Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2009 18:19 - хуйку в неделния следобед:)))
Автор: trevistozelena Категория: Забавление   
Прочетен: 3997 Коментари: 5 Гласове:
2

Последна промяна: 20.09.2009 18:58


този уикенд съм на твърд и убедителен автопилот. в смисъл че си клатя крачката и нищо смислоопределящо не правя. пък знам ли всъщност...вчера гледах гадни копилета и още си ходя дълбоко впечатлена от тарантино, ама то не е за сефте - знаем го него какви ги снима:)
 а този следобед съм на хуйку:) що е хуйку може да ти каже любо дилов син, мен ако питаш хуйкуто са си нечовешки добре разказани нечовешки добри вицове. с елемент на мъдрост и не много дразнеща народопсихология. така де - готини са:)
ей ти на едно, което безсрамно преписах, не толкова защото съм откровен плагиат (откровен плагиат - такъв, дето плагиатства, но си признава самичък, без някой да го е питал), по-скоро защото ми е густо да си дооцветявам блогчето от време на време;)


МЕДЕНАТА ПИТКА

Както знаете, безброй щения и лакоми трепети предизвиквала медената питка по своето вечно търкаляне из приказките. Твърди се, че наред с другите неща, когато бабата я търкулнала по горската пътека, поръчала й:
-Където щеш ходи, каквото щеш прави, само в "Макдоналдс" не отивай! Бог знае какво парче месо ще ти напъхат там...
Сред коалицията на желаещите медената питка по особен начин се откроявал вълкът. Той виждал в нея не просто храна, а направо бил влюбен. Горещо и страстно желаел да познае медената питка, така както мъж познава жена. С една дума - искал да прави секс с нея. И дълги дни и нощи търсел и дебнел медената питка из гората, но попадал ту на червени шапчици, ту на три прасенца, седем козленца и всякаква друга содомистка паплач... Докато един ден! О, един ден...
Притихнал в гъсталака покрай една горска пътека, вълкът най-после дочакал покрай него да се изтърколи медената питка. Скочил сивият кумец, сграбчил пухкавото и дъхаво, тъй дълго желано тяло. Отпървом страстно я притиснал към гърдите си, после я близал дълго с огромния си розов и грапав език, вдъхвал ароматите й, пълнил дланите си с бухналата плътност. И...все по-озадачен търсил някакъв телесен отвор, през който да извърши т. нар. пенетрация. Или питкатрация, както е по-правилно да се каже в случая. Обаче нямало.
Точно в този миг питката намерила за необходимо да проговори с човешки глас:
-Добри ми вълчо, не ме яж - казала тя точно както си е в приказката. - Мен бабата ме е месила с много любов, с масълце и брашънце. Маичка е сложила, с медец ме е намазала...
-Откъде говориш, ма! Откъде говориш?! - изрекъл отчаяно вълкът...
Какво станало по-нататък, мили дечица, не е важно. Но вие се замислете: когато някой път се усетите, че радостно викате "Геврече, геврече!", това всъщност може да не е геврече, а медената питка - люто ранена или ужасно изнасилена. И освен това не си отваряйте много-много устата, когато ви е стиснал някой по-силен от вас, дори и да казва, че ви обича


Тагове:   ХУЙКУ,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zezo - Когато питката беше изкормена и ...
20.09.2009 18:44
Когато питката беше изкормена и напълена с шишарки го преживях някак си. Ама да я изнасилят, това вече не мога да го преживея.
Явно възвишените поуки в тия разказчета са станали твърде възвишени и поучителни. Не го схванах :)
цитирай
2. trevistozelena - zezo
20.09.2009 18:56
а трябва! в смисъл - полезно е да се усвои поуката, особено ако ти е мило достойнството:-Р
цитирай
3. stone - леле иве
23.09.2009 10:32
щях да умра от смях от тоя виц... то не е виц, де, а е... хуйку!
само имам следния въпрос - вълкът "американски пай" не бил ли гледал, че тъй дълго се чудил как да я пенетрира? че то това е измислено отдавна.
цитирай
4. trevistozelena - stone
23.09.2009 11:00
абе аз не съм убедена че това което се случва на пая в американски пай е обикновена пенетрация... направо на брутално изнасилване намирисваше:)
цитирай
5. nueno - "Геврече, геврече!" ...
19.12.2009 16:04
"Геврече, геврече!" викаха весело децата, без да осъзнават, че Медената Питка е смъртно ранена..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2999911
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031