Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2008 13:54 - няколко хранително-вкусови въпроса
Автор: trevistozelena Категория: Забавление   
Прочетен: 7658 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 05.04.2009 11:35


            Няколко хранително-вкусови въпроса, които ме човъркат от време на време. Е, не кой знае колко, но да си ги задам, пък за който се върже да отговаря - мерси му предварително:)

            Имат ли въобще нещо общо с раците любимите ми ролца от раци?

           Какво ядат хората от онези отвратителни ококорени глави на прасета/агнета/овце и тн, които се продават в някои месарници?

           Тъпо ли е, че изстисквам лимон буквално на всичко, което има неблагоразумието да се отзове в чинията ми? (включително и на картофките)

          Има ли някакъв вкус или хранителна стойност гренадинът, който се слага в някои коктейли или служи единствено и само, за да отделя цветовете на съставните напитки?

           Как, за бога, става този номер с панирания сладолед?!?!? Просто не мога да го проумея и това си е...

             Защо твърде често полезните неща се оказват или по-гадни или просто по-неприятни от вредните? Вероятно, за да има някаква причина все пак да консумираме и вредните ли? М?

           В този ред на мисли - кой въобще е решил, че грейпфрута става за ядене???

           Защо зелените/жълти ябълки са далеч по-готини от червените, при все, че червените изглеждат по-примамливо?

            Защо разни други фирми въобще се опитват да предлагат консерви с риба тон, след като отдавна съществува марката  "Рио"?

           Защо гърците от време на време продължават да се опитват да правят шоколад??????

          Как се прави айс-шоколада? Не напитката, ами онези блокчета, които наистина оставят някакъв специфичен хладен полъх в устата? Малко мента ли се слага в него? Мноооого е готин:)

          Какво може да се сготви с пъдпъдъчите яйчица? Мислех, че са просто декоративни, но ги продават в суперите! Вкусът им има ли нещо общо с нормалните яйца? И изобщо дали са си с жълтък и белтък, както си му е реда или нещо съвсем друго?

           Ако се сетя за още нещо ще допълня....



