирай
18. ianchefff - Aко го правиш наистина,
21.01.2008 15:48
единственият въпрос би бил: кога имаш време да дишаш...

:))))))))

Поздрави.
цитирай
19. benra - докато
21.01.2008 16:31
те чета на мониторa си Samsung,звъни мобилния ми Nokia.Не вдигам,набивам червена слушалка. Смея се-мониторът ми отразява 3 бръчkи в ъгълчето на дясното око и 2 в ъгълчето на лявото, отбелязвам да си поръчам кремове на Гернетик.Вероятно трябва да заменя Nescaffe classic с Jacobs Gold на гранули, защото ефектът, както виждам е поразителен, тревистозелен направо:-))
цитирай
20. noir - ~ N ~
21.01.2008 18:50
trevistoto - да ти кажа, случвало ми се е и на мен така с Парфюмът. Невероятната книга, просто, но и филмът си беше уникалност. Много добре си го бяха направили хората :)
цитирай
21. noir - ~ N ~
21.01.2008 18:51
Btw кой ти каза, че не чета книжки. Ама те моите са едни такива, ... специализирани ;)
цитирай
22. trevistozelena - iancheff
21.01.2008 18:54
о, я стига! че тва е за 5минутки работа:-РРРРРРРРР
цитирай
23. trevistozelena - benra
21.01.2008 18:57
хехех егати готиния коментар!!!! :)
Якобс Голд е по-сладникаво, та ако си свикнала на Нескафе Класик, може да те дразни по-притъпения вкус:) всъщност и аз пия Класик, ама като за разказа Голд-ът ми се стори по-изразителен:)))
поздрави!
цитирай
24. trevistozelena - noir
21.01.2008 18:59
а аз не отидох да гледам филма (по "Парфюмът")... все си мислех, че са го оплескали - поне така ми изглеждаше по плакатите и трйлъра... но щом казваш, че си струва, трябва да си го потърся:)
знам те, бе принце, че четеш, ебавам се само:)))
цитирай
25. noir - ~ N ~
22.01.2008 19:04
То мойто не е точно четене, разглеждам страниците по-скоро. Иначе да ти кажа, че филмчето трови. Поне за мен е уникално.
цитирай
26. corruption - За кърпата най-вероятния производител е Фирма Яна
27.01.2008 23:57
По предприемчиви търговци, изкупуват кърпи с дефекти - по-къси със сантим два от стандартните - 3 килограма за 15 лева и си ги поръбват и лепят марки. забравила си да вмъкнеш, марката на четката за зъби , която вероятно е електрическа с няколко функции.
Супер си е четивото,!
цитирай
27. trevistozelena - inik
28.01.2008 00:26
ама то случило ли се е нещо в банята и коридора???? :)
цитирай
28. trevistozelena - corruption
28.01.2008 00:29
ех, дявол да го вземе, как не съм се сетила да си опиша четката! ами да - електрическа е и си има едно такова за търкане на езика и що пък да не е на жилет (те нали имаха и четки за зъби?...????) :)
хавлиена кърпа яна честно казано не бях виждала, но изпитвам пълно доверие към теб, така че - ок, хавлийката е от култовата марка яна, моля да се има предвид!:)
цитирай
29. анонимен - Ti dobre li si?
22.06.2009 03:38
Доста е долнопробен опитът ти. По-добре не продължавай. Само се излагаш. Моля те, спри, докато не е станало късно!
цитирай
30. trevistozelena - анонимен29
22.06.2009 11:13
силно не ме вълнува мнението на разни пикливи анонимци без идея за пародия. чао чао:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3007494
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930