Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2007 16:47 - фатален постинг
Автор: trevistozelena Категория: Други   
Прочетен: 1624 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 14:46


   Този ми е 13-ят... Неприятно в моят случай, защото съм заклета фаталистка :( И така още от детстките ми години. Не ми върви с тринайстките и това си е. Иначе постоянно слушам разни смелчаци да твърдят колко много се кефят на гадното число и как все хубави работи им носело...ами на мен пък не. Все дребни гадорийки ми се случват около 13-ките...в смисъл -нищо драматично, но гледам да ги избягвам доколкото е възможно. Абе....вманиачена съм си, няма смисъл да увъртам. Спретнала съм си какви ли не ритуали и правила за преборване с лошия късмет. Може и смешно да изглеждат, но на мен лично ми разказват играта. Най-незначителният пример е с книжките - никога, ама НИКОГА не си позволявам да оставя книга на 13, 113,213 и тн страница и ако това не е кой знае колко голямо препятствие помислете за 13-тата глава и 13-тата кола (онзи набор на страници между 193 и 209, почти винаги обозначен,дявол да го вземе!). Книгите настрана, но положението с кафето е смущаващо. Пия мнооого кафета и всеки път броя разбъркванията на захарта - да не би случайно да спра да бъркам точно на 13-тото (най-вероятно в този случай или ще се задавя или поне ще се полея с кафето). По подобен начин с непрекъсваемо броене наум си мия зъбите, лицето и ръцете. За всеки случай подминавам и 14-тото и 15-тото отброяване да не би да съм объркала нещо. С коремните преси няма опасност да спра около 13, защото правя повечко, но пак си броя да не би пък да взема да стигна до 113... Знаех си, че е откачено още преди Фройд да ме светне, че тези ритуали били маниакална невроза (мисля, че такъв беше термина...а и да не го цитирам точно, пак е нещо, което деликатно напомня, че си леко луднал:) ). Иначе знам онези историйки, обясняващи защо тринайстката се счита за фатална (то е повече за петък 13-ти, всъщност) - за унищожаването на тамплиерите и сривът на лондонската борса..и какво още имаше... Но не ме успокоява фактът, че нито съм тамплиер, нито пък брокер...пак си мразя тринайстката и това е.
   Тук обаче знам какво да направя по въпроса с лошия късмет! Ха! Пускам този постинг и веднага след това един материал, който си пазя специално за този случай - 14-ят! И пак ще дишам спокойно, не ме мислете:)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Тери
08.02.2007 16:53
Хей :) И да ги избягваме тринайстките и да не ги избягваме, все тая. Поне според мен. Даже с бившето гадже се целунахме за първи път на 13-то число, после този ден си го празнувахме. Всеки месец на 13-ти. Пък дори и да е фатален ден, успявахме да го трансформираме в щастлив и късметлийски.
Мисля, че човек не трябва да си създава сам пречки в живота. Достатъчно такива му ги създават външни фактори и хора. Отпусни се, наслади се на момента, на живота. Броейки цифрите, може да пропуснеш да видиш усмивка на бебе, някое проскубано врабче, което се къпе в "локва" от пясък. Или пък нещо друго, което може да усмихне денят ти.
Колкото и да се пази човек от нещо, ако е писано нещо да се случва, то си се случва. Затова е по-добре човек да не живее своя живот в страх, а в радост :) Всяко едно разбъркване на кафето е нещо, което правиш ти и трябва да ти носи удоволствие. Рано сутрин, ароматна чаша кафе, а по лъжичката е останал кремеобразен каймак, който с благоговение, като някой стар ритуал, бива облизван след разбъркването. А след това с връхчетата на пръстите се събират кристалчетата захар от масата. Независимо колко са на брой :)
С поздрави, Тери :)
цитирай
2. trevistozelena - тери
09.02.2007 01:15
всъщност суеверието ми не е чак толкова трагично. често съм по-скоро позитивно суеверна:) което, разбира се, предпоставя хубави изживявания. страстно вярвам в числото 8 и ето на -днес е...хм..беше 8-ми и ми се случи един мнооого красив и усмихнат ден:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3008276
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930