Тагове:   шоколад,   риба тон,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Отговори :
25.02.2008 14:08
1 - Да
2 - Мозък,език
3 - Да
4 - Да
5 - Лесно
6 - М да
7 - Аз
8 - Не е така
9 - Не знам
10 - За да го продават и да печелят пари
11 - Не е готин
12 - Да
цитирай
2. x2man - А крушите
25.02.2008 16:05
защо падат от небето:)
1.имат имат
1.въобще вс месо в несготвено състояние е изглежда...отвратително...
леле, колко въпросиии....
ама като малка така ли си измъчвала майка си:)
цитирай
3. estrella - Накуп
25.02.2008 21:03
Сладоледа се слага в панировка и много, ама много бързо после се пуска и изважда от загрятото на газов котлон в дълбок тиган олио.
Гърците и шоколада е като гърците и бялото сирене.
Пъдпъдъчите яйца са си в вкус на яйца, но са мънички, имат си всичко необходимо, за да ги определяме като яйца, а не като нещо друго.
Червените ябълки СА по-готини от жълтите/зелените и не всички полезни неща са безвкусни, напротив:)
цитирай
4. dendri - Много ми харесват въпросите ти. Сигурна съм, че всеки си ги задава, но не всеки ги задава на друг?
25.02.2008 22:33
((( -:
Мога да ти отговоря на няколко въпроса. Барманка съм, така че първо за гренадина - освен за украса или етажиране на коктейл има и вкусови качества - това си е черешов ликьор,но без алкохол. Понякога се среща и Гренадин Горски плодове, Ягода и други вариации. Поне не е синьо като едноименното Синьо кюрасо(-:
Замразените рулца от раци нямат нищо общо с раци освен есенциите и другите Е12,Е13... Е123, които си ги пише на опаковката. Другото някаква пресована бяла риба или дори някакви зърнени субпродукти.
За сладоледа estrella е права - навремето питах същото един симпатичен китаец (мисля петия син на шефа на Китайския до нас, ама те всички си приличат). Всичко било в бързината.
А ябълките - зависи от вкусовете на човек. Червените са хлебни и сладки, жълтите и зелените са по- кисели и сочни. Аз също предпочитам вторите, а щом и ти, може би за това обичаш и лимона - Фен Си На Киселото(-:
цитирай
5. trevistozelena - tlnet
26.02.2008 00:23
добре де, но мозъкът и езикът си се продават и поотделно, нужно ли е да си мъкнеш до вкъщи цяла гигантска глава с всичките й там главоболия в бонус?:)
пък и гърците...няма как да спечелят кой знае колко с техния вариант на шоколад, съгласи се
цитирай
6. trevistozelena - x2man
26.02.2008 00:25
мммне...май не я измъчвах чак толкова много. затова сега наваксвам, сам виждаш:-Р
цитирай
7. trevistozelena - estrella
26.02.2008 00:27
разбира се, че НЕ ВСИЧКИ полезни неща...но пък срамно голямо количество от тях:(
цитирай
8. trevistozelena - dendri
26.02.2008 00:28
ето това е отговор! :) мерси:))))
цитирай
9. dendri - ((( -:
26.02.2008 00:56
Пак заповядай
цитирай
10. phoenix13 - 1 - имат 2 - идея си нямам 3 - ни ...
26.02.2008 01:59
1 - имат
2 - идея си нямам
3 - ни най-малко, аз самият съм комбинирал лимон и шоколад... сигурно съм извратен :)
4 - като (2)
5 - овъргалват го в някакво тесто, доколкото знам... и после много бързо в мнооооого гореща мазнина
6 - за да може да се чувстваш виновна
7 - баба ми го е решила, жената обожава грейпфрути
8 - забравяш "червена превъзходна" и един друг сорт, "джонатан" май се казваше... твърди, крехки, адски сочни и почти кисели, направо перфектни! Почти като зелените "прима" ;)
9 - не съм компетентен
10 - нали знаеш мотото на Олимпийските игри? "Не е важно да спечелиш, важно е да участваш"
11 - сигурно, но аз залагам на класическия "Милка", както и милката с шоколадов крем вътре... ммммм
12 - мини-омлет? Подозирам, че ще трябва търпение колкото за обезкостяването на половин кило цаца...
цитирай
11. lava - Още една гледна точка
26.02.2008 10:13
По въпроса с яйцата от пъдпъдъци: понякога в опаковката има книжка и там има много информация, а мен един приятел ми разясни, че едно малко яйчице е колкото няколко големи (като полезност за организма). Как се консумират? Варят се 8 минути, обелват се лесно и лично аз ги давам на синовете ми по две като хапче с витамини. Може да се разрежат на половинки и да се добави по малко майонеза и горчица (това го правя с големите яйца - сварени и разрязани на две им изваждам жълтъците, намачквам ги и ги разбърквам с майонеза и горчица. С добре разбърканата смес напълвам опразнените белтъци. Накрая събирам овациите от доволно грухтящите гости :)))
А най-голямата атракция е, когато ги боядисвам в различни цветове на Великден.
P.S. Яденето на всякакви глави е останало от времето, когато селяните са оползотворявали храната, която сами са си отглеждали. И тъй като не са работели в офиси и не са търсели бързо хранене с полуфабрикати са имали търпението в дългите зимни дни да свещенодействат в кухнята около бумтящата с дърва печка, а вечер цялото семейство е сядало около масата и се е радвало на храна с месо, защото това на тяхната трапеза е било рядкост. Такива ми ти работи.
цитирай
12. trevistozelena - phoenix13
26.02.2008 16:28
о, лимон и шоколад вече си е извратено дори за комбинативен ум като моя :))))
напълно сериозно се бъзикам:) поздрави!
цитирай
13. trevistozelena - lava
26.02.2008 16:30
:)
мерси!
цитирай
14. monnio - Пробвай шоколад ion:)
26.02.2008 17:20
Пробвай шоколад ion:)
цитирай
15. trevistozelena - monnio
26.02.2008 18:11
ама, моля тееееееее.... аз точно такъв съм пробвала, при това с лешници ли, с фъстъци ли...бе имаше някаква надробена ядка изотвътре... ау... така и не разбрах някакъв парфюм ли му добавят, есенции ли, що ли, ама ухае едно такова неопределимо...хм...като парфюмериен магазин и бръснарница, взети заедно. странно как са успели да притъпят до пълно унищожение миризмата на какао...и защо ли?:)))))
цитирай
16. mmmmmmmmm - И понеже съм
27.02.2008 14:36
изяла тонове от този шоколад смея да те уверя,че шоколада е бил дълго време в някоя дамска чента...позабравен .....Това е марка,която слагам след Линд преди Милка!Но все пак е въпрос на вкус:)Няма да отговарям на въпросите,защото преди мен успешно са ти отговорили:))
Усмихнат ден!
ПП-Едното ми дете някога ядеше филия с течен шоколад и .... стръкче пресен чесън....отврат!!!Ама се оправи!:)))))Сега нищо му няма!!!!:))))
цитирай
17. trevistozelena - mmmmmmmmm
28.02.2008 01:34
а, без такива! след Lindt задължително трябва да има едно празно място и сетне вече другите шоколади:)
наистина не го уважам Ion - има нещо непривично в него, което не ми допада. но пък щом двама негови фенове се събрахте, спирам да споря, предавам се и твърдо застопорявам на Линд, за да няма недоразумения:)
а за детенцето - ето това е експериментатор! бога ми, почувствах се смешна с моята мизерна комбинация от лимон и пържени картофки:)
поздрави и усмивки!
цитирай
18. mmmmmmmmm - На вкус и цвет -
28.02.2008 07:56
товарищ нет!:))
Уважавам вкуса на всеки човек,та бил той и най-абсурдния:))Право на избор.
Да живее шоколада и за всеки да има....достатъчно:))))
Слънчево-шоколадови пожелания за вкусен ден!:)))
цитирай
19. анонимен - Аз на главичките ям, мозака, езика, ...
15.04.2009 15:32
Аз на главичките ям, мозака, езика, бузите и особено обичам очичките със сол, а на гръцкия шоколад какво не му харесвате, Ion с цели бадеми си е супер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3008046
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930