Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2008 23:09 - карнавал!!!
Автор: trevistozelena Категория: Забавление   
Прочетен: 11715 Коментари: 25 Гласове:
0

Последна промяна: 05.04.2009 11:59


          Няма начин да не си чувал клишето, че Габрово бил града на хумора, свидливите хорица и котките с рязани опашки. Ами...общо-взето си е така:) Освен това всяка година в деня на града се организира доста приличен карнавал. И днес така:) Наистина се получи готина и цветна атмосфера. Чакай да ти покажа...

    image
котето, на което ритуално се клъцва опашката. тук, заради стратегическата позиция на снимача (аз), котето вече е с отрязана опашка. ако се вгледаш - носят я няколко палячовци отзад:)
image

image
поздрав за мъжете-блогъри-патриоти:)

image
Бойко Борисов в ролята на Дон Кихот

image
...и новият габровски кмет в ролята на Санчо Панса (като че ли не е нужно да уточнявам партийната му принадлежност) :)

image
личният ми фаворит сред палячовците - моля те, кликни върху снимчицата, за да го разгледаш по-добре!!!

image
зимна трактовка на тема "паметника на Шипка"

image
едни готини хорица, качени върху камион, които заявиха, че пресъздават карнавала в Рио Де Женейро. между другото, им се получи:)

image


image
розови мажоретки:)

image
този не го знам кой е, но ми хареса

image


image
други котета и глуповат профил на полицай - за да видиш същински глуповатото в профила на полицая, моля те кликни и на тази снимка:)


image
политически майтап - многоглавата ламя с данъците

image
и още политика - това е тройната коалиция, обаче на Станишев съм му клъцнала главата....

image
духачи и след тях готина кола, която заради едно хлапе не можах да снимам отблизо. май кмета бил в нея...поне така твърдяха всички

image
танцуващи скелетчета - класика:)

image
това беше много готина идея, за съжаление не съм я снимала добре. макетът се казва "Вероучение в училищата" и представлява свещеници в казана, а около тях пърхат дечица-ангелчета:)

image
плажна атмосфера върху друго преминаващо камионче

image
мишки, отдаващи внимание на годината на плъха

image


image


image
и още мажоретки:)

image
и още духачи:)

image
този рокер не беше кой знае какво, ама много се закачаше с хората и ми стана симпатичен:)

image
Надежда Михайлова

image
едни много готини танцьорки

image


image
други готини танцьори, малко след снимката скочиха от камиончето и се премятаха по улицата

image
косово....

image
и малко кукери накрая. имаше и още, но така ми се допуши....

image
и самата фотографка, авторка на блога...абе накратко - аз. не си ли подозирал винаги, че имам дяволски рогца???:)

image
не се стърпях - последен поздрав за мъжете в блога, както и за една специална дама, която някъде спомена, че въртя бардашки номера из пространството:) жената, която ми е откраднала рогата е майка ми

И един важен и приятен за отбелязване факт: новият габровски кмет категорично забранил по време на проявите около деня, а и седмицата на Габрово (защото още от 11 май е започнал мъничък едноседмичен бир-фест на площада пред общината) да се озвучава каквото и да било с чалга. На празничният концерт тази вечер бяха поканени Стефан Вълдобрев, Христо Гърбов, някаква бг-рок група и кулминацията - кибордиста на Пърпъл. Чаках Остава, но те май са пяли вчера, когато също имаше някакъв концерт, който съм изпуснала:((( Та - браво на кмета! Прекрасна организация, много цветно тазгодишно събитие и никаква простотия. Не съм симпатизант на ГЕРБ, но съм възхитена от този човек




Гласувай:
0



1. dressy - мн готини
17.05.2008 23:32
мажоретки...аз лично се изкефих на духовата музика:))
дано са били добри:)
браво,зеленка,винаги съм подозирала,че да
цитирай
2. trevistozelena - дреси
17.05.2008 23:36
виж пак, че добавих и още
цитирай
3. dressy - оф
17.05.2008 23:40
как да пусна в коментар вдигнат палец?
прекрасница:)
цитирай
4. trevistozelena - дреси
17.05.2008 23:41
аз как да пусна в коментар изчервено човече???:)
цитирай
5. dressy - е така...
17.05.2008 23:43
...изчервено човече:))))))))))

цитирай
6. kuracpalac - Поздрав...
18.05.2008 00:33
...и за Теб !
Прекрасни снимки, прекрасна Ти ;-)))
*
цитирай
7. trevistozelena - kuracpalac
18.05.2008 00:51
мерси:)
да ти кажа, не вярвах, че ще направя такива хубави снимки... винаги съм си мислела, че не съм особено добра фотографка. много се изненадах, че поне повечето са ми излезли направо сполучливи:)
цитирай
8. alvarez - Да.
18.05.2008 07:24
Превъзходно.
цитирай
9. avangardi - Благодаря ти!
18.05.2008 07:42
Много красиво и много настроение.
Поздрави!
цитирай
10. trevistozelena - alvarez, avangardi
18.05.2008 10:14
и аз ви благодаря!:)
цитирай
11. forevercarrieon - уау
18.05.2008 10:56
ква си мацка!
извинявай, че не можах да оценя фотографския ти труд, ама се загледах по тебе:)
цитирай
12. eleni - баси
18.05.2008 15:36
Лотхен, и в рогата се повтаряме:))) Ще ти пратя снимки как съм на работа със същите рога. Преди Коледа ме бяха хванали бесните и ходех по коридорите на работа с рогцата за безкрайна радост на околните:))
цитирай
13. trevistozelena - forevercarrieon
18.05.2008 23:56
ъъъ...ами..мерси:)
цитирай
14. trevistozelena - лотхен
18.05.2008 23:59
стига бе! баси:) ей, може да си излизаме рогати и двете:) комплектно някак. според мен би трябвало да породи извънреден ефект у околните...ммммъже:)
цитирай
15. ivoberov - Много
19.05.2008 00:33
Много забавно си го направила. Най ми хареса дясната част на последната снимка
цитирай
16. trevistozelena - ивко
19.05.2008 00:35
е...тя нали затова е качена:-Р
цитирай
17. anlov - Офффф, омръзна ми само да те хваля, ама ти за набиване на обръчи не ставаш:)
19.05.2008 10:29
За момента и сто тояги на голо не могат да ме накарат да си променя мнението, това е.

Само, моля ти се, без бардашки номера, че на горкия Иво ще му падне ченето:))))
цитирай
18. trevistozelena - anlov
19.05.2008 10:58
тц, не става:) бардашките номера са втората ми същност:))))
цитирай
19. anlov - Но добре, че не са ти първата:)))
19.05.2008 11:32
Извинявай, тревичке - не се заяждам, обаче понякога имам навика да се шегувам като недостатъчно добре заоблен ръб. Не влагам никакво ехидно чувство, надявам се, че усещаш това.

Инъче снимките ти са наистина много гитини и излъчват настроение.

Една даже ми хареса особено много, но няма да ти кажа коя:)))
цитирай
20. trevistozelena - idleman
19.05.2008 11:35
за полицая - интересното е, че не просто беше направил тази физиономия моментно, а си ходеше с нея! представяш ли си:)))
цитирай
21. trevistozelena - anlov
19.05.2008 11:37
ама то е ясно, че се бъзикаме:)
освен това е ясно и че най-ти е харесала снимката с полицая - тя си е култова, виж коментарите по-горе - хората искрено се впечатляват от него:)
цитирай
22. anlov - Хайде, ще се предам.
19.05.2008 19:16
Тази с отрязаната глава на Серьожка Станишев.
Просто си снимала недалечното бъдеще, което аз с нетърпение очаквам (да падне правителството де, че прозвуча малко садистично и антитерористите тук могат да ме опандизят:)
цитирай
23. arobed - снимките са страхотни! Поздрав...
19.05.2008 21:20
снимките са страхотни! Поздравления!
цитирай
24. trevistozelena - anlov
20.05.2008 19:45
ах!!! и аз някак се зарадвах на себе си - гледай как най-елементарните неумения раждат ловки пародии:)
а иначе - не бой се, тук не пускам антитерористи - само съмнителни типове имат право да се връткат из блога ми. ако има антитерорист - сега му е времето да си признае:)
цитирай
25. madchemist - Spongebob RULZ!
21.05.2008 11:05
Ти си била много яка мацка! Браво на Майката-Природа за това и браво на участниците за карнавала!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2999751
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031